FEBRUAR 2018

Mulig dette kun gjelder meg, men jeg får av en eller annen grunn ikke sitert innlegg i tråder med emojier i tittelen via appen. Har meldt det videre, men hadde det vært mulig å fjerne emojiene i tittelen på denne tråden? Jeg kan selvfølgelig bruke nettsiden, men synes appen er lettere, og vi går jo snart inn i den mest spennende perioden for oss her inne, så hadde vært hyggelig å kunne være mest mulig aktiv :happy:

Jeg kan fjerne dem[emoji5][emoji5]

Jeg håper forresten noen her inne får baby på bursdagen min(31.okt) det hadde vært utrolig morsomt enten denne gruppa eller januargruppa!
Blir det jente så må hun kalles opp etter meg :joyful: neida.. joda.. :shy:

Mammaen min sitter nok å venter på tlf om å ha blitt bestemor på bursdagen min om det går på første forsøk, for med meg hadde hun egentlig termin på sin bursdag :hilarious: evt så kommer hun hit og er hos oss i tiden før og etter.. Det håper jeg hun har lyst til :Heartred

Første sprøyte satt... [emoji1320]
150 menopur
300 Bemfola

Slet litt med å forstå den Bemfola sprøyta så stakk meg flere ganger... [emoji38]

150 menopur
300 Bemfola

Slet litt med å forstå den Bemfola sprøyta så stakk meg flere ganger... [emoji38]
det vet jeg flere som har måttet..
Da er du i gang, så bra!! :smiley-bounce016

150 menopur
300 Bemfola

Første akkurat satt her også[emoji7][emoji7] bra du fikk løst det!

Lavere dose enn deg da, 125 Puregon!

Ja! Jeg er så spent på rekovelle altså! Herreguuud!
Hvor stor dose skal du ha? Jeg er satt på 8,66...
Jeg skal ha 11 [emoji50] har du høy, lav eller normal amh? Veldig spent på hvordan det blir, og ekstra spennende siden jeg ikke finner noen erfaringstråder. Veldig glad for at vi i det minste er to i denne tråden [emoji173]

Jeg skal ha 11 [emoji50] har du høy, lav eller normal amh? Veldig spent på hvordan det blir, og ekstra spennende siden jeg ikke finner noen erfaringstråder. Veldig glad for at vi i det minste er to i denne tråden [emoji173]
amh på ca 20(normal?), er ganske liten (55kg). de beregner etter amh og vekt :)
ja, jeg også, var jo superskeptisk da de skulle ha meg til å bruke den, panikk for å skulle være prøvekanin på noe som kom ut i 2017 :scared001

amh på ca 20(normal?), er ganske liten (55kg). de beregner etter amh og vekt :)
ja, jeg også, var jo superskeptisk da de skulle ha meg til å bruke den, panikk for å skulle være prøvekanin på noe som kom ut i 2017 :scared001
Jeg har amh på 21, og fikk beskjed om at det var lett forhøyet, men ingenting å bekymre seg for. Gøy at vi har såpass likt utgangspunkt [emoji3] Er en del større enn deg, 70 kg, så det forklarer større dose.

Jeg skjønner ikke helt hva som avgjør hvilken medisin man blir satt på, og har tenkt mye på hvorfor vi ble valgt til å teste ut en relativt ny medisin, men har landet på at de kanskje ønsker å teste den på par som i utgangspunktet ikke har noen opplagte utfordringer...

Jeg har amh på 21, og fikk beskjed om at det var lett forhøyet, men ingenting å bekymre seg for. Gøy at vi har såpass likt utgangspunkt [emoji3] Er en del større enn deg, 70 kg, så det forklarer større dose.

Jeg skjønner ikke helt hva som avgjør hvilken medisin man blir satt på, og har tenkt mye på hvorfor vi ble valgt til å teste ut en relativt ny medisin, men har landet på at de kanskje ønsker å teste den på par som i utgangspunktet ikke har noen opplagte utfordringer...
vel, da har de bommet på meg.. men damen på sykehuset ville jo ikke høre på meg da :p nesten helt sikkert endometriose, dårlig fertilitet i familien og i tillegg dårlige svømmere.... :wtf:
jeg vet ikke hvordan de bestemmer det jeg heller.. neste som snakker med sykehuset spør! ok? :cat:

Utålmodig.no her altså... venter på TR og medisinstart. Skjønner jo at forrige måned med SA påvirker syklusen, for har aldri hatt så lang som nå. CD34 idag!! Håper tanta er rett rundt hjørnet altså.... vil komme igang nå!

Utålmodig.no her altså... venter på TR og medisinstart. Skjønner jo at forrige måned med SA påvirker syklusen, for har aldri hatt så lang som nå. CD34 idag!! Håper tanta er rett rundt hjørnet altså.... vil komme igang nå!

Fullt forståelig! Er det første mens etter SA du venter på? For det kan jo variere litt hvor mange uker det tar før den kommer tilbake[emoji57]

Første akkurat satt her også[emoji7][emoji7] bra du fikk løst det!

Lavere dose enn deg da, 125 Puregon!

Da er vi i gang [emoji1320][emoji4] hvor hører du til?

Fullt forståelig! Er det første mens etter SA du venter på? For det kan jo variere litt hvor mange uker det tar før den kommer tilbake[emoji57]

Ja, er det. Og jeg vet jo det, men siden blødningene ikke varte lenger enn vanlig, bare kraftigere, så håper jeg at det blir snaaart! Hehe :)

Jeg håper forresten noen her inne får baby på bursdagen min(31.okt) det hadde vært utrolig morsomt enten denne gruppa eller januargruppa!
Blir det jente så må hun kalles opp etter meg :joyful: neida.. joda.. :shy:

Mammaen min sitter nok å venter på tlf om å ha blitt bestemor på bursdagen min om det går på første forsøk, for med meg hadde hun egentlig termin på sin bursdag :hilarious: evt så kommer hun hit og er hos oss i tiden før og etter.. Det håper jeg hun har lyst til :Heartred

Min mor hadde også termin på sin bursdag og lykkes jeg på dette forsøket så kan jeg kanskje få på min[emoji4]

Ja, er det. Og jeg vet jo det, men siden blødningene ikke varte lenger enn vanlig, bare kraftigere, så håper jeg at det blir snaaart! Hehe :)

Krysser fingrene for at den dukker opp snart[emoji173]️

vel, da har de bommet på meg.. men damen på sykehuset ville jo ikke høre på meg da [emoji14] nesten helt sikkert endometriose, dårlig fertilitet i familien og i tillegg dårlige svømmere.... :wtf:
jeg vet ikke hvordan de bestemmer det jeg heller.. neste som snakker med sykehuset spør! ok? :cat:

Såpass ja, da har vi ikke så likt utgangspunkt allikevel [emoji38] tenkte å høre med dem når vi (forhåpentligvis) er i Porsgrunn for uttak, så kan rapportere tilbake da [emoji4]

Back
Topp