Jeg hadde første kontroll idag på sprøytedag 7 og er skikkelig skuffet. Det var bare tre follikler som forhåpentligvis vil vokse seg store nok, men de var alle mindre enn 10 mm. Det blir ny kontroll på mandag og hvis de er store nok da, så blir det egguttak på onsdag. På kort protokoll har jeg hatt fire og fem follikler, så jeg er skikkelig lei meg nå over at jeg må gjennom disse ekstreme spraybivirkningene og så blir resultatet dårligere enn på kort protokoll. :-(
På de to forrige forsøkene har jeg hatt masse eggløsningsslim, men nå føles det bare fullstendig tørt og sårt der nede. Er det sprayen som gjør det, tro, eller er det fordi folliklene er så små enda? Jeg tror sprayen ødelegger hele forsøket, dessverre. Den gir meg masse ekle bivirkninger, og så vokser åpenbart ikke folliklene noe særlig heller. Får mange flere stimuleringsdager nå enn jeg pleier også.
Bekymrer meg skikkelig for at jeg ikke skal få ut tre egg og deretter at ingen skal overleve til innsett. Forrige gang hadde jeg fem follikler og en var tom. Av de fire ble to befruktet og en utviklet seg og kunne settes inn. Går det like dårlig nå, blir det jo ikke noe innsett. :-( Kan i hvert fall bare slutte å drømme om to inn og et par på frys. :-(
Er rett og slett ekstremt skuffet. I natt hadde jeg så kraftige smerter i eggstokkområdene at jeg ikke fikk sove selv om jeg tok paracet, så jeg trodde at det var mange større på gang, og så er det nesten ingen...