Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererGårdagens test 13 dpo
Måtte det vare![]()

Takk, og gratulerer selvGratulerer![]()

Vi hadde kjørt en halvtime da vi fikk telefon om at det ikke var vits at vi kom til innsett. Av de tre eggene som var befruktet, var det to de hadde troen på - men de hadde stoppet å utvikle seg i dag.
Føler meg ganske tom, og litt snurt for at 22 stikk ikke førte til innsett en gang... Samtidig var det jo godt å stoppe her når det først skulle stoppe uansett..
Nå er det bare å vente på telefon fra legen for å høre hva han tenker videre...

Vi hadde kjørt en halvtime da vi fikk telefon om at det ikke var vits at vi kom til innsett. Av de tre eggene som var befruktet, var det to de hadde troen på - men de hadde stoppet å utvikle seg i dag.
Føler meg ganske tom, og litt snurt for at 22 stikk ikke førte til innsett en gang... Samtidig var det jo godt å stoppe her når det først skulle stoppe uansett..
kan ikke se for meg hvordan jeg hadde reagert engang... Lykke til videre 
Sender deg en stor trøsteklem. Jeg fikk også ut veldig mange egg, men ikke så mange som klarte seg. Også hatt ett innsett som ble avlyst pga overstimulering og gangen etter var ikke kroppen min klar da heller. Vet hvor utrolig kjipt det føles og at man må vente på nytt igjen!!Vi hadde kjørt en halvtime da vi fikk telefon om at det ikke var vits at vi kom til innsett. Av de tre eggene som var befruktet, var det to de hadde troen på - men de hadde stoppet å utvikle seg i dag.
Juhuuuuu! Grattis.Vis vedlegget 288458
11 dpo, kom opp en svak strek i dag. Håper på å få se fin stigning utover neste uke![]()
Åh, det var veldig leit å høreVi har fått den telefonen flere ganger og det er så forferdelig tungt!! Godt at man sparer et forsøk når det ikke er vits, men tungt å sitte igjen uten resultat og med alle tankene. Nå håper jeg dere får en fin samtale med legen, neste gang kan se helt annerledes ut! Og ta godt vare på dere selv
![]()
Huff, for en grusom beskjed å fåkan ikke se for meg hvordan jeg hadde reagert engang... Lykke til videre
![]()
Sender deg en stor trøsteklem. Jeg fikk også ut veldig mange egg, men ikke så mange som klarte seg. Også hatt ett innsett som ble avlyst pga overstimulering og gangen etter var ikke kroppen min klar da heller. Vet hvor utrolig kjipt det føles og at man må vente på nytt igjen!!
Veldig spent på å høre hva legen sier og hvor lenge vi må vente.Hadde uttak på fredag. Ble 19 egg ut, 16 befruktet og igår var det 11 som hadde delt seg riktig. Utrolig spennende å se på onsdag hvor mange som har blott blastocyster! Håper på noen i fryseren siden dette var siste uttak. Og får jeg jeg ikke er blitt overstimulert på sjekken på onsdag
Lykke til alle sammen![]()
Gratulerer! Dette ser ut til å gå veien!Gårdagens test 13 dpo
Måtte det vare![]()
Hadde uttak på fredag. Ble 19 egg ut, 16 befruktet og igår var det 11 som hadde delt seg riktig. Utrolig spennende å se på onsdag hvor mange som har blott blastocyster! Håper på noen i fryseren siden dette var siste uttak. Og får jeg jeg ikke er blitt overstimulert på sjekken på onsdag
Lykke til alle sammen![]()
Takk for gode ordVeldig spent på å høre hva legen sier og hvor lenge vi må vente.
Blir spennende å høre. Hos oss har vi fått starte på neste normale mens, dvs en mnd ca etter den bortfallsblødningen du vil få nå etter uttaket. Den kommer gjerne litt tidligere enn mens normalt ville gjort, hos meg har det tatt type 9-10 dager. Når jeg skulle over på lang protokoll fikk jeg starte mens spray på dag 20 etter den første bortfallsblødningen. Lykke til!
Trasig å høre. Det er kort mellom sorg og lykke. Sender deg en klemVi hadde kjørt en halvtime da vi fikk telefon om at det ikke var vits at vi kom til innsett. Av de tre eggene som var befruktet, var det to de hadde troen på - men de hadde stoppet å utvikle seg i dag.

Håper på det!!Gratulerer! Dette ser ut til å gå veien!

Det var utrolig leit å høre! Det er virkelig skrekkscenario! Sender det en stor klemVi hadde kjørt en halvtime da vi fikk telefon om at det ikke var vits at vi kom til innsett. Av de tre eggene som var befruktet, var det to de hadde troen på - men de hadde stoppet å utvikle seg i dag.
Det var utrolig leit å høre! Det er virkelig skrekkscenario! Sender det en stor klem![]()
Ja, det ble en kjedelig dag
Men, prøver å fokusere positivt; på at vi ikke har brukt opp ett forsøk og at det forhåpentligvis virker bedre neste gang - da ønsket de å prøve lang protokoll.