Prinsessa17
Flørter med forumet
Da ble det negativ test på meg i dag. Drittdag, men må bare prøve å se framover. Håper på fryseforsøk før sommeren.
Sender en klem[emoji178]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det negativ test på meg i dag. Drittdag, men må bare prøve å se framover. Håper på fryseforsøk før sommeren.
Så leitDa ble det negativ test på meg i dag. Drittdag, men må bare prøve å se framover. Håper på fryseforsøk før sommeren.

Usj, kjedeligDa ble det negativ test på meg i dag. Drittdag, men må bare prøve å se framover. Håper på fryseforsøk før sommeren.
Det var min trøst også, er godt å ha noe å se frem til som ikke er altfor langt unna.Får heldigvis fryseforsøk på neste syklus som er ventet rundt påske. Så nå gjelder det bare å legge skuffelsen bak seg og fortsette å se framover.
). Så 35 dager minst... Masse lykke til!Får heldigvis fryseforsøk på neste syklus som er ventet rundt påske. Så nå gjelder det bare å legge skuffelsen bak seg og fortsette å se framover.
På dag 27 (!!!) kom EL! Nå vet jeg at syklusen blir på 41 dager. ENDELIG!!!På dag 27 (!!!) kom EL! Nå vet jeg at syklusen blir på 41 dager.
Og at mensen kommer ca. 9/4. Da er det Letrozol fra 11/4 (til den 15.) og da vet jeg IKKE om det er vanlig å ta UL etter de 5 dagene, men da er det i hvert fall midt i påska og da er scenario usikkert igjen...
De sa jeg måtte ringe hvis mensen faller i påskeferien for videre plan, så det skal jeg gjøre på mandag... Håper virkelig ikke de sier "avbrutt" for et forsøk som varer 6 måneder er litt mye å takle akkurat nå...
Et spørsmål: når man går på Letrozol, pleier EL å komme som den ellers gjør eller er meninga at den skal komme på et konkret tidspunkt?