Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. KlemJeg ble ikke gravid denne runden heller. Nytt ferskforsøk kommende syklus, i mars.

Så leit .. Men hadde tatt en test og evt medisiner tom lørdag uansett![]()
Noen som vet om det finnes en mars gruppe?
Gratulerer så mye ❤
Lykke tilBlir ny test og medisiner frem til i morgen
Ja, spørs om jeg har anledning å følge opp. Men kan prøveHar ikke sett noe marsgruppe enda, så sikkert bare å lage![]()
Lykke tilTestdato, og fortsatt negativ test, så nå er det å finne ut hva vi vil gjøre videre
Da har jeg lagetHar ikke sett noe marsgruppe enda, så sikkert bare å lage![]()
Det var leit...da er vi i samme båt.Jeg ble ikke gravid denne runden heller. Nytt ferskforsøk kommende syklus, i mars.

Å, så fantastisk! gratulerer så mye!!!
Uff, det var leitTestdato, og fortsatt negativ test, så nå er det å finne ut hva vi vil gjøre videre

Kjempebra resultat!Ble jo totalfrys på oss, men fikk melding i dag om at vi har fått tre fine blastoer på frys!!! Er helt overlykkelig og overveldet, fjerde fersk-stimulering nå og vi har aldri før fått noe normalt embryo
Så nå er vi sååå glade og letta og skal klare å vente på innsett antagelig i slutten av april en gang![]()
Dette MÅ det jo bli baby avBle jo totalfrys på oss, men fikk melding i dag om at vi har fått tre fine blastoer på frys!!! Er helt overlykkelig og overveldet, fjerde fersk-stimulering nå og vi har aldri før fått noe normalt embryo
Så nå er vi sååå glade og letta og skal klare å vente på innsett antagelig i slutten av april en gang![]()