Februar 2017

Da ble det negativ test på meg i dag. Drittdag, men må bare prøve å se framover. Håper på fryseforsøk før sommeren.
Usj, kjedelig :( det er kjempesårt nå, men du har hvertfall fryseforsøk å se frem til [emoji4] krysser fingre for at du får nytt forsøk superkjapt [emoji173]
 
Får heldigvis fryseforsøk på neste syklus som er ventet rundt påske. Så nå gjelder det bare å legge skuffelsen bak seg og fortsette å se framover.
 
Får heldigvis fryseforsøk på neste syklus som er ventet rundt påske. Så nå gjelder det bare å legge skuffelsen bak seg og fortsette å se framover.
Det var min trøst også, er godt å ha noe å se frem til som ikke er altfor langt unna. :) neste gang skal det klaffe [emoji173]
 
Hei alle!

Håper alle har en fin helg :)
Her venter jeg på EL for å kunne få et bilde av sykluslengden ;) Er ikke så sikkert hvor lang den blir, men EL har ikke kommet enda (dag 21 i dag :hilarious:). Så 35 dager minst...

Får heldigvis fryseforsøk på neste syklus som er ventet rundt påske. Så nå gjelder det bare å legge skuffelsen bak seg og fortsette å se framover.
Masse lykke til!
 
ENDELIG!!! :D:angel8 På dag 27 (!!!) kom EL! Nå vet jeg at syklusen blir på 41 dager. :eek::eek::eek: Og at mensen kommer ca. 9/4. Da er det Letrozol fra 11/4 (til den 15.) og da vet jeg IKKE om det er vanlig å ta UL etter de 5 dagene, men da er det i hvert fall midt i påska og da er scenario usikkert igjen... :mad::( De sa jeg måtte ringe hvis mensen faller i påskeferien for videre plan, så det skal jeg gjøre på mandag... Håper virkelig ikke de sier "avbrutt" for et forsøk som varer 6 måneder er litt mye å takle akkurat nå... :(

Et spørsmål: når man går på Letrozol, pleier EL å komme som den ellers gjør eller er meninga at den skal komme på et konkret tidspunkt?
 
Last edited by a moderator:
ENDELIG!!! :D:angel8 På dag 27 (!!!) kom EL! Nå vet jeg at syklusen blir på 41 dager. :eek::eek::eek: Og at mensen kommer ca. 9/4. Da er det Letrozol fra 11/4 (til den 15.) og da vet jeg IKKE om det er vanlig å ta UL etter de 5 dagene, men da er det i hvert fall midt i påska og da er scenario usikkert igjen... :mad::( De sa jeg måtte ringe hvis mensen faller i påskeferien for videre plan, så det skal jeg gjøre på mandag... Håper virkelig ikke de sier "avbrutt" for et forsøk som varer 6 måneder er litt mye å takle akkurat nå... :(

Et spørsmål: når man går på Letrozol, pleier EL å komme som den ellers gjør eller er meninga at den skal komme på et konkret tidspunkt?

Herregud for en laaang syklus da[emoji51][emoji51] de tar ikke ultralyd så tidlig, ikke på st.olavs ihvertfall! Tror det sto at jeg skulle på UL på dag 12,13 eller 14! Så krysser fingrene[emoji1303]

Her kom maksimal på monitoren når jeg hadde forstuet ankel og egentlig skulle vært borte på jobb i to døgn, så kan jo håpe at spiren kanskje sitter av seg selv denne gangen! Prøva til mannen hadde forbedret seg stooort når vi leverte til ferskforsøket, så kan jo håpe[emoji23] men et vel lite sannsynlig etter snart 3 år med prøving[emoji12] kom TR skal komme mandag eller tirsdag, så blir spennende å se[emoji12]
 
Back
Topp