Wow, så bra!
Takk!! Har aldri kommet så langt som til innsett før.. så ble veldig glad nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, så bra!
Da ringte de, 13 egg er normalt befruktet
..da er det kanskje håp om en blasto nå. Tør håpe nå altså
Fyfader så bra! Jeg er så utrolig glad på dine vegne! Det gjør at noe med håpet litt også om at det kanskje kan skjer <3
Ja! <3Ja..! Om det snur denne gang, og jeg i det minste får innsett. Så er det verdt å fighte videre også. Avbrutte gang på gang gjør noe med motivasjonen, som du også vet alt om..
so far so good i alle fall
Må bare si at å ta Duphaston (progesteron i tablettform) er så sjuuuukt mye diggere enn crinone/lutinus. Ikke noe klin og sår mus
Takk for svar 6 mnd!? Jøss... Har lest at noen bare må vente 3 mån? Men det er kanskje avhengig av klinikk. Uff ja, slik jeg forstår det er det jo også større risiko for at det skjer igjen hvis man ikke fjerner egglederen så det virker definitivt bedre med operasjon. Når jeg leser om exu så står det at hcg må opp over 1500-2000-5000 (varierer mellom kilder) for at man med sikkerhet skal kunne se hvor graviditeten sitter med vul. Hvis hcg fortsetter å stige som hittil hos meg så bør den ligge rundt 1000-1200 på mandag, så vi får se om gyn syns det er nok. Skjønner at det er lite håp for normal graviditet, men vil jo absolutt ikke helt avskrive det før det faktiskt går å se. Samtidig vil man ikke gå for lenge hvis det er exu. Kjipt indeed....Sniker her også. Exu suger! Det er ekstra kjipt, først bli gravid men så er det på feil plass, liksom et tips fra meg: ønsk deg operasjon. Ved operasjon kan du ha nytt innsett om noen sykluser, men ved cellegift er det 6 mnd karenstid før du kan bli gravid igjen
Takk for klem og informasjon Lurer på om det er høyere risiko ved ivf fordi man har gjort et inngrep i eggstokkene slik at de på en måte er skadet? Men hvorfor det skulle invitere til at embryo går opp i eggleder skjønner jeg ikke helt. Kroppen er rar. Kan ikke huske at vi har fått info fra klinikken om større risiko for exu og at det er en av grunnene for tul. Det ville jo være nyttig info slik at man er obs på symptomer...Jeg bare sniker litt her jeg, for jeg fikk så utrolig vondt av deg <3
Det er dobbelt så høy risiko for exu ved IVF, enn ellers. Derfor vi blir tilbudt UL i uke 7/8/9. For å se at fosteret er på rett sted. Det er ikke plassert feil ved innsett nei, men det har flytta seg :/ Jeg vet ikke hvorfor risikoen er økt da, dessverre, men den er i alle fall dobbelt så høy enn ved "vanlig" graviditet.
Jeg sender deg mange gode tanker. Må alt gå så fort og greit som det kan, uten fler komplikasjoner. Har fulgt litt med i gruppa her fra utsida, og... Jeg har ingen ord Stor klem!
Sender deg en stor klem Det er så urettferdig dette gamet her Ta vare på hverandreDet er sannsynligvis en exu Føles som at alt som kan gå fel gjør det... Hun så ikke tegn til fostersekk eller oppklaring i livmor, men i den ene eggstokken var det noe som kunne være embryoet. Kombinert med lav hcg som fortsatt stiger ble det mistenkt exu. Jeg skal tilbake på ny kontroll på mandag. Hvis det ikke ordner opp seg selv må det fjernes enten med cellegift eller operasjon. Da blir det enda lengre ventetid til neste forsøk Føler at tiden bare rinner ifra oss
Noen som vet om embryo har blitt plassert feil ved innsett når dette skjer? Eller kan det flytte seg opp i egglederen av seg selv?
Fantastisk Gratulerer som rugerRuger
Gratulerer med et fantastisk resultat så langtKrysser fingrene for at det blir noen fine blastoer ut av dette herDa ringte de, 13 egg er normalt befruktet
Tusen takk, ja endelig En reell sjanse til å bli preggo!Fantastisk Gratulerer som ruger
Ruger
Gratulerer med et fantastisk resultat så langtKrysser fingrene for at det blir noen fine blastoer ut av dette her
Det er sannsynligvis en exu Føles som at alt som kan gå fel gjør det... Hun så ikke tegn til fostersekk eller oppklaring i livmor, men i den ene eggstokken var det noe som kunne være embryoet. Kombinert med lav hcg som fortsatt stiger ble det mistenkt exu. Jeg skal tilbake på ny kontroll på mandag. Hvis det ikke ordner opp seg selv må det fjernes enten med cellegift eller operasjon. Da blir det enda lengre ventetid til neste forsøk Føler at tiden bare rinner ifra oss
Noen som vet om embryo har blitt plassert feil ved innsett når dette skjer? Eller kan det flytte seg opp i egglederen av seg selv?
Ruger
Takk Vi føler oss i gode hender på sykehuset så det skal nok gå fint. Håper at vi får flere svar og en plan videre ved neste undersøkelse imorgen. KlemStatistikeren Dette var veldig vondt å lese. Dette er jo det siste man ønsker seg når man får en positiv test. Å miste, få komplikasjoner og på toppen av det hele mer ventetid Jeg kan ikke annet enn å håpe at du får god oppfølging fremover slik at dette løses på best mulig måte for dere. Sender deg en stor, stor klem
Helt fantastiskt resultat! Håper håper på minst en blasto!!Da ringte de, 13 egg er normalt befruktet