Blødningen i går også stoppet opp ganske raskt, å jeg skjønner ingenting.
Forløp- på mandag var det litt brune lutinusrester på kvelden.
Tirsdag var det en dråpe eller to lyst blod i 19 tiden på kvelden. Slutta like kjapt som det kom.
I går kveld, onsdag, så begynte jeg å blø igjen ca i 19 tiden. Bitteitt mer en dagen før, men dette også ga seg raskt.
Hva skjer?
Spent på om det kommer igjen i kveld også :/ er jo skikkelig rart at det kommer til ca samme tid hver dag.
Skjønner ikke om det kan bety truende abort, om det bare blør fra skjeden, eller hva som skjer, men så lenge det kun kommer litt hver kveld, så kan jeg kanskje føle meg «trygg»?
Fortsatt ikke noe spes smerter. Det murrer jo litt i mage og rygg, spesielt på kveldene, men tror ikke det et sammenheng med blødningen!
Skal ta ny blodprøve i morgen, som jeg da sikkert får svar på mandag. Kan evt kanskje ringe sykehuset på lørdag å spørre(tar selve prøven på legekontoret), eller tror dere prøven blir liggende til mandag før de sjekker den?
Jeg skjønner at du er bekymret, men med så lite blod tror jeg vel egentlig at det ikke er noen akutt fare, særlig siden du bruker Lutinus som har blødninger på bivirkningslisten. Blir godt for deg å få hcg-svar, forhåpentligvis er det kjempefine tall og du kan roe deg litt ned.