Februar 2022

10 av 10 embryoer henger fortsatt med. Innsett i morgen... Meeen den magen her er ikke god. Spørs om ikke de finner litt væske her i morgen. Prøver å være litt mentalt forberedt på å ikke få innsett egentlig. Har litt erfaring med ohss nå og følelsen i magen er ganske lik som ved tidligere ohss :yuck: hååper et mirakel skjer i løpet av natta eller at det bare er luft eller forstoppelse :hilarious: (prøver å overbevise meg selv om det selvfølgelig)

Sitter å lurer på det samme. Utslitt etter en travel dag på jobb. Og sliten i mageområdet.
Når hadde du uttak?
10 av 10 som henger med kan jo ikke bli bedre da:Heartred

Det ruges! :joyful: Innsett har alltid vært vanskelig og ofte veldig vondt, men i dag gikk det såå bra. Deilig! Litt væske i buken, men ikke kjempemye.

Og der så jeg fortsettelsen, så fantastisk! :wav
Får du noen på frys og?

Hadde uttak Torsdag. 6 stk de har fryst i dag, 2 de vil se på til i morgen og evt fryse. Og ett trygt plassert i livmora :joyful:
Når hadde du uttak/innsett?

For et nydelig antall :gen014 jeg hadde uttak fredag, innsett i morgen om alt har gått som det skal :smiley-angelic001

Jeg har også bakoverbøyd livmor og fikk ingen beskjeder om at dette hadde en innvirkning ved innsett. Hadde full blære som avtalt og begge innsettende jeg har hatt (dog med ultralyd) gikk veldig bra. Legene hadde dette i sine notater etter vurdering ved oppstartsamtalen.

Da var du heldig :) De brukte ikke ultralyd på begge mine. På den siste innsett måtte hun lege ultralyd bare fordi hun slet med å føre kateteret inn og da så hun min full blære :oops:.

Da var du heldig :) De brukte ikke ultralyd på begge mine. På den siste innsett måtte hun lege ultralyd bare fordi hun slet med å føre kateteret inn og da så hun min full blære :oops:.

Fikk som svar i dag å stille med full blære. Den er jo enklere å tømmes raskt enn å fylles.. håpe det går greit likevel:scared001

Du får nok beskjed om å slutte med progesteron i morgen. Så kan det ta noen dager før blødning kommer. Du får også en ny plan når de ringer i morgen. Det er veldig deilig å ha en plan, selv om ventetiden alltid er kjiip.
Har du noen på frys, eller skal du ha nytt uttak?

Tok selv siste dose med progesteron i helgen, etter at strekene på testene bare ble svakere, så jeg venter selv spent på mensen :)

Ja, nå er det godt å «lukke» denne runden og slutte med hormonene. Jeg har 1 egg igjen på frys. Neste mens og beregnet innsett kræsjer dessverre med påsken, så da blir neste innsett i mai. Hva med deg?

Ja, nå er det godt å «lukke» denne runden og slutte med hormonene. Jeg har 1 egg igjen på frys. Neste mens og beregnet innsett kræsjer dessverre med påsken, så da blir neste innsett i mai. Hva med deg?

Hvis du skulle hatt innsett i påske (1,5 måned fra nå), men det blir i mai i stedet (litt over 2 mnd), så har det blitt kortere ventetid på Riksen. Det er jo fint. Jeg måtte vente 3,5 mnd på fryseforsøket jeg hadde i november. Orket ikke mer av ventetiden så jeg bestemte meg for å gå til en privat klnikk i januar.

Jeg starter ny stim runde i morgen. Håper virkelig at det ikke blir avbrutt igjen nå :dead:

Lille eskimo klamrer seg fast enda. 6+5 i dag. Har TUL neste fredag og håper virkelig alt står bra til og er normalt. Tror ikke helt på det enda så må ha bevis :nailbiting:

Back
Topp