Gratulerer til alle som ruger og som er gravide! Og til alle andre, hang in there
Jeg henger i stroppen sjøl etter flere uker med slitsom sjukdomsperiode og antibiotika og kronisk sliten og sjukemeldt mann.
Vi skal i gang med vårt andre ferskforsøk i mars, venter på mensen og sprøyteoppstart en gang i neste uke, denne gangen Menopur. Hadde ålreite erfaringer med bemfola i sist runde, bortsett fra at vi ikke ble gravide. Jeg har kjøpt inn det jeg trenger av sprøyter i første omgang, men kjenner at jeg vil vente med å lese meg opp på detaljene. Gruer meg til hele «blande og trekke opp sprøyte med riktig dose»-styret, og prøver å bli friskest mulig av sjukdommen først og komme meg tilbake på jobb...
Jeg har ikke orka ringe St. Olavs og spørre, (har ringt dem så mye, og er så lei av call back-ventinga), men vet dere om det er noe i veien for å starte stimulering mens man fortsatt går på antibiotikakur? Fastlegen trodde ikke det, men hører gjerne med dere om erfaringer. Det kjennes ikke superbra å skulle sette igang igjen når jeg mangler overskudd, men håper det kommer seg snart.
Ellers venter jeg på en marstråd, for jeg føler at det er da vi egentlig skal til pers...!