FEBRUAR 2018

Starter med global F i dag. Første kontroll på mandag. Veldig spent på om kort protokoll fungerer bedre..

Hvilke medisiner skal dere bruke/bruker/har brukt i stimulert fryseforsøk? Jeg skal starte på prognova 1. blødningsdag
Vi har ferskforsøk nå :p
Red: helt første gangen for oss i alt!

Last edited:
Starter med global F i dag. Første kontroll på mandag. Veldig spent på om kort protokoll fungerer bedre..

Lykke til[emoji5] da har vi kontroll samme dag![emoji5]

Hvilke medisiner skal dere bruke/bruker/har brukt i stimulert fryseforsøk? Jeg skal starte på prognova 1. blødningsdag

Du får nok Cyclogest som progesteronstøtte! Ellers er det ikke noe mer i tillegg til progynova[emoji5]

Cyclogest har jeg her:) skulle sende meg brev med info:) er det det du bruker også?

Progynova og Cyclogest jeg har brukt på fryseforsøka ja[emoji5] og det skal du bruke tom svngerskapsuke 10 om du blir gravid[emoji5]

Jeg har nytt ferskforsøk nå[emoji5]

Progynova og Cyclogest jeg har brukt på fryseforsøka ja[emoji5] og det skal du bruke tom svngerskapsuke 10 om du blir gravid[emoji5]

Jeg har nytt ferskforsøk nå[emoji5]

Oi så lenge!:o fikk du veldig mye bivirkninger av de? Jeg sliter så ille med migrene fra før så håper ikke det blir værre

Oi så lenge!:o fikk du veldig mye bivirkninger av de? Jeg sliter så ille med migrene fra før så håper ikke det blir værre

Veldig lite bivirkninger, bare litt hodepine av progynovaen! Cyclogesten gir typiske gravid-symptomer! Ømme pupper og murringer[emoji5]

Da har jeg fått plan fra Porsgrunn [emoji1] starter på rekovelle fredag 26.01, cetrotide tirsdag 30.01 og kontroll fredag 02.02.

Masse lykke til[emoji7][emoji7][emoji7]

Blir spennende å høre hvordan Rekovelle fungerer[emoji5][emoji5] er det en sprøytepenn, eller er det ferdige fylte sprøyter?[emoji5]
Sprøytepenn. Kjenner det for en gangs skyld er en fordel at jeg har satt sprøyter siden jeg var 3 [emoji38] veldig spent, i Porsgrunn sa de at rekovelle skulle være mildere på kroppen, men jeg har jo ingenting å sammenligne med.

Back
Topp