Februar 2024

Hahah, dette kjenner jeg meg igjen i. Synes jeg er sånn hver eneste syklus. «Jeg skal ikke teste tidlig jeg, skal vente til hvertfall dag x», også rakner det og jeg er fullstendig på kjøret. Krysser fingrene for at streken blir sterkere og det er babystrek for deg!! :smiley-angelic001 :Heartred Når satte du inn, mandag?
Godt jeg ikke er alene - jeg er så sykt på kjøret nå :hilarious: jeg fikk sist gang positiv 11 dpo, så vet jeg ikke må gå i bakken før det. Men vet også at hvis jeg får positiv først 13/14 dpo at jeg vil stresse med å miste. Men det hadde jeg jo gjort uansett om jeg testet tidlig eller ikke, er så absolutt ikke en kvinne med balanse og ro :p

Jeg satte inn på mandag ja, så 9 dpo i dag (11 dager siden ovitrelle). Testen er MEGA svak, sambo ser ingenting men jeg ser den svake grå streken. Har ingen forventninger denne gangen, akkurat det er litt godt. Tror jeg skal takle det greit om det ikke gikk denne gangen? Vi får se.

Har du funnet ut noe mer om veien videre? Blir det privat/offentlig løp fremover eller hva tenker du? ❤️

Ovitrelle kan henge lenge igjen. Jeg har fått flask positiv selv på test dag av den.. men da har jeg tatt ovitrelle etter insett som støtte .. er nok bare og fortsette og teste ..❤️
Ja jeg også - fått positiv test mange ganger helt frem til ikm. Teit medisin men jeg er heldigvis kjent med hvor lenge det sitter igjen på meg og blir ikke skuffet over disse svake strekene. Pr i dag er det ikke baby : men de får vi håpe kommer i løpet av helgen ❤️

Hvordan manifesterte du det? Hvis det funker så prøver jeg gjerne det?❤️

De to foregående gangene har symptomene fra Cyclogest vært ulikt, men felles har vært at jeg har følt de sammen tegnene til at mensen kommer ca 1,5-1 uke før mensen kommer. Samme nå og..
Litt vanskelig å forklare, og sikkert veldig delte meninger om det, men jeg ser for meg at Evelyn får voksende mage. Jeg tar frem babyklær å manifesterer ungen vår i de. F.eks så kjøpte vi en juledress til baby, som henger på soverommet, og den så jeg for meg at ungen vår skal bruke til jul. Det står «My first christmas» på den» og vi kjøpte den på Disney store da vi var i London i januar. Kjøpte den fordi i desember skulle vi ha en liten en. Kjøpte den i størrelse 1-2 måneder. Jeg tenker positive tanker og tror på det jeg tenker. « I henhold til loven om tiltrekning så tiltrekker du deg det du sender ut. På lik linje med begrepet Karma - du høster som du sår - så vil negativ energi tiltrekke seg den samme energien tilbake». Hørt om tankens kraft? Typ «det du sender ut er det du får igjen». Men det vil jo ikke dermed si at om du ikke lykkes er det din feil fordi du ikke tenkte positivt. Det kan jo være andre årsaker til at det ikke går.

Når vi er i denne prosessen så prøver vi jo alt mulig på jord for å få det til å gå, så manifestere er en ny ting jeg prøver på. Man ønsker jo å prøve alt.. :hilarious: om det er tilfeldig eller om det funket er umulig for meg å si, men jeg tror det hjalp ❤️ Hender jeg får litt negative tenker eller blir redd, men da prøver jeg fort å komme tilbake til de positive tankene :)

Da skal jeg gjøre det i kveld :)

Jeg håper at mensmurringen og ryggsmerten bare er tegn på graviditet. Har jo lest om de som trodde mensen skulle komme pga symptomer, men det var «bare» en positiv test:angelic:

Samme hos meg, stikket varte i bare noen få sekunder, og kjentes ut som noen stakk en nål i livmora. Eggløsningen var på høyre side tror jeg, og stikket var nesten på midten men hellet mot høyre.
Det håper jeg også! Jeg har troa, jeg! Den stikkingen høres jo helt lik ut som hva jeg hadde noen dager før positiv test ❤️

Kanskje en må vurdere å søke offentlig også , om dt ikke går nå. Ikke at jeg ikke er fornøyd hos hausken men det er gris dyrt..
men håper virkelige spiren sitter og det er eggg til insett i dag , de har ikke ringt så lover godt.

Kanskje en må vurdere å søke offentlig også , om dt ikke går nå. Ikke at jeg ikke er fornøyd hos hausken men det er gris dyrt..
men håper virkelige spiren sitter og det er eggg til insett i dag , de har ikke ringt så lover godt.
Ja, det skadet jo ikke å sende inn en søknad. I og med at det er litt ventetid så er det greit å bare gjøre det mens du prøver privat. Når har du i så fall time til innsett? klokken er jo allerede snart 12, så hvis du fremdeles ikke har hørt noe vil jeg jo tro det blir innsett i dag ❤️

Godt jeg ikke er alene - jeg er så sykt på kjøret nå :hilarious: jeg fikk sist gang positiv 11 dpo, så vet jeg ikke må gå i bakken før det. Men vet også at hvis jeg får positiv først 13/14 dpo at jeg vil stresse med å miste. Men det hadde jeg jo gjort uansett om jeg testet tidlig eller ikke, er så absolutt ikke en kvinne med balanse og ro :p

Jeg satte inn på mandag ja, så 9 dpo i dag (11 dager siden ovitrelle). Testen er MEGA svak, sambo ser ingenting men jeg ser den svake grå streken. Har ingen forventninger denne gangen, akkurat det er litt godt. Tror jeg skal takle det greit om det ikke gikk denne gangen? Vi får se.

Har du funnet ut noe mer om veien videre? Blir det privat/offentlig løp fremover eller hva tenker du? ❤️
Hahah, nei, det er vel få av oss som driver med ivf som er super-balanserte og rolige midt oppi det her tror jeg. Er så mye følelser og skuffelser og frykt i så mye av det, så det er jo heller ikke så rart.

Krysser fingrene for at streken kommer Ila helga! :smiley-angelic001 :Heartred

Og nei, ingenting konkret ennå, men hausken skal ringe meg opp ila dagen, så får vi se hva de sier. Tok fertilitetssjekk der for et år sida, så om vi slipper en ny sjekk nå hadde jo det vært fint å slippe, men får se hva de sier jeg lener mot parallelt løp hvertfall, selv om vi ikke har bestemt oss ennå.

Uren hud er jeg "heldig" som har arvet etter min mor :laughing001 Men kjenner stikkninger innimellom. Ikke noe annet heldigvis. Annet enn trøtt da .. men føler humøret svinger. Jeg tror jeg kan grine på kommando nå. Lurer på om det er lurt å spørre legen om eb sykemelding for en liten stund. Min mor er på sykehuset etter en ganske stor operasjon, så det hjelper ikke på alt det heller ...
Hvordan går det med deg, fikk du sykemelding? :Heartred
Og hvordan får det med testene dine? :smiley-angelic001

Ja, det skadet jo ikke å sende inn en søknad. I og med at det er litt ventetid så er det greit å bare gjøre det mens du prøver privat. Når har du i så fall time til innsett? klokken er jo allerede snart 12, så hvis du fremdeles ikke har hørt noe vil jeg jo tro det blir innsett i dag ❤️
Satt in to fine egg ❤️❤️men om dette ikke går skal jeg også be om offentlig henvisning .

Hvordan går det med deg, fikk du sykemelding? :Heartred
Og hvordan får det med testene dine? :smiley-angelic001
Det gikk over. Haha. Jeg tror nok bare de første dagene med lutinus var litt harde. Jeg tok test i dag tidlig. Syntes jeg så en veldig utydelig strek. Skal ta ny i kveld og i morgen. Da burde det være en bedre strek, om det ikke var skygge :nailbiting:

Litt vanskelig å forklare, og sikkert veldig delte meninger om det, men jeg ser for meg at Evelyn får voksende mage. Jeg tar frem babyklær å manifesterer ungen vår i de. F.eks så kjøpte vi en juledress til baby, som henger på soverommet, og den så jeg for meg at ungen vår skal bruke til jul. Det står «My first christmas» på den» og vi kjøpte den på Disney store da vi var i London i januar. Kjøpte den fordi i desember skulle vi ha en liten en. Kjøpte den i størrelse 1-2 måneder. Jeg tenker positive tanker og tror på det jeg tenker. « I henhold til loven om tiltrekning så tiltrekker du deg det du sender ut. På lik linje med begrepet Karma - du høster som du sår - så vil negativ energi tiltrekke seg den samme energien tilbake». Hørt om tankens kraft? Typ «det du sender ut er det du får igjen». Men det vil jo ikke dermed si at om du ikke lykkes er det din feil fordi du ikke tenkte positivt. Det kan jo være andre årsaker til at det ikke går.

Når vi er i denne prosessen så prøver vi jo alt mulig på jord for å få det til å gå, så manifestere er en ny ting jeg prøver på. Man ønsker jo å prøve alt.. :hilarious: om det er tilfeldig eller om det funket er umulig for meg å si, men jeg tror det hjalp ❤️ Hender jeg får litt negative tenker eller blir redd, men da prøver jeg fort å komme tilbake til de positive tankene :)
Dette må jeg prøve. Var inne og leste litt, og noen foreslo å prøve «stige-metoden». Der skulle man så livlig som mulig visualisere at man klatret opp en stige, kjenne stigetrinnene i hende og under føttene mens man klatret. Visualisere dette i ca 20 min hver kveld i tre dager. Da kom det til å manifestere seg i virkeligheten. Jeg prøver:)

Back
Topp