Februar 2019

Slimhinnen er for tynn på kontroll i dag. Sist var den AKKURAT på grensa til tykk nok på kontroll. Skjønner ikke at de ikke har satt meg på høyere dose :(
Å Nei så kjipt! Men du skal vel på en ny kontroll neste uke? Jeg måtte på to UL kontroller sist og var helt i kjelleren fordi det nok ikke ble innsett pga en cyste. Men det ordnet seg og alt var ok på den UL som var uken etter. Så det ble innsett. Skal selv på UL kontroll i morgen for å se hvordan det ligger an denne runden :)

Slimhinnen er for tynn på kontroll i dag. Sist var den AKKURAT på grensa til tykk nok på kontroll. Skjønner ikke at de ikke har satt meg på høyere dose :(
Men kan de ikke øke dosen nå og følge deg tett med UL også sette inn når de mener slimhinna ser bra ut?

Last edited:
Å Nei så kjipt! Men du skal vel på en ny kontroll neste uke? Jeg måtte på to UL kontroller sist og var helt i kjelleren fordi det nok ikke ble innsett pga en cyste. Men det ordnet seg og alt var ok på den UL som var uken etter. Så det ble innsett. Skal selv på UL kontroll i morgen for å se hvordan det ligger an denne runden :)
Problemet er at jeg kan ikke ha innsett 25-27 pga eksamen, og da spørs det om de er greie nok til å la meg fortsette hvis det ikke passer perfekt for dem

Da ruger jeg på en liten valentinesklump :love017 ingen igjen på frys da.. De måtte ta opp alle :( så neste gang blir det i såfall nytt ferskforsøk..
Hun var litt usikker på om arret etter keisersnittet setter litt kjepper i hjulene på meg.. Så kanskje gjøre noe med det hvis det ikke går denne gangen..

Da ruger jeg på en liten valentinesklump :love017 ingen igjen på frys da.. De måtte ta opp alle :( så neste gang blir det i såfall nytt ferskforsøk..
Hun var litt usikker på om arret etter keisersnittet setter litt kjepper i hjulene på meg.. Så kanskje gjøre noe med det hvis det ikke går denne gangen..
Lykke til med rugningen på det lille valentinesbryoet ditt ❤️ <3 krysser fingrene!!

Gratulerer som ruger! Masse lykke til :Heartred

Jeg fikk innsett i dag, siste embryo etter 4 forsøk offentlig. Går det ikke nå blir det privat i mars.

Her er mine tester :) Skal slutte å teste på morgenen, de blir så svake, og da blir jeg så stressa! :shifty: Drikker veldig mye om kveldene, har blitt så tørst hele tiden, så håper det er derfor. Ser de blir sterkere om jeg tar på nytt rundt 12-13.00. Clearblue tok jeg i dag. :) Skal prøve på nytt på søndag, håper på å få 2-3 da. :) Har ikke verdens fineste skrift, så må bare unnskylde den :hilarious:
Gratulerer

Back
Topp