FEBRUAR 2018

Ja, det gjør jeg også, men han fikk meg til å skrive URIN på koppen jeg bruker på badet.. Sånn i tilfelle han skulle falle for fristelsen å drikke av den ;-)

Går liksom greit at de ligger på benken, men å få han til å se etter syltynne streker på en sånn test tror jeg er et tapt prosjekt.

Så må nok ta en digital og vise han når det blir aktuelt :-D
Jeg bruker engangskopper, skyller og hiver etter bruk :cat:
Men de testene.. min reagerer ikke litt engang om jeg bruker telefonen hans som underlag, han hadde bare blitt sittende og lete etter strek :p
Husker da vi startet å prøve så satt han spent på utsiden av baderomsdøra og ventet på svar :eek:

Første Orgalutran satt idag, og 4 dager til kontroll[emoji16][emoji16] synes tiden flyr jeg!![emoji16][emoji173]️

Jeg tror ikke jeg rekker innsett i februar likevel. Skulle jo hatt ul i dag men kommer meg ikke på den pga influensa på både lillegull og meg selv. Så IVF og jeg ble enig om å utsette til neste syklus. Lykke til til dere alle sammen[emoji173]

Ja, det gjør jeg også, men han fikk meg til å skrive URIN på koppen jeg bruker på badet.. Sånn i tilfelle han skulle falle for fristelsen å drikke av den ;-)

Går liksom greit at de ligger på benken, men å få han til å se etter syltynne streker på en sånn test tror jeg er et tapt prosjekt.

Så må nok ta en digital og vise han når det blir aktuelt :-D

Det blir jo bra det også, for da kan du vise han et helt sikkert svar, istedenfor å prøve å lure han til å se en strek som enten ikke er der eller nesten ikke er der eller bare er en skyggestrek, slik som det jeg holder på med. :-)

Hurra! Idag kom tanta!! Dette er siste gang jeg skal juble for å få henne på besøk... Så, endelig Progynova og Prednisolon start! Ringer inn TR til klinikken og får kontrolltime nå[emoji5]

Så flott! Jeg tror også TR er i anmarsj hos meg for spotter idag. Lykke til!

Jeg tror ikke jeg rekker innsett i februar likevel. Skulle jo hatt ul i dag men kommer meg ikke på den pga influensa på både lillegull og meg selv. Så IVF og jeg ble enig om å utsette til neste syklus. Lykke til til dere alle sammen[emoji173]

Huff, så dumt, men sikkert lurt å ikke overbelaste kroppen med masse hormoner når man er syk i utgangspunktet. God bedring og lykke til neste syklus!

Hurra! Idag kom tanta!! Dette er siste gang jeg skal juble for å få henne på besøk... Så, endelig Progynova og Prednisolon start! Ringer inn TR til klinikken og får kontrolltime nå[emoji5]

Hur bra[emoji1319][emoji1319][emoji1319] endelig oppstart[emoji16][emoji16][emoji16]

Æsj, så kjedelig da! Men greit å lytte til kroppen! Jeg gjorde ikke det før første uttak, la full i influensa! Tror ikke det var noe bra ifht egga! Lykke til i neste syklus[emoji5]

Er det lurt å ta en graviditetstest før oppstart på medisiner? Bare sånn for sikkerhetsskyld? Ikke at jeg har noe tro for at den er positiv altså men:cool:

Er det lurt å ta en graviditetstest før oppstart på medisiner? Bare sånn for sikkerhetsskyld? Ikke at jeg har noe tro for at den er positiv altså men:cool:

Det må du gjøre ja[emoji5]

Er skikkelig lettet nå, har begynt å spotte, så da kommer nok mensen snart og i hvert fall før kontrollen om en uke. Håper at alt ser bra ut og at jeg kan begynne med sprøytene da.

Er det mulig å begynne med sprøytene samme dag som kontrollen, når man har sprayet to dusjer om morgenen eller venter man da til dagen etter?

Så bra at da kommer den nok snart! Jeg begynte på sprøyter samme dag som kontroll på mitt første forsøk. Tror de ser det litt an hvis man er på kontroll. På forsøk 2 så gikk alt bare over min journal.

Så bra at da kommer den nok snart! Jeg begynte på sprøyter samme dag som kontroll på mitt første forsøk. Tror de ser det litt an hvis man er på kontroll. På forsøk 2 så gikk alt bare over min journal.

Åh, håper jeg også får begynne på kontrolldagen. Bare en uke til! Hvor lenge hadde du da sprayet? Jeg har kontroll på min 15. spraydag.

Så på det andre forsøket gikk de bare ut ifra at alt gikk likedan som på det første? Sprayet du i like mange dager på det andre som på det første forsøket?

Åh, håper jeg også får begynne på kontrolldagen. Bare en uke til! Hvor lenge hadde du da sprayet? Jeg har kontroll på min 15. spraydag.

Så på det andre forsøket gikk de bare ut ifra at alt gikk likedan som på det første? Sprayet du i like mange dager på det andre som på det første forsøket?

Får håpe du får begynne da
Jeg husker ikke helt, men mener det var rundt 14-15 dager på første forsøk og rundt 17 dager på gang nr 2. Føltes uendelig lenge med spray på forsøk nr 2. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke var på kontroll, de sa bare at jeg måtte få mensen 3 dager før oppstart av sprøyter. De hadde alt planlagt tidspunktene for dette på forsøk nr 2- mulig det var pga ferieavvikling.
Kan være de burde hatt meg til kontroll... det forsøket fikk jeg kun ut 1 egg.

Får håpe du får begynne da
Jeg husker ikke helt, men mener det var rundt 14-15 dager på første forsøk og rundt 17 dager på gang nr 2. Føltes uendelig lenge med spray på forsøk nr 2. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke var på kontroll, de sa bare at jeg måtte få mensen 3 dager før oppstart av sprøyter. De hadde alt planlagt tidspunktene for dette på forsøk nr 2- mulig det var pga ferieavvikling.
Kan være de burde hatt meg til kontroll... det forsøket fikk jeg kun ut 1 egg.

Så bra, hvis du klarte deg med 14-15 dager, holder det kanskje for meg også. Lurer på om de kanskje bare har kontroll på første forsøk? Fikk litt den følelsen da jeg snakket med sykepleier i telefonen.

Må man få mensen minst tre dager før sprøytestart? Jeg tror min er på vei nå, så da rekker jeg nok å få den minst tre dager før kontrollen. :-)

Så bra, hvis du klarte deg med 14-15 dager, holder det kanskje for meg også. Lurer på om de kanskje bare har kontroll på første forsøk? Fikk litt den følelsen da jeg snakket med sykepleier i telefonen.

Må man få mensen minst tre dager før sprøytestart? Jeg tror min er på vei nå, så da rekker jeg nok å få den minst tre dager før kontrollen. :-)

Det var i hvert fall det hun sa til meg på telefon, så regner med at det gjelder.

Det var i hvert fall det hun sa til meg på telefon, så regner med at det gjelder.

Ok, rart de ikke gir samme informasjon til alle. Jeg tror det stod i mitt brev at jeg skulle gi beskjed hvis mensen ikke hadde kommet før kontrolltimen, men det kan jo hende at de da hadde avlyst kontrollen og satt opp ny time tre dager etter at mensen hadde kommet. Håper virkelig at jeg ikke blir nødt til å finne ut av det...

Back
Topp