Jeg har et problem. Et
stort problem. Jeg snuser, og målet er å slutte en uke før jeg begynner på hormoner. Så innen en uke skal jeg slutte, men jeg får det ikke til
Jeg stresser veldig med det, og lurer veldig på hvordan det vil gå uten snus når jeg går på hormoner. Er det flere snusere her? Eller noen som har slutta? Prøvd med onico (nikotinfri snus), tyggis under leppa, frukt osv, men ingenting har funket foreløpig... Noen som har noen tips som har funket? Jeg vet jo at stress kan påvirke sjansen for å bli gravid, så lurer på hva som er verst. Snuse og ikke stresse, eller ikke snuse og stresse meg ihjel? Jeg slutter tvert jeg får positiv graviditetstest. Slutta på dagen da jeg ble gravid en gang før (kosta i uke 9)Det er det eneste som har fått meg til slutte før.. Men jeg har også hørt at det er vanskeligere å bli gravid når man snuser. Jeg sliter skikkelig. Jeg har dog klart å trappe veldig ned. Fra å snuse opp til 16-17 snus om dager er jeg nå nede på 9-10, men sitter omtrent å teller minuttene til jeg kan ta en snus. Har gått fra vanlig styrke, til svakere styrke, så noe progresjon har jeg jo hatt. Men slutte helt er så vanskelig!