Februar 2019

Nei altså.. mensen blir lenger når jeg begynner på dem, og smertene varer lenger :hilarious:
Jeg fikk aldri mensen etter dem så det vet jeg ingenting om

Okei okei, nå er jeg med :hilarious: Da ble jeg nok spart de bivirkningene!

I’m out! Men utrolig nok ikke like skuffet som jeg pleier å bli :rolleyes: Har fått nytt innsett allerede i slutten av mars, så prøver å se frem mot det :happy:

Da ruger jeg på en liten valentinesklump :love017 ingen igjen på frys da.. De måtte ta opp alle :( så neste gang blir det i såfall nytt ferskforsøk..
Hun var litt usikker på om arret etter keisersnittet setter litt kjepper i hjulene på meg.. Så kanskje gjøre noe med det hvis det ikke går denne gangen..
Gratulerer som ruger av Valentines spire ❤

Endelig en skikkelig sterk strek på strimmeltesten, og 2-3 på clearblue, 15 dpo :Heartred Ble veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person :p Nå håper jeg den sitter :Heartred

Vedlegg

• 20190214_222737.jpg
    20190214_222737.jpg
    33,4 KB · Visninger: 85
  • Snapchat-1953285170.jpg
    Snapchat-1953285170.jpg
    57,8 KB · Visninger: 82
Endelig en skikkelig sterk strek på strimmeltesten, og 2-3 på clearblue, 15 dpo :Heartred Ble veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person :p Nå håper jeg den sitter :Heartred
Helt nydelig ❤

Ser sååå fint ut, det lover godt!! :Heartred

Synes det ser kjempebra ut!

Hurrahurrahurra:talk017 ser kjempefint ut!!

Tok sikte på at det kanskje var litt morgentrafikk og kjørte i god tid før timen til kontroll.. Nå sitter jeg på parkeringsplassen og venter på at klinikken skal åpne :pVar her en halv time før jeg har time (0805), ikke så veldig mye trafikk på en fredags morgen.

Back
Topp