Februar 2019

Hurrahurrahurra!!! Fikk den beste nyheten i dag! Alle de befruktede eggene klarte seg til blasto! 3 på frys! Kunne ikke fått en bedre nyhet akkruat nå! :) Har hatt en skikkelig dårlig følelse på dette forsøket i går og i dag, og har liksom mistet troa litt. Føles fantastisk å vite at det blir flere sjanser på dette forsøket!
Åh så bra :happy:

I dag er endelig sprøytestart etter 3 uker på spray. skal gå på Gonal-F 400 i 12 dager så det blir en tøff runde, men håper det gjør susen :)
Grøss og gru, tøff runde ja. Hvilken spray har du gått på ? Jeg skal og bruke Gonal f

Jeg er kalt inn til forsamtale!! :woot: 19 mars kl 12:30 skal jeg og mannen troppen opp på riksen! FY å jeg gleder meg!! :happy: SÅ GØY!

Da kan jeg settes som ikke gravid. Testdato er fredag, men er 14 dpo i dag. Negativ test + friskt blod, så da er der ingen tvil.

Jeg hadde forsamtale i januar og begynte i april.. men det var i 2018 da.. det endrer seg vel hele tiden! Håper du slipper å vente :flower husker følelsen av å bare ville gå igang med en gang:)
Ja er godt mulig ventetiden som er listet er mellom forsamtale og oppstart men uansett så blir det oppstart da i mai og det kjennes ikke så lenge ut til det heller! :cat:

Høres ganske likt ut som skjer med oss. Får ut mellom 9-14 egg og har bra befruktning. Men våre slutter også å utvikle seg, og har aldri fått noe på frys heller. Og ingen endometriose.. Har to nye på ruging nå, så håper kanskje det er bedre denne gangen. Ønsker dere masse lykke til ❤️

Hvor mange forsøk har du hatt? Og hvor?
Hva er det legene sier? Er det egg sin skyld eller sperm eller begge deler ?

Back
Topp