B
Bellabanan
Guest
Da ville jeg ringt dem på nytt, slik at du er helt sikker på at du ligger på lista[emoji5]
Ringte nå blir stimulert syklus neste gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ville jeg ringt dem på nytt, slik at du er helt sikker på at du ligger på lista[emoji5]
Måtte søke for han individuelt.Venter på tlf tilbake fra pasientreiser.. Skal høre hva annet som trengs for å få reiseregningen godkjent. Om jeg må gjøre det på en annen måte
Måtte søke for han individuelt.
Vi har ferskforsøk nåHvilke medisiner skal dere bruke/bruker/har brukt i stimulert fryseforsøk? Jeg skal starte på prognova 1. blødningsdag
Vi har ferskforsøk nå
Red: helt første gangen for oss i alt!
Starter med global F i dag. Første kontroll på mandag. Veldig spent på om kort protokoll fungerer bedre..
Hvilke medisiner skal dere bruke/bruker/har brukt i stimulert fryseforsøk? Jeg skal starte på prognova 1. blødningsdag
Du får nok Cyclogest som progesteronstøtte! Ellers er det ikke noe mer i tillegg til progynova[emoji5]
Cyclogest har jeg her skulle sende meg brev med info er det det du bruker også?
Progynova og Cyclogest jeg har brukt på fryseforsøka ja[emoji5] og det skal du bruke tom svngerskapsuke 10 om du blir gravid[emoji5]
Jeg har nytt ferskforsøk nå[emoji5]
Oi så lenge! fikk du veldig mye bivirkninger av de? Jeg sliter så ille med migrene fra før så håper ikke det blir værre
Da har jeg fått plan fra Porsgrunn [emoji1] starter på rekovelle fredag 26.01, cetrotide tirsdag 30.01 og kontroll fredag 02.02.
Tusen takk, gleder meg veldig til å starte [emoji4]Masse lykke til[emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg gleder meg også til du baner vei for oss forsøkskanineneTusen takk, gleder meg veldig til å starte [emoji4]
Tusen takk, gleder meg veldig til å starte [emoji4]
Jeg gleder meg også til du baner vei for oss forsøkskaninene
Dette blir bra!!
Sprøytepenn. Kjenner det for en gangs skyld er en fordel at jeg har satt sprøyter siden jeg var 3 [emoji38] veldig spent, i Porsgrunn sa de at rekovelle skulle være mildere på kroppen, men jeg har jo ingenting å sammenligne med.Blir spennende å høre hvordan Rekovelle fungerer[emoji5][emoji5] er det en sprøytepenn, eller er det ferdige fylte sprøyter?[emoji5]
Ha ha, jeg skal holde deg oppdatert [emoji23] oppstart om ca uke for deg?Jeg gleder meg også til du baner vei for oss forsøkskaninene
Dette blir bra!!