Februar 2019

Vi har endelig hatt uttak i dag - og resultatet ble 17 egg ut!! Så veldig fornøyd med det, selv om jeg vet av erfaring at det ikke gir noen som helst garanti for å få noen normale embryo for vår del. På grunn av antallet og en del andre faktorer blir det totalfrys her da, om vi har noe å fryse. Så to måneder til innsett ca.. Føles som en evighet, og alltid en skuffelse måtte vente når man har sprøyta og stått på :( Men vi får bare håpe det blir til det beste til slutt. Nå MÅ vi bare få noen fine embryo på frys!!!! :smiley-angelic001

Sitrus: Skjønner SÅ godt at det er kjipt å vente.. Håper dere får på frys og at ventetida ikke blir alt for seig :)

Jeg kan endres på oversikten!

Hentet ut 12 egg onsdag forrige uke, satte inn et egg i dag :) Blastocyst.

9 hadde blitt befrukta, så ble noen på frys + noen til videre dyrking.

Testdato 11/3. Spennende!

Sitrus: Skjønner SÅ godt at det er kjipt å vente.. Håper dere får på frys og at ventetida ikke blir alt for seig :)
Jeg kan endres på oversikten!

Hentet ut 12 egg onsdag forrige uke, satte inn et egg i dag :) Blastocyst.

9 hadde blitt befrukta, så ble noen på frys + noen til videre dyrking.

Testdato 11/3. Spennende!

Tusen takk! Og gratulerer så mye tiø deg, både som blastoruger og med noen til frys i tillegg - det er virkelig et fantastisk resultat!!

Vi har endelig hatt uttak i dag - og resultatet ble 17 egg ut!! Så veldig fornøyd med det, selv om jeg vet av erfaring at det ikke gir noen som helst garanti for å få noen normale embryo for vår del. På grunn av antallet og en del andre faktorer blir det totalfrys her da, om vi har noe å fryse. Så to måneder til innsett ca.. Føles som en evighet, og alltid en skuffelse måtte vente når man har sprøyta og stått på :( Men vi får bare håpe det blir til det beste til slutt. Nå MÅ vi bare få noen fine embryo på frys!!!! :smiley-angelic001
Wow! For et resultat! Skjønner at det er leit å vente. Og er noen grusomme dager. Skal krysse for jeg har:)

Tusen takk! Og gratulerer så mye tiø deg, både som blastoruger og med noen til frys i tillegg - det er virkelig et fantastisk resultat!!

Tusen takk! Var så spent, og er superfornøyd med resultatet så langt! :D

I dag er endelig sprøytestart etter 3 uker på spray. skal gå på Gonal-F 400 i 12 dager så det blir en tøff runde, men håper det gjør susen :)
Lykke til med sprøyter! :cat::cat:

I dag er endelig sprøytestart etter 3 uker på spray. skal gå på Gonal-F 400 i 12 dager så det blir en tøff runde, men håper det gjør susen :)

Masse lykke til med stikkinga! :)

Vi har endelig hatt uttak i dag - og resultatet ble 17 egg ut!! Så veldig fornøyd med det, selv om jeg vet av erfaring at det ikke gir noen som helst garanti for å få noen normale embryo for vår del. På grunn av antallet og en del andre faktorer blir det totalfrys her da, om vi har noe å fryse. Så to måneder til innsett ca.. Føles som en evighet, og alltid en skuffelse måtte vente når man har sprøyta og stått på :( Men vi får bare håpe det blir til det beste til slutt. Nå MÅ vi bare få noen fine embryo på frys
skjedde for meg også!! Føles så utrolig kjipt!! Man er liksom så klar for siste etappe når man har vært igjennom alt greiene!

Melder meg her inne jeg ..
Har hatt 3 forsøk (hvor det ene ble avbrutt) i det offentlige uten resultat.
4 forsøk i Maigaard men negativ test også.
Får mange egg ut, men de stopper å utvikle seg og har mye fragmentering .. Aldri fått blasto. Fikk 3 på frys ved første forsøk men de overlevde ikke opptining
Prøvene til mannen er fine, mine også, også de genetiske. Jeg har endometriose og lurer på om den kan ødelegge kvaliteten på eggene mine.
Startet spray for noen dager siden, sprøyter fra den 7.03.
Klinikken vil prøve å befrukte halvparten med donor sin sæd for å se hvordan eggene utvikler seg

Jeg venter på oppstart denne uka! Blanda klar Menopur i dag og er spent på å starte opp igjen. Sist runde ble det 11 egg ut, som resulterte i to innsett og null graviditet.

Synes ellers det meste med sprøytene, stimuleringa og uttaket gikk veldig fint i forrige runde. Var ikke noe fysisk prega av det. Det slitsomme er det mentale og følelsesmessige, og hemmeligholdet på jobben, hvordan forklare alt det plutselige fraværet. Jeg vurderer å fortelle personalsjefen om IVF-prosessen nå, for å gjøre nettopp den biten enklere. Men jeg er stadig bare i en vikarstilling, og der ligger dilemmaet. Drømmen om kanskje snart å kunne få tilbud om fast jobb gjør at jeg ikke har villet si noe så langt. Ergerlig å bruke så mye krefter på å bekymre meg for jobben, når jeg helst vil ha tankene andre steder...

For the record: IVF ferskforsøk#2, B2, St. Olavs. Menopur og Fyremadel, kort protokoll.

Melder meg her inne jeg ..
Har hatt 3 forsøk (hvor det ene ble avbrutt) i det offentlige uten resultat.
4 forsøk i Maigaard men negativ test også.
Får mange egg ut, men de stopper å utvikle seg og har mye fragmentering .. Aldri fått blasto. Fikk 3 på frys ved første forsøk men de overlevde ikke opptining
Prøvene til mannen er fine, mine også, også de genetiske. Jeg har endometriose og lurer på om den kan ødelegge kvaliteten på eggene mine.
Startet spray for noen dager siden, sprøyter fra den 7.03.
Klinikken vil prøve å befrukte halvparten med donor sin sæd for å se hvordan eggene utvikler seg

Høres ganske likt ut som skjer med oss. Får ut mellom 9-14 egg og har bra befruktning. Men våre slutter også å utvikle seg, og har aldri fått noe på frys heller. Og ingen endometriose.. Har to nye på ruging nå, så håper kanskje det er bedre denne gangen. Ønsker dere masse lykke til ❤️

Wow. Alt for spennende å vente på telefon da. Krysser fingrene og masse lykke til! ❤️

Back
Topp