Godt jeg ikke er alene - jeg er så sykt på kjøret nå jeg fikk sist gang positiv 11 dpo, så vet jeg ikke må gå i bakken før det. Men vet også at hvis jeg får positiv først 13/14 dpo at jeg vil stresse med å miste. Men det hadde jeg jo gjort uansett om jeg testet tidlig eller ikke, er så absolutt ikke en kvinne med balanse og roHahah, dette kjenner jeg meg igjen i. Synes jeg er sånn hver eneste syklus. «Jeg skal ikke teste tidlig jeg, skal vente til hvertfall dag x», også rakner det og jeg er fullstendig på kjøret. Krysser fingrene for at streken blir sterkere og det er babystrek for deg!! Når satte du inn, mandag?
Jeg satte inn på mandag ja, så 9 dpo i dag (11 dager siden ovitrelle). Testen er MEGA svak, sambo ser ingenting men jeg ser den svake grå streken. Har ingen forventninger denne gangen, akkurat det er litt godt. Tror jeg skal takle det greit om det ikke gikk denne gangen? Vi får se.
Har du funnet ut noe mer om veien videre? Blir det privat/offentlig løp fremover eller hva tenker du?