FEBRUAR 2018

Jeg hadde det slik denne gangen!! Reagerte veeldig på hvor slimete det var! Har ikke hatt det slik før, heller ikke ved vanlig eggløsning uten IVF..
Håper det er positivt, for jeg er gravid :) <3

Oj da[emoji7] det hadde jo vært helt strålende om det var tegn på graviditet! Men jeg er jo bare 6 dpo[emoji12] men takk for svar[emoji173]️[emoji173]️

Ææh, gikk opp for meg i dag, at jeg fortsatt småblør litt! Startet på gonal F på blødningsdag 3, og blør fortsatt. Er så lite at jeg trenger ikke en gang å bruke innlegg, meen, nå ble jeg jo super bekymret over at slimhinnen sikkert ikke har fått bygd seg opp pga det :o flere som har blødd helt til første kontroll? Redd for avbrutt forsøk nå :(

Tror nok det går helt fint! En ny slimhinne begynner å produseres selvom man blør ut den gamle! Så det går nok fint[emoji5] lykke til på kontroll idag[emoji5]

På tide vi starter med tester her! Så slenger inn mine første teste-ut-ovitrelle-tester[emoji23] liten strek på 10 mlu, men kan ikke være veldig mye igjen av den! Er 6 dpo og 8 dager etter Ovitrelle!

81721a585f7196a3088e9fb6838831da.jpg

Ææh, gikk opp for meg i dag, at jeg fortsatt småblør litt! Startet på gonal F på blødningsdag 3, og blør fortsatt. Er så lite at jeg trenger ikke en gang å bruke innlegg, meen, nå ble jeg jo super bekymret over at slimhinnen sikkert ikke har fått bygd seg opp pga det :eek: flere som har blødd helt til første kontroll? Redd for avbrutt forsøk nå :(
Jeg blødde i tre dager mens jeg sprøytet, Tror ikke det har noe å si

På tide vi starter med tester her! Så slenger inn mine første teste-ut-ovitrelle-tester[emoji23] liten strek på 10 mlu, men kan ikke være veldig mye igjen av den! Er 6 dpo og 8 dager etter Ovitrelle!

81721a585f7196a3088e9fb6838831da.jpg

Ja, se der! Den er nok så og si ute.. da kan den bare snu og bli sterkere[emoji7][emoji1360]

Ja, se der! Den er nok så og si ute.. da kan den bare snu og bli sterkere[emoji7][emoji1360]

Jaa[emoji7][emoji7] så nå venter jeg nok noen dager før jeg tester igjen![emoji12]

Oi! Jeg har helt sykt med el slim nå! Tørket meg etter å ha vært på do og det var bare helt groteskt!:wideyed:

Oi! Jeg har helt sykt med el slim nå! Tørket meg etter å ha vært på do og det var bare helt groteskt!:wideyed:

Hehe! Husker jeg ble driiiitstressa av det på første forsøk[emoji23][emoji23] men det er et godt tegn[emoji1303][emoji1303][emoji5][emoji5]

Ææh, gikk opp for meg i dag, at jeg fortsatt småblør litt! Startet på gonal F på blødningsdag 3, og blør fortsatt. Er så lite at jeg trenger ikke en gang å bruke innlegg, meen, nå ble jeg jo super bekymret over at slimhinnen sikkert ikke har fått bygd seg opp pga det :eek: flere som har blødd helt til første kontroll? Redd for avbrutt forsøk nå :(
Det gjorde jeg og :) men slimhinnen såg bra ut :)

Back
Topp