Jeg vet jeg ikke er den eneste, men jeg må få det ut et sted. Jeg blir gaaaal av denne ventingen. Ikm er på lørdag. Kjempe ømme pupper og føles som tr skal starte når som helst. Flyr på do hele tiden å sjekker om den har kommet.. tok en test 9dpo (ikke tidligtest) som selvfølgelig var blenda. Tok en ny i går 11 dpo når kl var 9 om kvelden. Var ikke lenge siden siste dobesøk så den var jo selvfølgelig blenda den også.. Kjenner at jeg snart ikke orker flere negative prøvesvar
Er det andre som følte på at de var helt sikker tr snart kom men som faktisk var gravid? Trenger noen oppmuntrende ord.

Har liksom ikke rukket å tenke så mye heller, men håper alt jeg kan på at vi kan lykkes eller hvertfall få litt bedre resultater denne gang. Spiren er hvertfall fantastiske og jeg er så glad for den oppfølginga vi får nå! Så det føles bra 

Mest fordi jeg lengter sånn etter at vi skal få barnet vårt, men også fordi man vet at sjangsene ikke blir bedre med tida liksom! Men håper ingen av oss trenger fler runder etter denne 
så blir en liten valentinesklump
og siden jeg har 3 på frys burde ett av de overleve til innsetting