Februar 2017

Er du gravid nå?:)
Dei på hausken er så flinke og kjekke! Skulle ønske vi kunne hatt flere forsøk der!:) ja jeg bruker også lutinus nå:)
Er gravid nå ja, håper bare det holder seg på plass [emoji5]
Vi er veldig fornøyde med Hausken, og kommer til å fortsette med evt nye forsøk hvis dette ikke skulle gå veien.

Gratulerer så mye med innsett :) Det er det som er viktigst, selv om skuffelsen nok er stor. Samme skjedde her sist...

Skrevet deg opp som ruger jeg så håper jeg du kommer over på gravid om 2 ukers tid :D Vil du ha med hvor du hører til og hvilket forsøk osv i oversikten?
Takk!:) ja:)

Hei på dere!
Hadde egguthenting i dag. 13 egg ble det. Så får håpe på gode nyheter fra Riksen i morgen :)

Så bra [emoji3][emoji1303][emoji1320][emoji1320]

Snakka akkurat med sykehuset og av 12 egg var et umodent og 8 ble befrukta. Så er det bare å krysse fingrene å håpe at det blir nok til nedfrys om det skulle behøves. Innsett igjen i morgen [emoji173]

Lykke til[emoji4]

Satt inn et tre dagers embryo 6. februar!

Det andre egget som ble befruktet klarte seg ikke, så det ble null på frys.

Gratulerer så mye med innsett, ikke dårlig det :) Skjønner dog at du er skuffet over ingen på frys, det var jeg også. Flytter deg over til ruger ;)

6 rugere er det plutselig blitt :) Krysser fingre og tær for dere, og håper for oss som fortsatt er midt i stimulering [emoji173]

Du vet du har gått lenge på spray når du automatisk tar to sprut på morningen, men egentlig bare skal ta ett! Sprøytestart i dag :D

Ferdig med UL og måling. I dag var det slik:

- endometrium: 8,6
- høyre: 10 stk. over 10 mm (15, 14, 14, 12, 11, 11, 11, 11, 11)
- venstre: 5 stk. over 10 mm (13, 12, 12, 12, 11)
- 16 stk. under 10 mm

Er dette bra? :oops::oops::oops::oops::oops::oops:

:confused004:confused004:confused004

Riksen ringte nå med resultatet fra i går. 12 av 13 egg har blitt befruktet de ville vente med innsetting til søndag for da hadde cellene delt seg mer. Jeg hadde 10 av 15 egg sist og bare 2 som var brukbare...så håper det blir flere fine egg som kan fryses denne gangen :)

Riksen ringte nå med resultatet fra i går. 12 av 13 egg har blitt befruktet de ville vente med innsetting til søndag for da hadde cellene delt seg mer. Jeg hadde 10 av 15 egg sist og bare 2 som var brukbare...så håper det blir flere fine egg som kan fryses denne gangen :)

Det er jo kjempebra :D Krysser fingrene!

Ferdig med UL og måling. I dag var det slik:

- endometrium: 8,6
- høyre: 10 stk. over 10 mm (15, 14, 14, 12, 11, 11, 11, 11, 11)
- venstre: 5 stk. over 10 mm (13, 12, 12, 12, 11)
- 16 stk. under 10 mm

Er dette bra? :oops::oops::oops::oops::oops::oops:

:confused004:confused004:confused004

Slimhinnen er jo super, men antar du må ha 1 kontroll til og litt mer medisiner :) De vil jo gjerne ha med de på 12-13 også. De under 10 mm blir det nok ikke noe av, så 8-12 egg er kanskje hva de håper på. Men veldig vanskelig å si.. Og husk at selv om man har sett mange egg kan det plutselig bli et par færre eller mer når de hentes ut.

Slimhinnen er jo super, men antar du må ha 1 kontroll til og litt mer medisiner :) De vil jo gjerne ha med de på 12-13 også. De under 10 mm blir det nok ikke noe av, så 8-12 egg er kanskje hva de håper på. Men veldig vanskelig å si.. Og husk at selv om man har sett mange egg kan det plutselig bli et par færre eller mer når de hentes ut.
Takk! :love7 Nå er jeg litt stressa... Gyn sa at det blir uttak neste uke, men nå er det spørsmålet: når? :confused004:confused004:confused004 Hun tippet sist at det blir på tirsdag... Tror du det er mulig?

Takk! :love7 Nå er jeg litt stressa... Gyn sa at det blir uttak neste uke, men nå er det spørsmålet: når? :confused004:confused004:confused004 Hun tippet sist at det blir på tirsdag... Tror du det er mulig?

Både ja og nei. For mye kan skje, spørs helt hvordan legene på klinikken tolker eggstokkene dine mht utvikling og slikt. Jeg, som har litt vage eggstokker man ikke kan stole på hadde ul fredag (ingen egg), påfølgende mandag (masse egg) og måtte igjen ha på onsdag for å dobbeltsjekke at eggene vokste. Hadde da uttak den fredagen.

Tenker mer siden du har en del på 11-12 mm så vil de mulig ha en kontroll til og uttak nærmere onsdag-fredag :) Men blir spennende å høre

Tirsdag blir vanskelig om de skal ha ny kontroll, for med EL-sprøyte som skal settes 1,5 døgn før uttak så må de ha siste kontroll 2 dager før uttaket.
De kan sette tirsdag og "satse" på at du blir klar og bare droppe siste kontrollen også..
Ikke godt å si.

Da har de ringt. Ny måling på mandag... Må si at jeg er sliten av sprøytene, hormonene, venting, spenning... :arghh: Er ikke noe dårlige nyheter, det. Men av en eller annen grunn har bare lyst til å grine... :sad010:sad010:sad010

Tirsdag blir vanskelig om de skal ha ny kontroll, for med EL-sprøyte som skal settes 1,5 døgn før uttak så må de ha siste kontroll 2 dager før uttaket.
De kan sette tirsdag og "satse" på at du blir klar og bare droppe siste kontrollen også..
Ikke godt å si.

Både ja og nei. For mye kan skje, spørs helt hvordan legene på klinikken tolker eggstokkene dine mht utvikling og slikt. Jeg, som har litt vage eggstokker man ikke kan stole på hadde ul fredag (ingen egg), påfølgende mandag (masse egg) og måtte igjen ha på onsdag for å dobbeltsjekke at eggene vokste. Hadde da uttak den fredagen.

Tenker mer siden du har en del på 11-12 mm så vil de mulig ha en kontroll til og uttak nærmere onsdag-fredag :) Men blir spennende å høre

De sa at uttaket blir ikke før onsdag, men kunne ikke si om det blir onsdag, torsdag eller fredag...

Da har de ringt. Ny måling på mandag... Må si at jeg er sliten av sprøytene, hormonene, venting, spenning... :arghh: Er ikke noe dårlige nyheter, det. Men av en eller annen grunn har bare lyst til å grine... :sad010:sad010:sad010

De sa at uttaket blir ikke før onsdag, men kunne ikke si om det blir onsdag, torsdag eller fredag...

Fint de tar ny kontroll, for da kan de time dette så eggene blir optimale :)

Back
Topp