Februar 2019

Rugedag 5 i dag og svake streker på RFSU og Boots sine tester. Clearblue (med to streker) var derimot blenda. Det var ikke veldig konsentrert urin. Strekene har mer farge i seg i virkeligheten. De ser grå ut på bildene. Kan det være tilfeldige skyggestreker på både RFSU og Boots...?! Vet at RFSU er kjent for skyggestreker og siden CB var blenda, så tør jeg ikke håpe dette betyr noe....:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Jeg ser strek på begge!! Så spennnede!!!

Så fine tester, bra stigning på 14 dpo ettermiddag! Skal du ta blodprøve også eller holder du deg til hjemmetester? Jeg blir også helt gal av å sammenligne streker og vurdere om de er blitt sterkere, men jeg synes at min har blitt sterkere fra 13-15. Jeg har mye mensenmurringer (16 dpo i dag), og er usikker på om det er en bra ting eller ikke. Har tatt blodprøve i dag og skal ta ny på fredag. Det er så skummelt å ikke vite om dette går eller ikke!! :bored::coldfeet:
Ja, ble veldig glad for å se at den ble så sterk da det ikke har vært så stor forskjell på de andre, bare svak stigning. :) Har veldig lyst å ringe til legen i morgen og høre om jeg kan komme å ta blodprøver! Tenker da å ta i morgen og på mandag igjen, sånn at jeg får noen dager i mellom. :) sist mistet jeg 4+6, så kjenner det hadde vært greit med blodprøver, for da får man kanskje litt pekepinn på hvordan det går. Kjenner til det med mensmurringer ja, har hatt det litt av og på siden 9 eller 10 dpo hvis jeg husker riktig.. man blir jo litt skremt av det, men tror det er veldig vanlig. :) Men er ingen god følelse å ikke vite ting for sikkert nei, kjenner jeg føler meg veldig usikker. Krysser fingrene for oss! Håper du oppdaterer her når du får svar på blodprøvene! :)

Ja, ble veldig glad for å se at den ble så sterk da det ikke har vært så stor forskjell på de andre, bare svak stigning. :) Har veldig lyst å ringe til legen i morgen og høre om jeg kan komme å ta blodprøver! Tenker da å ta i morgen og på mandag igjen, sånn at jeg får noen dager i mellom. :) sist mistet jeg 4+6, så kjenner det hadde vært greit med blodprøver, for da får man kanskje litt pekepinn på hvordan det går. Kjenner til det med mensmurringer ja, har hatt det litt av og på siden 9 eller 10 dpo hvis jeg husker riktig.. man blir jo litt skremt av det, men tror det er veldig vanlig. :) Men er ingen god følelse å ikke vite ting for sikkert nei, kjenner jeg føler meg veldig usikker. Krysser fingrene for oss! Håper du oppdaterer her når du får svar på blodprøvene! :)
Det skjønner jeg godt, jeg har abortert selv 5+6, men da visste jeg allerede fra uke 4 at det ikke var et viabelt svangerskap pga ingen stigning i hcg og jeg var da veldig glad jeg visste det på forhånd. Takk, det er godt å høre at det er flere som kjenner på det. Skal oppdatere når jeg vet :Heartblue Krysser også fingrene for oss!!

Forstår det.. er vel umulig å ikke gjøre det! Du, det vet jeg ikke, men de fleste må vel nedregulere og det betyr vel synarela vil jeg tro. Litt samme som sist, om jeg husker riktig. 2 uker på synarela, så oppstart med sprøyter og går på de i x antall dager, i mitt tilfelle 7-8 dager og mulig litt lenger, alt etter hva UL sier. Men jeg har større dose denne gang enn sist (første gang prøver de seg forsiktig frem) sist hadde jeg 125 og denne gang 200 ifra starten av. Ulike sprøyter og, men samme virkestoff. Så etter UL blir det evt bestemt at du skal gå på de så og så mange dager mer (mulig en ny UL sjekk) og du får beskjed om dag og tidspunkt for å sette eggløsningsprøyte og så har du en medisinfri dag før uttak. Synarela går en på gjennom hele forløpet, om jeg husker riktig. :happy: Så begynner jeg på lutinus dagen før uttak.

Takk! Gleder meg til å få protokollen i posten! Litt for ivrig på å begynne på igjen, så sjekker helsenorge hver dag i håp om oppdaterte resepter. ;)

Hva tenker dere? Synes jeg skimter en strek. Kan være jeg er for håpefull. Ikm er på lørdag.

Vedlegg

• 20190213_155847.jpg
    20190213_155847.jpg
    25,2 KB · Visninger: 90
Back
Topp