Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det TUL! Men ikke før 13.30.... måtte ta det så sent for at samboeren skulle få vært med. Gleder og gruer meg, og selvsagt veldig spent på om det er en eller to der inne..
Lykke til!!I dag er det TUL! Men ikke før 13.30.... måtte ta det så sent for at samboeren skulle få vært med. Gleder og gruer meg, og selvsagt veldig spent på om det er en eller to der inne..
Da har jeg også vært på TUL, 8+3, og fikk se et nydelig bankende hjerte [emoji173] jeg har hatt en god følelse hele veien, og det var ordentlig fint å få bekreftet at den følelsen stemte. Har dere som har vært til tul et annet sted enn ivf-klinikken meldt resultatet videre til klinikken? Usikker på om jeg skal gi beskjed til Porsgrunn eller ikke [emoji4]
Ul i morgen hos lege i nabokommunen. Aner ikke om det er innvendig eller utsending, men skulle vært/er 6+2 i morgen, så regner med at de bør klare å se om det er noe i livmoren eller ikke i alle fall, uansett? Vil bare vite om jeg må forberede meg på exu eller ikke
Nå blør jeg, mer en tidligere, og mørkere blod.
Sto på butikken å kjente plutselig at det rant. Kjenner også at det kommer tak i mage og rygg, så håper kroppen klarer å avslutte dette selv nå. Tar de innvendig ul ved blødninger også?
Kan man utelukke exu ved større blødninger eller burde jeg ta den ul’n i morgen uansett?
Har også time til ul på sykehuset på tirsdag igjen.
Fortsatt ikke så mye smerter, men blør hele tiden! Kun rent blod foreløpig, men regner meg det tar seg opp!
Jeg drar nok på begge ultralydene! Så slipper jeg å gå i helgen å gruble å evt bekymre meg[emoji4]
Ville absolutt ha tatt ultralyden hvis jeg var deg. Jeg hadde også blødning der det plutselig rant da jeg hadde exu, men mellom de (få) gangene det rant, blødde jeg veldig sparsomt.
I dag er det TUL! Men ikke før 13.30.... måtte ta det så sent for at samboeren skulle få vært med. Gleder og gruer meg, og selvsagt veldig spent på om det er en eller to der inne..
Veldig sparsomt her også, kom bAre veldig brått! Å stoppet opp igjen etter noen timer, så nå blør jeg ingenting igjen :/
Måtte du operere eller fikk du cellegift? Iom at jeg uansett ikke får barn naturlig, så håper jeg uendelig at de opererer om jeg har exu, for cellegift nekter jeg prøvestopp i mange mnd etterpå er ikke aktuelt
Det kom brått hos meg også. Hadde sluttet å blø, trodde jeg, og hadde ikke bind på og plutselig mens jeg satt i sofaen begynte det å renne og blødde gjennom buksa på sekunder. Så stoppet det nesten opp igjen. Glad jeg var hjemme da og ikke i noen annens sofa...
Jeg ble operert. De visste ikke hvor graviditeten befant seg og opererte for å finne og fjerne den. Den satt i venstre eggleder. De nevnte aldri cellegift for meg, men mulig det var fordi jeg var i uke 10 og det begynte å haste? Jeg ville i hvert fall insistert på å bli operert hvis jeg var deg og det viser seg at det er exu. Forklar hvorfor, så forstår de kanskje. Håper inderlig at det ikke er exu du har.
Huff.. at man skal måtte gå gjennom alt dette selv etter at man endelig har blitt gravid også...
Ok, «så bra»! Var usikker på om de opererte viss de ikke visste hvor den satt. Hadde du noen problemer etterpå?
Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare ønsker å bli ferdig, uansett hva det skulle være. Å er redd det skal sprekke en eggleder evt om det er exu, så håper jeg blir tatt seriøst. Om det er «bare» en MA så håper jeg at de tilbyr utskrapning, så jeg slipper å gå å blø lenge..
Det stemmer og er forberedt på at det kan være vanskelig, men går heldigvis til min faste gyn som har fulgt meg hele veien.Åh, så spennende! Var det du som skulle ha ul 6+4? Isåfall vær forberedt på at det kan ta litt tid å finne embryoet/embryoene, for det/de er veldig lite/små.
Spent på om de finner en eller to hos deg! Jeg skal på ny tul på mandag og håper å få endelig avklart da om det er en eller to.
Masse lykke til!
Tok både innvendig og utvendig ul. Kunne ikke se noe som tydet på graviditet i livmoren. Brukte god tid.
Så jeg skulle bare avvente til tirsdag (ul på sykehuset) og ringe legevakt å komme meg til sykehuset om jeg fikk smerter for en karusell! Nesten enda mer sikker på exu jeg nå, for hun burde jo klart å se en plommesekk evt?
Så gøy, ipoki[emoji16][emoji16] Hvor langt var du på vei idag?Det var i hvertfall ikke vanskelig og finne De! Jupp, 2 stykk!! Så de med en gang selv. 2 flotte like store foretrekker med embryo og plommesekk, men nok enda litt små for å kunne se hjerte slå. Men ikke bekymret for det en plass! Tror kanskje ikke det var det beste apparatet, men nå er det 2 uker igjen til neste TUL. Så spennende!!
Det var i hvertfall ikke vanskelig og finne De! Jupp, 2 stykk!! Så de med en gang selv. 2 flotte like store foretrekker med embryo og plommesekk, men nok enda litt små for å kunne se hjerte slå. Men ikke bekymret for det en plass! Tror kanskje ikke det var det beste apparatet, men nå er det 2 uker igjen til neste TUL. Så spennende!!