Februar 2019

Er vel her inne jeg skal være nå? ;)
Er på dag 2 med synarella nå, så er 12 dager igjen til sprøytestart. Er ca uttak den 13 mars, så er det litt usikkert hva som skjer videre. Men går alt bra, blir innsettet 15-16 mars :) har hatt ett negativtforsøk. Ett avbrutt å nå er jeg da enda på forsøk mr 2 :)

Da har jeg vært på siste kontroll og skal ha uttak på mandag! 5 folikler som ser lovende ut. Hopper ikke i taket av det, men jeg har nå hvertfall kommet meg til uttak:D
Lykke til idag! :happy:

Er vel her inne jeg skal være nå? ;)
Er på dag 2 med synarella nå, så er 12 dager igjen til sprøytestart. Er ca uttak den 13 mars, så er det litt usikkert hva som skjer videre. Men går alt bra, blir innsettet 15-16 mars :) har hatt ett negativtforsøk. Ett avbrutt å nå er jeg da enda på forsøk mr 2 :)
Så spennende! Jeg starter på Synarela 26.Februar så jeg ligger en liten uke etter deg. Starter på sprøyter 15.mars. men usikker om jeg hører til her, da stimuleringen starter i februar

Uttak overstått. Kun to ut. Tok det ganske mye hardere enn forventet...

Uttak overstått. Kun to ut. Tok det ganske mye hardere enn forventet...
Kvalitet fremfor kvantitet. Jeg har fått ut 18 og 22 egg (masse på frys) men fortsatt ikke blitt gravid. Antal har ikke noe å si! En venninne av meg fikk ut 1 egg hver gang som var bra og hun ble gravid på nr 2 innsett. Så jeg tenker ihvertfall ar det ikke behøver å være så negativt. Håper dette er et gullegg!!! Masse lykke til!! :-)

Kvalitet fremfor kvantitet. Jeg har fått ut 18 og 22 egg (masse på frys) men fortsatt ikke blitt gravid. Antal har ikke noe å si! En venninne av meg fikk ut 1 egg hver gang som var bra og hun ble gravid på nr 2 innsett. Så jeg tenker ihvertfall ar det ikke behøver å være så negativt. Håper dette er et gullegg!!! Masse lykke til!! :)
Takk:) Håpet bare så inderlig på at vi skulle få noen i frys og ikke må igang med ferkforsøk igjen!

Innsett fredag 22.
Begynt på cyclogest i dag, så nå ligger jeg på rygg i sofaen og hekler babyteppe mens mannen lager middag.
Må ligge i minst en halv time etter cyclogest for å unngå unødvendig mye gris. Men hva ofrer man vel ikke for en frisk liten spire?

Hei jenter!

Har hatt en liten forumpause, men titter innom her en tur. Ser det er noen kjente her også :)

Gratulerer så mye til alle som er blitt gravide så langt. Gøy og se :)

Vi er nå i gang med vårt femte IVF-forsøk etter dårlig hell med de fire første. Spent på dette forsøket, selv om jeg prøver å holde det realistisk. Forrige forsøk endte med 13 egg ut, hvor ingen var gode nok til innsett.. Så nå krysser vi alle fingre for at kvaliteten har tatt seg opp og at vi får noen gullegg denne gangen.

Vi har fått nye medisiner som jeg ikke har tatt før, og på ul forrige fredag såg det ut som det blir ca like mange egg som sist. Uttak blir på onsdag, og om det er noe bra oppi der blir det mest sannsynlig innsett på fredag. Wish us luck! <3

Hei jenter!

Har hatt en liten forumpause, men titter innom her en tur. Ser det er noen kjente her også :)

Vi er nå i gang med vårt femte IVF-forsøk etter dårlig hell med de fire første. Spent på dette forsøket, selv om jeg prøver å holde det realistisk. Forrige forsøk endte med 13 egg ut, hvor ingen var gode nok til innsett.. Så nå krysser vi alle fingre for at kvaliteten har tatt seg opp og at vi får noen gullegg denne gangen.

Vi har fått nye medisiner som jeg ikke har tatt før, og på ul forrige fredag såg det ut som det blir ca like mange egg som sist. Uttak blir på onsdag, og om det er noe bra oppi der blir det mest sannsynlig innsett på fredag. Wish us luck! <3
Så leit å høre at det har vært så vanskelig for dere❤️ lykke til på onsdag!

Hei jenter!

Masse masse lykke til, dere er tøffe som står i det! Håper dere får ut masse fine egg denne gangen:smiley-angelic001

Da har jeg satt eggløsningssprøyta! Uttak på onsdag, tidlig morgen! Spent!

Forrige gang var uttak helt jævlig vondt, men fikk mer smertestillende intravenøst så jeg så dobbelt og kjente null smerte :) Satser på at det går fort og greit denne gangen!

Siste UL-sjekk var på torsdag, da var det 8 i den ene eggstokken og 5 i den andre + en fin livmor og slimhinne.

Satser på å få noen egg ut, uten for mye pes :)
Hvis alt går etter planen så er innsett neste mandag!

Hei jenter!

Masse lykke til!!! Håper det er din tur nå!!

Back
Topp