Februar 2019

Jeg er ruger! Var jammen på tide :p
Jeg fikk ikke drukket så mye som vi skulle ønske, noe som gjorde ultralyden mindre tydelig fordi blæra ikke presset sånn på, men det var ikke vondt.
En liten dråpe rosa utflod etterpå, det fortsatte ikke.
Blastoen så veldig annerledes ut enn sist selv om den er like "gammel"
Gratulerer som ruger! Måtte dagene fly;)

Da er vi mange som ruger samtidig nå. Livet i sakt film ja.. veldig godt sagt haha!! Lykke til alle sammen. Fortell gjerne om symptomer osv dere har/får.

Da er vi mange som ruger samtidig nå. Livet i sakt film ja.. veldig godt sagt haha!! Lykke til alle sammen. Fortell gjerne om symptomer osv dere har/får.
Sist så hadde jeg skikkelig 6.sans altså.. Jeg hadde skikkelig stikking i livmor 3 dager etter innsett og bare "Ja se der, jeg er gravid" testet ikke noe før det. Dagen etter var den fin og positiv :p
Hadde vært fint å få positiv test nå også, og at den holder seg der!

Jeg fikk ikke drukket så mye som vi skulle ønske, noe som gjorde ultralyden mindre tydelig fordi blæra ikke presset sånn på, men det var ikke vondt.
Hipp hurra for ruging! Denne gangen skal det sitte! :cat:

Jeg tar det forresten tilbake, jeg har fortsatt litt rosa utflod

Gratulerer som ruger! :)

Sist så hadde jeg skikkelig 6.sans altså.. Jeg hadde skikkelig stikking i livmor 3 dager etter innsett og bare "Ja se der, jeg er gravid" testet ikke noe før det. Dagen etter var den fin og positiv :p
Hadde vært fint å få positiv test nå også, og at den holder seg der!
Jeg fikk også sånn med mini! Husker jeg satt på skolen og bare visste at jeg var gravid:)

Hurrahurrahurra!!! Fikk den beste nyheten i dag! Alle de befruktede eggene klarte seg til blasto! 3 på frys! Kunne ikke fått en bedre nyhet akkruat nå! :) Har hatt en skikkelig dårlig følelse på dette forsøket i går og i dag, og har liksom mistet troa litt. Føles fantastisk å vite at det blir flere sjanser på dette forsøket!

Hurrahurrahurra!!! Fikk den beste nyheten i dag! Alle de befruktede eggene klarte seg til blasto! 3 på frys! Kunne ikke fått en bedre nyhet akkruat nå! :) Har hatt en skikkelig dårlig følelse på dette forsøket i går og i dag, og har liksom mistet troa litt. Føles fantastisk å vite at det blir flere sjanser på dette forsøket!
Snakk om uttelling!! Strålende! :D

Ja, fy søren! Føler meg så heldig! Var skuffet over 5 egg ut, men kvalitet over kvantitet var virkelig gjeldende i dette tilfellet! :) :)

Ja, det er rart med det. Opplevd det samme selv denne uka:p fikk bare 2 ut. Har nå et på plass og en i frys. Har ikke opplevd så godt resultat før!

Da er jeg også ruger! ❤️ Fikk ut 9 egg på onsdag som alle ble befruktet med ICSI. I dag fikk vi satt inn to egg som legene hadde god tro på, og så har vi to ekstra som dyrkes videre over helgen. Spennende dager nå! Lykke til alle andre rugere ☺️

Gratulerer, for en nydelig nyhet å få før helga!

Da er jeg også ruger! ❤️ Fikk ut 9 egg på onsdag som alle ble befruktet med ICSI. I dag fikk vi satt inn to egg som legene hadde god tro på, og så har vi to ekstra som dyrkes videre over helgen. Spennende dager nå! Lykke til alle andre rugere ☺️
Å, så spennende!!! Masse, masse lykke til! :)

Hadde litt mensmurring i går kveld, og i dag tidlig var jeg små kvalm, men er jo bare 1-2 dager siden innsett.. fint det om kvalmen kommer allerede nå i uke 3 :sorry:, men tar imot om det som kommer om det resulterer ien graviditet

Kan ikke se jeg har fått deg med på lista. Om du legger inn litt info, skal jeg føre deg opp :) (Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys - testdato)

Kunne jo ikke komme noe annet enn en nedtur etter oppturen i går. Menssmerter, negativ test og rosa på papiret. Bare å kvinne seg opp til oppstart av fryseforsøk i slutten av Mars....Hadde egentlig forberedt meg på dette. Hadde ikke troa egentlig de siste dagene..men trist er det uansett. Ikke helt til å unngå

Last edited:
Back
Topp