Ikke gravid denne gang heller, og TR kom et par timer før jeg i det hele tatt rakk å teste :/
Planen var å gå videre med første runde inseminasjon (vi har hatt tre runder med hormonstimulasjon og "hjemmeprøving"), men det er plutselig kommet mange flere pasienter på sykehuset her (Odense, Danmark), og vi ble avvist

Det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, for de har hele veien sagt at vi bare kan gå direkte i gang med nytt forsøk uten ventetid, kjempe nedtur!
Ringte pent å spurgte om vi ikke kunne få en runde til med hjemmeprøving så, men fikk beskjed om at det er maks tre runder man får i det offentlige.. blæ! 4 timer senere ringte sykepleieren opp igjen, og sa at hun hadde spurt legen likevel, og nå er vi igang med fjerde runde. Skikkelig berg og dalbane der altså!
Nå har vi bestemt oss for å finne en privat klinikk sånn at vi kan supplere med inseminasjon der hvis vi blir avvist i det offentlige.
Utfordringen er nemlig at jeg ikke har syklus på egenhånd, og skal gå på hormoner for å få mensen, blir skikkelig dårlig av det, og synes det er utrolig teit å skulle gå rundt å være dårlig i en hel måned bare for så å få vite at det er bortkastet fordi det ikke er plass til oss i behandling..