wag
Flørter med forumet
Hvor mange forsøk har du hatt? Og hvor?
Hva er det legene sier? Er det egg sin skyld eller sperm eller begge deler ?
Svarer deg på PM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange forsøk har du hatt? Og hvor?
Hva er det legene sier? Er det egg sin skyld eller sperm eller begge deler ?
Ja hurra jaJa aner ikke hvor fort det kommer til å gå men håper de kjører på med en gang!
![]()
What? Hvorfor to uker?Da kan jeg fjernes fra denne måneden. Etter ul hos klinikken fikk jeg beskjed om å vente 2 uker til før jeg eventuelt kunne ha oppstart til fryseforsøk.så da får vi se i mars/april!
ÅååhKan settes på gravid for nå.
nå ble jeg kjempeglad! Nå må det være deres tur! Heia lille eskimo
Håper den holder seg nå! Da får vi oul like før termin var i juni, det hadde vært fintÅååhnå ble jeg kjempeglad! Nå må det være deres tur! Heia lille eskimo
![]()

Jeg krysser alt som krysses kan! Skjønner du ikke slipper jubelen løs helt endaHåper den holder seg nå! Da får vi oul like før termin var i juni, det hadde vært fint![]()
det setter spor. Men selv om det ikke gikk mange ganger for meg har d gått bra snart to ganger her. Nå skal det holde hele veien for deg også
Jeg sier forsiktig gratulerer! Så altfor spennende og skummelt i starten, men krysser fingrene for at det holder denne gangen!!!Kan settes på gravid for nå.

JaaaaaSå spennende! Mai er ikke langt unna nei![]()
Mai? Hva mener du mai? 
Åååå, så fine tester!!! GratulererMine tester fra 9 til 11 dpoTror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!

Synes de er fine jeg! Gratulerer!Mine tester fra 9 til 11 dpoTror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!
Tusen takk. Dette er første gang det har skjedd noe på testene.(hatt 1 fersk og 4 fryseforsøk. Har ikke testdag før tirsdag, så nå må vi vente i spenning og krysse fingrene for at det fortsetter. Har troen på at akupunktur og babyklister har hjulpet altsåÅååå, så fine tester!!! Gratulerer![]()
Tusen takk!! Å gratulerer du ogsåSynes de er fine jeg! Gratulerer!![]()

JaaaaaMai? Hva mener du mai?
![]()
Kan settes på gravid for nå.
Mine tester fra 9 til 11 dpoTror det kanskje skjer noe altså. Men har vanskelig for å tro det!!