Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg trodde men var ikke sikkerHaha, autocorrect.. Skulle selvfølgelig stå mars![]()

Mine tester fra 9 til 11 dpoTror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!

Mine tester fra 9 til 11 dpoTror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!
What? Hvorfor to uker?
De mente jeg hadde hatt eggløsning, noe jeg ikke har hatt på over 1 1/2 år og måtte vente i 2 uker for å være helt sikker! Blæææ, nå har vi ventet lenge nok

Ojoj! Så spennende! Altfor spennende! Men gratulerer så mye med 2 streker!!!Mine tester fra 9 til 11 dpoTror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!

Hvorfor måtte du det ?Kjedelig å måtte vente to uker til
Aldri opplevd lignende, og hadde skikkelig vondt i natt. Så nå kniper og stikker det i magen i et sett. Men så har jeg jo gjort dette så mange ganger nå at jeg vet jo at alt trolig kommer av Lutinusen. Men blir jo litt gal av å kjenne etter uansett
Kan jo håpe det er en kombinasjon Meg og.. Ble sittende på do i nattHerregud her er det full stopp i systemet på grunn av lutinusenAldri opplevd lignende, og hadde skikkelig vondt i natt. Så nå kniper og stikker det i magen i et sett. Men så har jeg jo gjort dette så mange ganger nå at jeg vet jo at alt trolig kommer av Lutinusen. Men blir jo litt gal av å kjenne etter uansett
Kan jo håpe det er en kombinasjon
![]()

Lykke til!Her blir det uttak i morgen, er sååå spent![]()
Lykke til!!Her blir det uttak i morgen, er sååå spent![]()

Lykke til!!Her blir det uttak i morgen, er sååå spent![]()
Krysser for deg!! Når er testdato?Herregud her er det full stopp i systemet på grunn av lutinusenAldri opplevd lignende, og hadde skikkelig vondt i natt. Så nå kniper og stikker det i magen i et sett. Men så har jeg jo gjort dette så mange ganger nå at jeg vet jo at alt trolig kommer av Lutinusen. Men blir jo litt gal av å kjenne etter uansett
Kan jo håpe det er en kombinasjon
![]()
Lykke til!![]()
Lykke til!!
Tuuuusen takk, dereLykke til!!![]()
Masse lykke til!!!Her blir det uttak i morgen, er sååå spent![]()