Februar 2019

En smule nervøs.. siste egget skal tines i dag og forhåpentlig settes inn. To timer til innsett, og ikke hørt noe fra klinikken enda - som jeg ser på som et bra tegn siden de tar kontakt om ikke egget overlever opptining.
Hatt en rolig morgen, om man kan kalle morgener med en på 1,5 rolig:hilarious:, nå er mini levert i barnehagen og jeg tenkte å prøve å jobbe litt hjemmefra før jeg må dra...

En smule nervøs.. siste egget skal tines i dag og forhåpentlig settes inn. To timer til innsett, og ikke hørt noe fra klinikken enda - som jeg ser på som et bra tegn siden de tar kontakt om ikke egget overlever opptining.
Hatt en rolig morgen, om man kan kalle morgener med en på 1,5 rolig:hilarious:, nå er mini levert i barnehagen og jeg tenkte å prøve å jobbe litt hjemmefra før jeg må dra...
Masse lykke til! Krysser fingrene for dere :love7

Lykke til :signs003

Masse lykke til! :)

Ikke gravid denne gang heller, og TR kom et par timer før jeg i det hele tatt rakk å teste :/
Planen var å gå videre med første runde inseminasjon (vi har hatt tre runder med hormonstimulasjon og "hjemmeprøving"), men det er plutselig kommet mange flere pasienter på sykehuset her (Odense, Danmark), og vi ble avvist :(
Det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, for de har hele veien sagt at vi bare kan gå direkte i gang med nytt forsøk uten ventetid, kjempe nedtur!
Ringte pent å spurgte om vi ikke kunne få en runde til med hjemmeprøving så, men fikk beskjed om at det er maks tre runder man får i det offentlige.. blæ! 4 timer senere ringte sykepleieren opp igjen, og sa at hun hadde spurt legen likevel, og nå er vi igang med fjerde runde. Skikkelig berg og dalbane der altså!
Nå har vi bestemt oss for å finne en privat klinikk sånn at vi kan supplere med inseminasjon der hvis vi blir avvist i det offentlige.
Utfordringen er nemlig at jeg ikke har syklus på egenhånd, og skal gå på hormoner for å få mensen, blir skikkelig dårlig av det, og synes det er utrolig teit å skulle gå rundt å være dårlig i en hel måned bare for så å få vite at det er bortkastet fordi det ikke er plass til oss i behandling..
Skikkelig frustrerende!

10 dpo og fortsatt blenda test. Så må vel innse at det ikke gikk denne gangen.. virker som om "alle" får to streker på 10 dpo hvis de er gravide..
Det som er veldig kjipt er at jeg må igjennom et nytt ferskforsøk :(

10 dpo og fortsatt blenda test. Så må vel innse at det ikke gikk denne gangen.. virker som om "alle" får to streker på 10 dpo hvis de er gravide..
Det som er veldig kjipt er at jeg må igjennom et nytt ferskforsøk :(
Åååh.. 10 dpo er enda tidlig, men skjønner godt følelsen. Krysser fingrene for deg litt til jeg;)

Samme her, på en måte. Litt skumlere da jeg vet hva jeg går til

Ja, det er jo ikke akkurat småtteri dette her man gjør :o nå har jeg glemt av mesteparten da jeg gikk med mitt første barn som jeg fikk ganske tidlig, men nå er jeg da i en kuntig overgangsalder, å det er visst ganske likt.. heldigvis har jeg jo alt gjort dette to ganger før uten hell.. nå MÅ det jo bli flere egg :p

Back
Topp