Februar 2017

Krysser fingrene! :-) Vi har cirka like lang vei til Porsgrunn (2,5-3 timer), men tror vi kommer til å overnatte fra kvelden før - vi har ikke ferge (må ta ferge over til Vestfold) så tidlig for å rekke tidlig time hvis vi får en slik...

Lurt det egentlig[emoji1303] vi overnattet i Trondheim natten før uttak, siden vi hadde time kl.08.00! Imorra er det kl.12.30, så da slipper vi å stå opp så himla tidlig! Men tviler på at det blir så mye søvn i natt[emoji51][emoji51]

Ble du gravid med tvillinger da?

Jeg må bare spør her, men jeg har enda veldig smerte i magen. (Det er nok normalt) men Jeg kan ikke være borti magen eller reise meg opp skikkelig pga det er så vondt. ? hadde dere ringt legevakten for det?

Nei, bare bare frem et barn:) men jeg er nok heller en person som vil evt få tvillinger å sleppe så mange runder med prosessen. Så vi håper på to egg nå å et lite håp om tvillinger <3 da kan vi si oss ferdig med barn og jeg ser veldig frem til å kunne kjenne på at vi ikke skal gjennom dette mer. Jeg syns det er en tung prosess. Men forstår absolutt at folk er redd for to egg og tvillinger. Det er ulemper med det også

Listen oppdatert :) Spennende at det foreløpig kun er blastocyst(er) som er satt inn. Blir spennnede med dere som nylig har hatt uttak og skal ha innsett snart ;)

HUSK Å QUOTE ETT AV MINE INNLEGG FOR AT JEG SKAL SE DET NÅR DU SKAL ENDRE STATUS PÅ LISTEN :)

Last edited:
Listen oppdatert :) Spennende at det foreløpig kun er blastocyst(er) som er satt inn, FER alle sammen. Blir spennnede med dere som nylig har hatt uttak og skal ha innsett snart ;)

HUSK Å QUOTE ETT AV MINE INNLEGG FOR AT JEG SKAL SE DET NÅR DU SKAL ENDRE STATUS PÅ LISTEN :)
Satt inn fryst blasto 7 februar:)

Snakka akkurat med sykehuset og av 12 egg var et umodent og 8 ble befrukta. Så er det bare å krysse fingrene å håpe at det blir nok til nedfrys om det skulle behøves. Innsett igjen i morgen [emoji173]

Telefon fra klinikken her også. Kun 5 av 11 egg befruktet. Synes det er lite men... De ringer på nytt i morgen. Helt avhengig av hvordan eggene deler seg videre blir det innsett i morgen eller mandag (blasto).

5 av 11 er bra uttelling :) Håper de deler seg videre og går til blasto ;)

Snakka akkurat med sykehuset og av 12 egg var et umodent og 8 ble befrukta. Så er det bare å krysse fingrene å håpe at det blir nok til nedfrys om det skulle behøves. Innsett igjen i morgen [emoji173]

Telefon fra klinikken her også. Kun 5 av 11 egg befruktet. Synes det er lite men... De ringer på nytt i morgen. Helt avhengig av hvordan eggene deler seg videre blir det innsett i morgen eller mandag (blasto).

Grattis med befruktning! Håper mange ser fine ut til innsett :)

Listen oppdatert :) Spennende at det foreløpig kun er blastocyst(er) som er satt inn, FER alle sammen. Blir spennnede med dere som nylig har hatt uttak og skal ha innsett snart ;)

Bortsett fra min da, som var fersk hehe ;)

Det ble kun 1 egg som delte seg fint nå:( 1 av 7.. ingen på frys. Skikkelig skuffet nå..
Men håper det er gullegget! Det var litt celler (?) rundt, men skjønte ikke helt hva de mente med det...
spennende!

Last edited:
Det ble kun 1 egg som delte seg fint nå:( 1 av 7.. ingen på frys. Skikkelig skuffet nå..
Men håper det er gullegget! Det var litt celler (?) rundt, men skjønte ikke helt hva de mente med det...
spennende!

Dumt de falt av, samme skjedde her sist.. Har du innsett idag? :)

spennende!
Det er så utrolig leit når slikt skjer- jeg hadde nøyaktig samme resultat; 7 egg ut og kun 3 befruktet. Av disse 3 var det kun 1 som delte seg slik det skulle, de andre to falt fra.
Krysser alt jeg har for deg og at det blir innsett.

Back
Topp