FEBRUAR 2018

Jeg skal prøve å holde meg, men får se hvor lenge selvbeherskelsen holder [emoji23]

Jeg leverte bort alle testene mine på det ene fryseforsøket, og jeg holdt på å fly på veggen! Til slutt kjørte jeg 1,5 mil hver vei for å kjøpe en test! Når jeg egentlig hadde 40 stk[emoji23][emoji23]

Hopper hit jeg!

Fikk en gutt i 2014 med ivf, og nå er første søskenforsøk i gang!
Har kontroll i morgen, og er veldig veldig spent, håper det har skjedd mer en det kjennes ut som nedi her <3

Hopper hit jeg!

Fikk en gutt i 2014 med ivf, og nå er første søskenforsøk i gang!
Har kontroll i morgen, og er veldig veldig spent, håper det har skjedd mer en det kjennes ut som nedi her <3

Velkommen hit[emoji7][emoji7] legger deg på lista når jeg kommer hjem til Mac’en[emoji5][emoji5]

Ikke så mye utflod nei, men ganske vondt i dagene etterpå! Fortsatt ubehagelig! Oppblåst og føles tung i magen!
Blødde du mye ?
Uff Ja, forferdelig vondt på kun ene siden, spesielt når jeg må reise meg eller gå. Satser på det er bedre i morgen ❤ håper du blir bedre snart!:)

Okaj, må bare spørre! Husker ikke fra uttaket sist! Men, veit det er vanlig med mye EL-slim før uttak, det har jeg hatt begge gangene! Men nå er det masse nå etter uttaket også! Har jo gått på Cyclogest mange ganger, og jeg bruker ikke å ha EL-slim!! Er liksom hvitt gørr som kommer ut en liten periode etter den er tatt, men utenom det så er det «tørt» i løpet av dagen! Nå er det jo vått og slimete hele tiden!! Er dette normalt???

Blødde du mye ?
Uff Ja, forferdelig vondt på kun ene siden, spesielt når jeg må reise meg eller gå. Satser på det er bedre i morgen [emoji173] håper du blir bedre snart!:)

Ikke blødd noe jeg! Bittebitt litt brun spotting rett etter bare!

Kan hende den ene eggstokken din har fått litt hardere medfart enn den andre! Trenger ikke være noe farlig[emoji5]

Var på kontroll i dag og den ene de så forrige dagen var borte, så da blir det ikke noe mer på meg denne gangen. Får heller satse på et nytt forsøk om en stund når jeg er klar for det igjen. Men først en pause fra sprøyter[emoji4] Lykke til alle sammen[emoji173]️ Skal følge med dere[emoji4]

Så utrolig kjedelig at den er borte! Ikke gi opp, men prøv igjen når du er klar for det!

Jeg hadde første kontroll idag på sprøytedag 7 og er skikkelig skuffet. Det var bare tre follikler som forhåpentligvis vil vokse seg store nok, men de var alle mindre enn 10 mm. Det blir ny kontroll på mandag og hvis de er store nok da, så blir det egguttak på onsdag. På kort protokoll har jeg hatt fire og fem follikler, så jeg er skikkelig lei meg nå over at jeg må gjennom disse ekstreme spraybivirkningene og så blir resultatet dårligere enn på kort protokoll. :-(

På de to forrige forsøkene har jeg hatt masse eggløsningsslim, men nå føles det bare fullstendig tørt og sårt der nede. Er det sprayen som gjør det, tro, eller er det fordi folliklene er så små enda? Jeg tror sprayen ødelegger hele forsøket, dessverre. Den gir meg masse ekle bivirkninger, og så vokser åpenbart ikke folliklene noe særlig heller. Får mange flere stimuleringsdager nå enn jeg pleier også.

Bekymrer meg skikkelig for at jeg ikke skal få ut tre egg og deretter at ingen skal overleve til innsett. Forrige gang hadde jeg fem follikler og en var tom. Av de fire ble to befruktet og en utviklet seg og kunne settes inn. Går det like dårlig nå, blir det jo ikke noe innsett. :-( Kan i hvert fall bare slutte å drømme om to inn og et par på frys. :-(

Er rett og slett ekstremt skuffet. I natt hadde jeg så kraftige smerter i eggstokkområdene at jeg ikke fikk sove selv om jeg tok paracet, så jeg trodde at det var mange større på gang, og så er det nesten ingen...

Back
Topp