wag
Flørter med forumet
Krysser for deg!! Når er testdato?![]()
Takk! Ikke før onsdag i neste uke. Men begynner vel å snikteste litt før da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser for deg!! Når er testdato?![]()
Uff, så kjedelig. Føler med deg. KlemHer ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag

Å, nei. Det var trist.... klemmerHer ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag

Å nei det var synd!! Vet hvordan det føles:/ . Sender deg en god klemHer ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag
Så leitHer ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag
Uff så leit, god klemHer ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag

Klart en kan håpe på det.Herregud her er det full stopp i systemet på grunn av lutinusenAldri opplevd lignende, og hadde skikkelig vondt i natt. Så nå kniper og stikker det i magen i et sett. Men så har jeg jo gjort dette så mange ganger nå at jeg vet jo at alt trolig kommer av Lutinusen. Men blir jo litt gal av å kjenne etter uansett
Kan jo håpe det er en kombinasjon
![]()
Så leit .. Men hadde tatt en test og evt medisiner tom lørdag uansettHer ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag
Skimter noe, men usikker på om det er babystrek, krysser fingrene!9 dpo etter innsett av blasto om mandagen. Mitt første innsett, fryseforsøk i styrt syklys. Er det noe her? Lenge til testdata men
Nei sånne der er jeg blind påMed filter på, skimter noe?

Syns også jeg skimter noe, men vanskelig å siSkimter noe, men usikker på om det er babystrek, krysser fingrene!
Spennende!Jeg ble ikke gravid denne runden heller. Nytt ferskforsøk kommende syklus, i mars.
Lykke til videre!Her ble det negativ test i dag tidlig også (13dpo), rekner med løpet er kjørt for tviler på den blir positiv på lørdag som er testdag

Gratulerer så mye!
TakkGratulerer så mye!