Hurra! GratulererDa kan jeg settes som ruger
Siste lille klumpen vår fra første forsøk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! GratulererDa kan jeg settes som ruger
Blir 28 tror jegHåper du lykkes Når har du testdag?
Krysser fingrene og setter deg som rugerDa kan jeg settes som ruger
SpennendeUltralyd idag, en ledende folikkel som gynekologen regnet med gikk i eggløsning i løpet av helgen, så da blir det forhåpentligvis innsett iløpet av neste uke
Gratulerer til alle rugere
Det var en veldig fin ide det også! Skal faktisk prøve den metoden du skriver over på andre ting jeg ønsker manifestere! Ja, prøv det! Det skader ikke Jeg har tro på det, jeg!Dette må jeg prøve. Var inne og leste litt, og noen foreslo å prøve «stige-metoden». Der skulle man så livlig som mulig visualisere at man klatret opp en stige, kjenne stigetrinnene i hende og under føttene mens man klatret. Visualisere dette i ca 20 min hver kveld i tre dager. Da kom det til å manifestere seg i virkeligheten. Jeg prøver
Gi meg tilbakemelding på om det funker, så gjør jeg det samme Skader overhodet ikke, har ikke så mye bivirkningerDet var en veldig fin ide det også! Skal faktisk prøve den metoden du skriver over på andre ting jeg ønsker manifestere! Ja, prøv det! Det skader ikke Jeg har tro på det, jeg!
Ja, håper virkelig det! Er jo bare 4 dager siden innsett, så er veldig tidlig.Spennende!! Håper den blir sterkere!
Nå vet ikke jeg om jeg er gravid, skal ikke teste før om ei uke. Men jeg hadde ett stikk på onsdag og inseminering fredagen før. Så 5 dager etter, nesten på klokkeslettetDere som har merket «stikking» i livmor, som tegn til at egget fester seg - på hvilken dag etter innsett har dere kjent dette?
Krysser fingrene for deg!Nå vet ikke jeg om jeg er gravid, skal ikke teste før om ei uke. Men jeg hadde ett stikk på onsdag og inseminering fredagen før. Så 5 dager etter, nesten på klokkeslettet
Åh, nei, så trist Det er så dritt når man kjenner håpet glippe. Krysser fingrene for at den kommer bare litt senere!Testene er fortsatt svake svake svake. Er ovitrelle-halen og ingen baby strek hittil. Pleier å få sterkere streker utover dagen men kjenner håpet forsvinne 10 dpo i dag - rugedag 5.
Ja litt dritt. Har ikke gitt opp helt enda men begynner å føle at dette kanskje ikke helt var gangen. Tusen takk for at du håper for megÅh, nei, så trist Det er så dritt når man kjenner håpet glippe. Krysser fingrene for at den kommer bare litt senere!
Så utrolig bra! Gratulerer så mye. Håper de holder seg fine og friske til innsettDe ringte fra klinikken idag og det var gode nyheter. Av de 2 eggene som ble tatt ut igår er begge befruktet
Kunne ikke fått et bedre resultat
Ser tydelig på alle treSer dere det jeg ser? De har i allefall ikke vært så sterke de strekene jeg hadde i går! Så kanskje i dag er starten på noe? Nå ble det litt mer spennende kjenner jeg men desto verre slag i magen om ikke. Men det får jeg bare tåle
Åh herregud gjør du? Jeg orker ikke dette spenningen - nå må det bare fortsette å stigeSer tydelig på alle tre