Februar 2019

Da kan jeg fjernes fra denne måneden. Etter ul hos klinikken fikk jeg beskjed om å vente 2 uker til før jeg eventuelt kunne ha oppstart til fryseforsøk. :( så da får vi se i mars/april!

Da kan jeg fjernes fra denne måneden. Etter ul hos klinikken fikk jeg beskjed om å vente 2 uker til før jeg eventuelt kunne ha oppstart til fryseforsøk. :( så da får vi se i mars/april!
What? Hvorfor to uker?

Håper den holder seg nå! Da får vi oul like før termin var i juni, det hadde vært fint :Heartred
Jeg krysser alt som krysses kan! Skjønner du ikke slipper jubelen løs helt enda:Heartred det setter spor. Men selv om det ikke gikk mange ganger for meg har d gått bra snart to ganger her. Nå skal det holde hele veien for deg også:Heartred

Mine tester fra 9 til 11 dpo :love017 Tror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!

Vedlegg

• 47475A3B-9C1F-4DD5-9F53-67CD6FD7C7A7.jpeg
    47475A3B-9C1F-4DD5-9F53-67CD6FD7C7A7.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 89
Åååå, så fine tester!!! Gratulerer:love7
Tusen takk. Dette er første gang det har skjedd noe på testene.(hatt 1 fersk og 4 fryseforsøk. Har ikke testdag før tirsdag, så nå må vi vente i spenning og krysse fingrene for at det fortsetter. Har troen på at akupunktur og babyklister har hjulpet altså :) og at det var blasto som ble satt inn denne gangen!!

Mine tester fra 9 til 11 dpo :love017 Tror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!

Skjønner godt det er vanskelig å tro, men det ser jo lovende ut! :)

Back
Topp