Februar 2024

Dette må jeg prøve. Var inne og leste litt, og noen foreslo å prøve «stige-metoden». Der skulle man så livlig som mulig visualisere at man klatret opp en stige, kjenne stigetrinnene i hende og under føttene mens man klatret. Visualisere dette i ca 20 min hver kveld i tre dager. Da kom det til å manifestere seg i virkeligheten. Jeg prøver:)
Det var en veldig fin ide det også! Skal faktisk prøve den metoden du skriver over på andre ting jeg ønsker manifestere! Ja, prøv det! Det skader ikke ❤️ Jeg har tro på det, jeg!

:hilarious: Ser dere det jeg ser? De har i allefall ikke vært så sterke de strekene jeg hadde i går! Så kanskje i dag er starten på noe? Nå ble det litt mer spennende kjenner jeg men desto verre slag i magen om ikke. Men det får jeg bare tåle

Vedlegg

• IMG20240217111649.jpg
    IMG20240217111649.jpg
    2,4 MB · Visninger: 93
:hilarious: Ser dere det jeg ser? De har i allefall ikke vært så sterke de strekene jeg hadde i går! Så kanskje i dag er starten på noe? Nå ble det litt mer spennende kjenner jeg men desto verre slag i magen om ikke. Men det får jeg bare tåle
Ser tydelig på alle tre :D

Kontroll hos gyn igår, ca halvveis i stimuleringen. 14 follikler totalt kunne han se, men ikke sikkert alle utvikler seg videre da. Begynte også på Fyrmadel igår, den var litt tykkere enn de andre sprøytene ja :hilarious:

Ny kontroll på torsdag igjen, håper på uttak torsdag eller fredag :smiley-angelic001

Back
Topp