FEBRUAR 2018

Heisann godtfolk :-) jeg joiner dere her inne etter negativt fryseforsøk i januar.

Status:
solidarisk B1. 1.ivf 2 innsett. 21 embryo på frys

innsett er antatt å være i uke 6!

:-)

Velkommen hit[emoji7] håper du lykkes denne runden! Hvor hører du til igjen?[emoji5] og skal du ha stimulert eller naturlig syklus?[emoji5]

Velkommen hit[emoji7] håper du lykkes denne runden! Hvor hører du til igjen?[emoji5] og skal du ha stimulert eller naturlig syklus?[emoji5]

Jeg hører til på riksen! Jeg skal ha stimulert syklus. Håper også jeg lykkes i februar, sammen med mange andre her inne. :)

Hei :) tror jeg også kan høre til her, reservert uttak i uke 5 så tipper det blir februar.
Første icsi her. Kort protokoll. Startet med progynova 8 jan. Oppstart bemfola 17 jan og orgalutran fra 21 jan. UL 25 jan. Resevertt uttak uke 5. Hører til Haugesund. Lykke til alle sammen :)

Nei fy søren så stilig med så mange knøtt på frys! Dette blir jo kjempebra! Vet du noe om kvalitet på dem og alder? :happy:
Velkommen til oss!

Jeg håper kvaliteten er god, har ikke hørt noe annet. På første innsett så overlevde første de tinte opp, så da håper jeg den gode trenden fortsetter :)

Mesteparten av de er 5 eller 6- dagers blastocyster :)

Jeg håper kvaliteten er god, har ikke hørt noe annet. På første innsett så overlevde første de tinte opp, så da håper jeg den gode trenden fortsetter :)

Mesteparten av de er 5 eller 6- dagers blastocyster :)
Det er jo kjempebra! Kortere tid å vente på svar! :cat:

Hei :) tror jeg også kan høre til her, reservert uttak i uke 5 så tipper det blir februar.
Første icsi her. Kort protokoll. Startet med progynova 8 jan. Oppstart bemfola 17 jan og orgalutran fra 21 jan. UL 25 jan. Resevertt uttak uke 5. Hører til Haugesund. Lykke til alle sammen :)[emoji173]

Velkommen hit! Og masse lykke til[emoji173]️ håper det blir full klaff på første forsøk! Er det første barnet?[emoji5]

Velkommen hit! Og masse lykke til[emoji173]️ håper det blir full klaff på første forsøk! Er det første barnet?[emoji5]
Tusen takk :) vi har en sønn på snart 5 år sammen fra før. Han er hjemmelaget og satt på første forsøk så trodde jo alt va i orden med oss. Begynte å prøve på søsken sommeren 2016,men det lot vente på seg. Mannen har dårlige svømmere viste det seg, så vi har bare vært veldig heldige med nr 1. Så alt dette er helt nytt for oss, skummelt er det også.

Tusen takk :) vi har en sønn på snart 5 år sammen fra før. Han er hjemmelaget og satt på første forsøk så trodde jo alt va i orden med oss. Begynte å prøve på søsken sommeren 2016,men det lot vente på seg. Mannen har dårlige svømmere viste det seg, så vi har bare vært veldig heldige med nr 1. Så alt dette er helt nytt for oss, skummelt er det også.

Ja, da skjønner jeg at dette er nytt og skummelt!! Men det går helt sikkert bra[emoji5] og siden du har født før, så kan du jo bli gravid! Og med ICSI så tar de jo de beste cellene! Så dere har nok stor sjans for å lykkes[emoji173]️[emoji173]️

Ja, da skjønner jeg at dette er nytt og skummelt!! Men det går helt sikkert bra[emoji5] og siden du har født før, så kan du jo bli gravid! Og med ICSI så tar de jo de beste cellene! Så dere har nok stor sjans for å lykkes[emoji173]️[emoji173]️
Håper på det beste :) går det ikke, så er vi jo heldige med sønnen vi har. Men har så lystat han ska få oppleve å få søsken. Er såå vondt når alle skal si eller spør om vi ikke snart skal få søsken til gutten vår. At nei nå blir det stor aldersforskjell osv, blir nesten forbanna!! Og kjenner tårene presser på. Folk må lære seg å ikke spørre og si alt som faller dem inn :p

Hva med deg da ? Hvor i løypa er du ?:)

Heisann godtfolk :-) jeg joiner dere her inne etter negativt fryseforsøk i januar.

Status:
solidarisk B1. 1.ivf 2 innsett. 21 embryo på frys

innsett er antatt å være i uke 6!

:-)

Så bra med så mange på frys[emoji3] Håper du lykkes på innsett nå.

Håper på det beste :) går det ikke, så er vi jo heldige med sønnen vi har. Men har så lystat han ska få oppleve å få søsken. Er såå vondt når alle skal si eller spør om vi ikke snart skal få søsken til gutten vår. At nei nå blir det stor aldersforskjell osv, blir nesten forbanna!! Og kjenner tårene presser på. Folk må lære seg å ikke spørre og si alt som faller dem inn :p

Hva med deg da ? Hvor i løypa er du ?:)

Full forståelse om ønske av søsken[emoji173]️ vi prøver på første, prøvd i snart 4 år! Et år med prøverør, hadde 5 innsett i 2017! Et ferskforsøk og fire fryseforsøk! Nå er vi i gang med 2. runde med ICSI! Starta på sprøyter igår! Så håper det går denne gangen[emoji173]️

Full forståelse om ønske av søsken[emoji173]️ vi prøver på første, prøvd i snart 4 år! Et år med prøverør, hadde 5 innsett i 2017! Et ferskforsøk og fire fryseforsøk! Nå er vi i gang med 2. runde med ICSI! Starta på sprøyter igår! Så håper det går denne gangen[emoji173]️
Masse Lykke til!❤ håper dere lykkes nå ❤

bare et kjapt innspill, lite endo kan gjøre kjempevondt og massemasse endo kan gi svært lite smerter så det er ingen fasit på endometriose. Å få sjekka det er en kjapp affære, er normalt sett inn og ut samme dag fra sykehuset :)

Signerer denne! Og det er også ofte slik at endo utvikler seg i tjue-tretti årene. Forstår jeg legene rett er det mer uvanlig å få det allerede i tenårene. Derfor mange unge ikke får diagnosen. Eneste sikre måte å finne ut på er å ta en laproskapi, dagkirurgisk inngrep. Ullevål har det beste teamet i Norge på dette og sykehusene henviser gjerne hit! Er du usikker så be om å få en slik, det er dog uenighet i miljøet om sanering gir større sannsynlighet for å lykkes med IVF. Legen jeg snakket med sist mente ikke det og anbefalte å vente med mindre smertene ble for store. Det er jo alltid en risiko med narkose og de frykter oppbygging av arrvev som igjen kan gi problemer. Ta en grundig prat med klinikken og legg opp et løp sammen

Hei:) da melder jeg meg inn her med dere:) skal ha innsett av fryst blasto. Ikke helt bestemt om det blir i naturlig eller stimulert syklus.

Velkommen hit kjære du[emoji5]
Når skal du snakke med St.Olavs ang stimulert? Regner med at du har hatt EL, siden du melder deg inn her?[emoji5] ikke sjekka Januar-tråden idag[emoji5]

Velkommen hit kjære du[emoji5]
Når skal du snakke med St.Olavs ang stimulert? Regner med at du har hatt EL, siden du melder deg inn her?[emoji5] ikke sjekka Januar-tråden idag[emoji5]

Tusen takk❤ El hadde vært.. de skulle ringe meg etter ul i dag men ikke ringt enda:)

Tusen takk[emoji173] El hadde vært.. de skulle ringe meg etter ul i dag men ikke ringt enda:)

Håper se ringer snart!! Og nå må du få stimulert!!!!! Blir jo oppstart om under to uker da?[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Håper se ringer snart!! Og nå må du få stimulert!!!!! Blir jo oppstart om under to uker da?[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Ja håper det!:happy::happy: hva skjer da? Må jeg starte på medisiner første mensdag også gå 2uker på de før innsett eller hvordan foregår det?

Back
Topp