Takk for svar - man blir jo litt panisk av alt dette.Har skjedd meg at en dråpe har komt ut, aldri hat noe å si. Spurte klinikken også .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar - man blir jo litt panisk av alt dette.Har skjedd meg at en dråpe har komt ut, aldri hat noe å si. Spurte klinikken også .
Nei i dag var den helt lik som i går. Dette er nok enten ovitrellen fortsatt eller så er det kjemisk. Jeg har kastet inn håndkleet jeg nå, vet at dette ikke gikk. Fullstendig negativ test 12 dpoSå spennende !! send oss resultatet så kan vi se etter strek med deg!
Sender deg mange gode klemmer Vet ikke om det hjelper å høre, men hørt om fler tilfeller der det ble positivt sent og det gikk bra. Kanskje de testene du har hatt har vært restene etter ovitrielle, og at streken dukker opp sakte, men sikkert? Jeg vet ikke om det hjelper å få et håp av andre, eller om det gjør det vondt verre for deg. Prøver bare få deg til å ikke gi opp håpet endaNei i dag var den helt lik som i går. Dette er nok enten ovitrellen fortsatt eller så er det kjemisk. Jeg har kastet inn håndkleet jeg nå, vet at dette ikke gikk. Fullstendig negativ test 12 dpo
Sender deg en klemNei i dag var den helt lik som i går. Dette er nok enten ovitrellen fortsatt eller så er det kjemisk. Jeg har kastet inn håndkleet jeg nå, vet at dette ikke gikk. Fullstendig negativ test 12 dpo
Det skjønner jeg.. fortgjort at en dråpe kommer ut..Takk for svar - man blir jo litt panisk av alt dette.
Oh yes! Jeg har lagt på meg rundt 10 kg nå. Den verste oppgangen skjer alltid når jeg begynner på progesteron. Da er det sånn at du kan se forandring på meg fra en dag til den neste. Det er helt vilt hvordan den påvirker kroppen! Synes det er utrolig vanskelig. Tenker hele tiden at hvis jeg faktisk blir gravid skal jeg håndtere dette helt fint, men under alle forsøkene som ikke resulterer i annet enn vektøkning må jeg si det er vanskelig å svelgeFlere som har lagt på seg under stimulering? Tror det er vann i kroppen, da ansiktet mitt føles hovent og anklene mine er hovne osv. Føler jo også at magen er mye større enn normalt, og føler meg rett og slett ikke vel
Håper det er noe som forsvinner når man er ferdig på hormonene (ihvertfall inntil graviditeten er grunnen til vektøkning )
Forferdelig å måtte igjennom det uten resultater omg, jeg ikke begynt på progesteron en gang enda haha, fytti dette blir illeOh yes! Jeg har lagt på meg rundt 10 kg nå. Den verste oppgangen skjer alltid når jeg begynner på progesteron. Da er det sånn at du kan se forandring på meg fra en dag til den neste. Det er helt vilt hvordan den påvirker kroppen! Synes det er utrolig vanskelig. Tenker hele tiden at hvis jeg faktisk blir gravid skal jeg håndtere dette helt fint, men under alle forsøkene som ikke resulterer i annet enn vektøkning må jeg si det er vanskelig å svelge
Forstår deg veldig godt. Jeg er på min tredje IUI og har hatt mensmurringer og vondt i korsryggen siden ca midten av forrige uke. Synd man ikke kan få det gratis om det ikke gårJeg har testdag (blodprøver) på torsdag. Har ikke testet hjemme. Begynt å kjenne litt sånn mens-murringer i går og i dag, og blir litt lei meg. Samtidig har jeg blitt så vant til negative resultater at jeg ikke føler jeg har noe håp eller tro på at det går denne gang heller.. Er mye roligere denne gang, og ikke helt frynsete i ventetiden som tidligere. Det er jo litt deilig, men samtidig skulle jeg neste ønske at jeg var litt spent og håpefull!
Hehe ja, full refusjon ved manglende resultater hadde vært noe lite plaster på det bedritne såret!Forstår deg veldig godt. Jeg er på min tredje IUI og har hatt mensmurringer og vondt i korsryggen siden ca midten av forrige uke. Synd man ikke kan få det gratis om det ikke går
Ja, oppi alt det andre så burde ikke det økonomiske være en bekymringHehe ja, full refusjon ved manglende resultater hadde vært noe lite plaster på det bedritne såret!
Det er helt sant.. privat er svindyrt ..Ja, oppi alt det andre så burde ikke det økonomiske være en bekymring
Skjønner de må ha noe å leve av, men de tar seg ganske bra betalt med tanke på antall minutter man er inne. Håper det klaffer for oss alle innen rimelig tid
Tusen takk for fin melding. Jeg setter så pris på at du vil gi meg håp Jeg håper på at jeg kan få nytt forsøk med én gang igjen. Jeg skal uansett mase så mye jeg klarer! Du vet når testene blir negative? Da blir jeg litt mindre aktiv her inne, blir kjempeglad for at andre blir gravide men samtidig super irritert for at det kommer inn 22 åringer som er på pp 2 og er helt fra seg etter negativ test. Kjenner at jeg ikke helt kan holde meg på noen andre forum enn assistert for akkurat det der. Jeg synes du er så utrolig tapper og modig, virkelig gratulerer med fine tester som skal bli en deilig liten baby mine to streker kommer i slutten av mars! (Begynner å manifestere ).Sender deg mange gode klemmer Vet ikke om det hjelper å høre, men hørt om fler tilfeller der det ble positivt sent og det gikk bra. Kanskje de testene du har hatt har vært restene etter ovitrielle, og at streken dukker opp sakte, men sikkert? Jeg vet ikke om det hjelper å få et håp av andre, eller om det gjør det vondt verre for deg. Prøver bare få deg til å ikke gi opp håpet enda
Hvis det er noen trøst fikk jeg samme beskjed da jeg var på ul på mitt innsett. Han sa «snart, et par dager nå», på en mandag, og først fredag ettermiddag/kveld fikk jeg positiv test, så kanskje de er litt ivrige med å si «snart» når det er individuelle forskjeller på når egget slipperPå UL på fredag mente gynekologen at jeg snart ville få EL siden folikkelen var 16mm, men jeg har enda ikke fått noen positiv test. Har testet på morgenen siden St.Olavs vil ha morgenurim, og en gang på ettermiddagen de to siste dagene, og nå begynner jeg å bli bekymret for at jeg kan ha misset LH-toppen Håper ikke det, håper den bare kommer imorgen, har hvertfall en del el-smerter..
Ja, det er vell forskjell på hvor stort det er fra syklus til syklus også, sist jeg tok letrozol fikk jeg EL på CD13, så var liksom forberedt på at det skulle bli nå i helgen men for all del, det passer greit om den kommer imorgen for da kommer jeg unna innsett på jobbhelg og 12- timersvaktHvis det er noen trøst fikk jeg samme beskjed da jeg var på ul på mitt innsett. Han sa «snart, et par dager nå», på en mandag, og først fredag ettermiddag/kveld fikk jeg positiv test, så kanskje de er litt ivrige med å si «snart» når det er individuelle forskjeller på når egget slipper
Så dritt at det ikke har festa segTusen takk for fin melding. Jeg setter så pris på at du vil gi meg håp Jeg håper på at jeg kan få nytt forsøk med én gang igjen. Jeg skal uansett mase så mye jeg klarer! Du vet når testene blir negative? Da blir jeg litt mindre aktiv her inne, blir kjempeglad for at andre blir gravide men samtidig super irritert for at det kommer inn 22 åringer som er på pp 2 og er helt fra seg etter negativ test. Kjenner at jeg ikke helt kan holde meg på noen andre forum enn assistert for akkurat det der. Jeg synes du er så utrolig tapper og modig, virkelig gratulerer med fine tester som skal bli en deilig liten baby mine to streker kommer i slutten av mars! (Begynner å manifestere ).
Så bra. Utrolige nyheter.. var de redd for overstimulering med så mange eggposer?Kontroll etter 8 dager stimulering viste over 30 eggposer ikke alle som kommer til å bli store nok i tide til uttak da, men får håpe at halvparten blir med
Venter på tilbakemelding fra Porsgrunn om veien videre, håper på uttak torsdag/fredag denne uka
Helt enig.. derfor det er greit hær inne..masse lykke til neste gang , da må det bare gå..Tusen takk for fin melding. Jeg setter så pris på at du vil gi meg håp Jeg håper på at jeg kan få nytt forsøk med én gang igjen. Jeg skal uansett mase så mye jeg klarer! Du vet når testene blir negative? Da blir jeg litt mindre aktiv her inne, blir kjempeglad for at andre blir gravide men samtidig super irritert for at det kommer inn 22 åringer som er på pp 2 og er helt fra seg etter negativ test. Kjenner at jeg ikke helt kan holde meg på noen andre forum enn assistert for akkurat det der. Jeg synes du er så utrolig tapper og modig, virkelig gratulerer med fine tester som skal bli en deilig liten baby mine to streker kommer i slutten av mars! (Begynner å manifestere ).