B
Bellabanan
Guest
Det er godt at mannen din er så forståelsesfull, for denne prosessen er knalltøff å gå gjennom.
Ja, det har vært veldig mye på disse omtrent to årene og jeg er sliten. Hadde jeg vært yngre og hatt høyere AMH, ville jeg ha tatt noen pauser og ventet til jeg var ordentlig klar igjen både fysisk og psykisk. Med AMH på 3 og når alderen heller ikke er på min side, har jeg følt at jeg ikke har hatt så mye valg hvis jeg vil at vi skal lykkes, så vi har bare fortsatt så raskt som mulig hele tiden. Nå vet jeg ikke lenger, som sagt, hvis det ikke går nå, for jeg er sliten og lei og begynner å miste både motet og håpet. Kjenner i hvert fall at jeg trenger en ordentlig pause hvis det ikke går nå og vi skal fortsette med forsøk.
Skjønner virkelig godt at det var tøft å miste når det var første graviditet på sju år. Har du vært gjennom mange forsøk uten å bli gravid? Det er klart det er skremmende å starte på nytt når man har mistet. For meg har det føltes ganske uaktuelt bare å tenke på å prøve igjen de første ukene etter at jeg har mistet, men så har det skjedd et eller annet og jeg har villet prøve igjen likevel når jeg har fått aborten litt på avstand. Håper at du klarer å holde fast ved tanken på at du kan bli gravid og at neste gang blir det deres tur, hvis du etter hvert føler deg klar for å prøve igjen.
Da skjønner jeg at du har fortsatt. Blir litt anderledes når man føler man har dårlig tid også. Gleder meg til å høre hvordan dette går og krysser alt jeg har for dere!
Nei da, jeg startet medisiner i juni og hadde uttak i september, ble overstimulert og totalfrys..16 ut, 3blasto på frys. Kroppen spilte ikke på lag med naturlig syklus så fikk ikke innsett før nå i februar i stimulert syklus. Så det var jo bare første innsett og da testen ble positiv ble jeg så sjokkert og trodde jeg var en av de som var super heldig og skulle klare det på første forsøk, men det var jeg ikke alikevel. Så skal ikke klage sånn sett, at jeg har hatt så mange forsøk osv, men det har gått så lang tid og så mange år, så er bare veldig veldig sliten..
Jeg er såå takknemlig for det barnet vi har! Det er et stort mirakel at vi har ett synes jeg!