Februar 2024

Tusen takk for fin melding. Jeg setter så pris på at du vil gi meg håp :HeartredJeg håper på at jeg kan få nytt forsøk med én gang igjen. Jeg skal uansett mase så mye jeg klarer! Du vet når testene blir negative? Da blir jeg litt mindre aktiv her inne, blir kjempeglad for at andre blir gravide men samtidig super irritert for at det kommer inn 22 åringer som er på pp 2 og er helt fra seg etter negativ test. Kjenner at jeg ikke helt kan holde meg på noen andre forum enn assistert for akkurat det der. Jeg synes du er så utrolig tapper og modig, virkelig gratulerer med fine tester som skal bli en deilig liten baby :Heartred mine to streker kommer i slutten av mars! (Begynner å manifestere :hilarious:).
Ååå, JA, jeg kjenner meg såååå igjen! Når man står midt oppi det og folk er slitne og lei seg over å ikke ha lykkes på 1-2 pp. Da kjenner jeg det bobler inni meg. Prøv 9 forsøk du, tenker jeg da :hilarious: Men jeg prøver å tenke at alle har sine kamper, og uansett hvor lenge man prøver før man lykkes er det alltid noen som har prøvd lenger enn en selv. Men kjenner meg så igjen i tankene dine! ❤️Jeg husker jeg alltid klarte glede meg over at de rundt meg ble gravide før, fordi jeg tenkte at det snart var min tur. Men etter så mange forsøk og år uten å lykkes begynte jeg å kjenne meg bitter og ikke glad på andres vegne lenger. Det er vondt å ha det sånn.. Ååh, tusen, tusen takk for gode ord ❤️ ❤️ Har testdag i dag og vi har sendt inn resultatet til klinikken! Ja, begynn å manifester allerede nå! Jeg har skikkelig troa på det ❤️ Og jeg skal følge med på deg! ❤️ Nå vet jeg ikke hvor du bor, men kanskje vi på nyåret kan gå på trilletur sammen! Who knows! Hadde vært hyggelig!

Så bra. Utrolige nyheter.. var de redd for overstimulering med så mange eggposer?
Gynekologen jeg var hos (lokal her på Sørlandet) mente det var en sjanse for det ja, men at jeg måtte avvente å se hva klinikken sa. Venter enda på tilbakemelding fra dem.. spent på veien videre :)

Da blir det totalfrys denne runda på oss, pga fare for overstimulering:/ skal ta dobbel dose Gonapeptyl i kveld og møte på klinikken torsdag morgen klokken 08:00.
Siden jeg har så lange sykluser er det ikke sikkert jeg får innsett før i april/mai :(
Så kjente jeg ble litt trist av tanken på å måtte vente så lenge :(
Stappfull av hormoner her jeg sitter å gråter på jobb :wacky:

Da blir det totalfrys denne runda på oss, pga fare for overstimulering:/ skal ta dobbel dose Gonapeptyl i kveld og møte på klinikken torsdag morgen klokken 08:00.
Siden jeg har så lange sykluser er det ikke sikkert jeg får innsett før i april/mai :(
Åh, så kjipt :( det er så innmari smekk i trynet når det blir totalfrys når man har planlagt for innsett. Og ekstra kjipt når du har lange sykluser og ventetida blir så lang. Sender deg en klem, føler med deg :Heartred

Huff , sender deg en klem. ❤️❤️Tenkte kanskje det for 30 er mange.. men vet hvor slag i tryne dt er når dt ikke går etter planen.. Dobbel gonalpetyl hjelper mot overstimulering.. jeg har brukt det selv om jeg ikke har vært overstimulert..

Håper du får insett før, kan du ikke få primolut og få mens før? Det bruker min klinikk og styrer syklus inn. bare ett tips, funker for meg ..

På UL på fredag mente gynekologen at jeg snart ville få EL siden folikkelen var 16mm, men jeg har enda ikke fått noen positiv test. Har testet på morgenen siden St.Olavs vil ha morgenurin, og en gang på ettermiddagen de to siste dagene, og nå begynner jeg å bli bekymret for at jeg kan ha misset LH-toppen:bag: Håper ikke det, håper den bare kommer imorgen, har hvertfall en del el-smerter..
Det der har de gjort med meg så mange ganger men hos meg er aldri testen positivt før sånn ca 1 uke etter først antatt. Tror ikke du har misset toppen, tror bare ikke toppen har kommet enda. Test masse fremover :D :Heartred

Så dritt at det ikke har festa seg :(
krysser alt jeg kan for at du får nytt innsett førstkommende syklus! :smiley-angelic001

Og skjønner hva du mener, det vanlige prøve-forumet holder jeg meg bare unna :yuck: håper vi får to streker begge to i slutten av mars istedet! :Heartred
Om vi skal få det til i mars! Jeg hopper rett inn der nå snart, må bare få mensen først. Skal du også få nytt innsett nå med en gang? Åh dette hadde vært så fint å gjort det "sammen!! :Heartred

Så utrolig kjipt å få totalfrys og å vente så ufattelig lenge! Jeg ble så skuffa når det skjedde meg, jeg gråt som et lite barn med sånn hikst på slutten. Trooor de syntes jeg var litt rar da men følte hele verden rase.

Håper du kan få femar/letrozol for å korte syklusene dine litt, har du prøvd det før? Tenker masse på deg og forstår dette må være skikkelig tungt når veien til mål virker langt unna.

Ååå, JA, jeg kjenner meg såååå igjen! Når man står midt oppi det og folk er slitne og lei seg over å ikke ha lykkes på 1-2 pp. Da kjenner jeg det bobler inni meg. Prøv 9 forsøk du, tenker jeg da :hilarious: Men jeg prøver å tenke at alle har sine kamper, og uansett hvor lenge man prøver før man lykkes er det alltid noen som har prøvd lenger enn en selv. Men kjenner meg så igjen i tankene dine! ❤️Jeg husker jeg alltid klarte glede meg over at de rundt meg ble gravide før, fordi jeg tenkte at det snart var min tur. Men etter så mange forsøk og år uten å lykkes begynte jeg å kjenne meg bitter og ikke glad på andres vegne lenger. Det er vondt å ha det sånn.. Ååh, tusen, tusen takk for gode ord ❤️ ❤️ Har testdag i dag og vi har sendt inn resultatet til klinikken! Ja, begynn å manifester allerede nå! Jeg har skikkelig troa på det ❤️ Og jeg skal følge med på deg! ❤️ Nå vet jeg ikke hvor du bor, men kanskje vi på nyåret kan gå på trilletur sammen! Who knows! Hadde vært hyggelig!
Ja du har helt rett. Det er alltid noen som har det hundre ganger verre, den "konkurransen" kan man liksom aldri vinne. Og heldigvis for det! Jeg er der i dag, jeg er bitter på alle rundt meg (i skjul vell og merke) som er gravide/fått 3 barnet mens jeg har holdt på å prøve på 1. Jeg er nok ikke den fineste å dele "jeg er gravid" nyhet med, men akkurat den gleden synes jeg de kan få sammen med hvem som helst annen. Jeg har en helt fantastisk samboer som støtter meg, som lar meg skrike når jeg trenger det. Jeg føler meg så utrolig heldig pga han tross situasjonen vi står i.

Herregud det må ha føltes helt surrealistisk å fortelle klinikken! Shit så fantastisk det må være å kunne planlegge litt fremover. For denne gangen går det HELT fint hele veien med dere, jeg bare vet det. Jeg skal følge med på dere også - og oppdater meg gjerne etter ultralyder eller del frykt med meg på melding om det plutselig kommer et mageknip. Jeg skal love å være positiv :Heartred :woot: (jeg bor ikke langt unna Drammen så manifesterer denne trilleturen også).

Om vi skal få det til i mars! Jeg hopper rett inn der nå snart, må bare få mensen først. Skal du også få nytt innsett nå med en gang? Åh dette hadde vært så fint å gjort det "sammen!! :Heartred
Ja, synes de har vært litt vage på melding, men jeg klarer ikke tolke de på annen måte enn at det blir rett på nytt innsett! :hello2 Håper du også får det, og at du blir med over i mars du og! :Heartred

Ja, synes de har vært litt vage på melding, men jeg klarer ikke tolke de på annen måte enn at det blir rett på nytt innsett! :hello2 Håper du også får det, og at du blir med over i mars du og! :Heartred
Jeg har fått svar nå og jeg er like heldig som deg: det blir innsett! Nå er jeg skikkelig glad faktisk, rart hvordan dette svinger. Over i nytt håp! Har du fått mensen enda? :hilarious: :Heartred

Jeg har fått svar nå og jeg er like heldig som deg: det blir innsett! Nå er jeg skikkelig glad faktisk, rart hvordan dette svinger. Over i nytt håp! Har du fått mensen enda? :hilarious: :Heartred
Så bra! Hurra! :Heartred :D Fikk mensen igår, så da er det bare å vente på at tiden går og det blir tid for å teste etter eggløsning :yuck: hva med deg?

Og helt enig, det er store svingninger i humøret på grunn av det greiene her :hilarious:

Så bra! Hurra! :Heartred :D Fikk mensen igår, så da er det bare å vente på at tiden går og det blir tid for å teste etter eggløsning :yuck: hva med deg?

Og helt enig, det er store svingninger i humøret på grunn av det greiene her :hilarious:
Er litt befriende å være på den siden der man gleder seg til mensen kommer. Forstå meg rett, men når man først får negativt og man kjenner håpet er ute.

Jeg skal gjøre det samme! Skal ha femar fra syklusdag 4 og da får jeg el på syklusdag 16 (i allefall fått det hittil alle gangene). Så da håper jeg bare mensen kommer som avtalt nå på torsdag/fredag (har lang lutealfase).
Skulle ønske det gikk for deg nå, men tross alt hyggelig å gå over i mars måned sammen :Heartred

Er litt befriende å være på den siden der man gleder seg til mensen kommer. Forstå meg rett, men når man først får negativt og man kjenner håpet er ute.

Jeg skal gjøre det samme! Skal ha femar fra syklusdag 4 og da får jeg el på syklusdag 16 (i allefall fått det hittil alle gangene). Så da håper jeg bare mensen kommer som avtalt nå på torsdag/fredag (har lang lutealfase).
Skulle ønske det gikk for deg nå, men tross alt hyggelig å gå over i mars måned sammen :Heartred
Ja, helt enig. Når man først har testa negativt mange nok ganger til at man vet det ikke gikk er det fint å bare komme seg videre :)

Og i like måte :Heartpink

Det der har de gjort med meg så mange ganger men hos meg er aldri testen positivt før sånn ca 1 uke etter først antatt. Tror ikke du har misset toppen, tror bare ikke toppen har kommet enda. Test masse fremover :D :Heartred
Jaa satser på at den bare kommer litt senere enn anntatt❤️

Back
Topp