Februar 2019

Noen som vet om det finnes en mars gruppe?

Testdato, og fortsatt negativ test, så nå er det å finne ut hva vi vil gjøre videre

Etter dag tre med Menopur lurer jeg på om huepina jeg har fått (og som bare øker og øker) vil fortsette hele sprøyteperioden, eller avta snart, når kroppen blir «vant» til hormonene? Var ikke sånn sist da jeg gikk på Bemfola. Men kanskje har det også sammenheng med at de har økt dosen litt denne gangen. Noen erfaringer? Sånn ellers er det voltarol/diclofenac som tar huepina best på meg, og ikke Paracet, men nå som vi er inne i et forsøk vil jeg jo ikke ta noe med diclofenac i...

Ble jo totalfrys på oss, men fikk melding i dag om at vi har fått tre fine blastoer på frys!!! Er helt overlykkelig og overveldet, fjerde fersk-stimulering nå og vi har aldri før fått noe normalt embryo :Heartred
Så nå er vi sååå glade og letta og skal klare å vente på innsett antagelig i slutten av april en gang :happy:

Ble jo totalfrys på oss, men fikk melding i dag om at vi har fått tre fine blastoer på frys!!! Er helt overlykkelig og overveldet, fjerde fersk-stimulering nå og vi har aldri før fått noe normalt embryo :Heartred
Så nå er vi sååå glade og letta og skal klare å vente på innsett antagelig i slutten av april en gang :happy:
Kjempebra resultat! :)

Dette MÅ det jo bli baby av:Heartbigred

Back
Topp