Nei altså.. mensen blir lenger når jeg begynner på dem, og smertene varer lenger
Jeg fikk aldri mensen etter dem så det vet jeg ingenting om
Okei okei, nå er jeg med
Da ble jeg nok spart de bivirkningene!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei altså.. mensen blir lenger når jeg begynner på dem, og smertene varer lenger
Jeg fikk aldri mensen etter dem så det vet jeg ingenting om
Da ble jeg nok spart de bivirkningene!Da SKAL det gå nå!!! Krysser fingre for deg !!!Jeg fikk innsett i dag, siste embryo etter 4 forsøk offentlig. Går det ikke nå blir det privat i mars.
KjedeligI’m out! Men utrolig nok ikke like skuffet som jeg pleier å bliHar fått nytt innsett allerede i slutten av mars, så prøver å se frem mot det
![]()

Det ser helr perfekt ut ❤Her er testrekka mi. Testene ser jo sterkere ut, men jeg synes kanskje stigningen er litt svak![]()
Nei hallo pleier ikke få noe sterkere så tidlig6 dager siden innsett og 10DPO. Dette er vel lovende? Den er ikke for svak?![]()
Krysser fingrene for at slimhinna vokser seg tykk nok til mandag ❤Åh, ny kontroll mandag, da blir det innsett enten neste fredag eller fredagen etter! Takk gud for at de ikke avsluttet syklusen, jeg var livredd
Gratulerer som ruger av Valentines spire ❤Da ruger jeg på en liten valentinesklumpingen igjen på frys da.. De måtte ta opp alle
så neste gang blir det i såfall nytt ferskforsøk..
Hun var litt usikker på om arret etter keisersnittet setter litt kjepper i hjulene på meg.. Så kanskje gjøre noe med det hvis det ikke går denne gangen..
Tusen takkGratulerer som ruger av Valentines spire ❤

TakkDet ser helr perfekt ut ❤

Synes stigningen var fin jeg!Her er testrekka mi. Testene ser jo sterkere ut, men jeg synes kanskje stigningen er litt svak![]()
Ble veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person 
Helt nydelig ❤Endelig en skikkelig sterk strek på strimmeltesten, og 2-3 på clearblue, 15 dpoBle veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person
Nå håper jeg den sitter
![]()
Endelig en skikkelig sterk strek på strimmeltesten, og 2-3 på clearblue, 15 dpoBle veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person
Nå håper jeg den sitter
![]()

Synes det ser kjempebra ut!Endelig en skikkelig sterk strek på strimmeltesten, og 2-3 på clearblue, 15 dpoBle veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person
Nå håper jeg den sitter
![]()
Helt nydelig ❤
Ser sååå fint ut, det lover godt!!![]()
Tusen takk, dere er godSynes det ser kjempebra ut!

HurrahurrahurraEndelig en skikkelig sterk strek på strimmeltesten, og 2-3 på clearblue, 15 dpoBle veldig fornøyd, bare håper jeg ikke gir meg selv for store forhåpninger nå! Tenkte egentlig å vente noen dager med clearblue, men er ikke verdens mest tålmodige person
Nå håper jeg den sitter
![]()
ser kjempefint ut!!Tusen takkHurrahurrahurraser kjempefint ut!!