Fint de tar ny kontroll, for da kan de time dette så eggene blir optimale![]()
Helt enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint de tar ny kontroll, for da kan de time dette så eggene blir optimale![]()
Riksen ringte nå med resultatet fra i går. 12 av 13 egg har blitt befruktet de ville vente med innsetting til søndag for da hadde cellene delt seg mer. Jeg hadde 10 av 15 egg sist og bare 2 som var brukbare...så håper det blir flere fine egg som kan fryses denne gangen![]()
Det er nok veldig positivt, alt sammenHelt enigDu får håpe på torsdag da, så får dere nok blasto
![]()
Men kjenner så mye spenning i kroppen at nå ender det med masse følelser som stort sett er sånne: 

Blasto hadde vært supert... 
Tak takkFint de tar ny kontroll, for da kan de time dette så eggene blir optimale![]()
Jeg tror jeg rett og slett blir så grinete fordi det hadde vært så mye lettere å ha en dato å forholde meg til... Riksen ringte nå med resultatet fra i går. 12 av 13 egg har blitt befruktet de ville vente med innsetting til søndag for da hadde cellene delt seg mer. Jeg hadde 10 av 15 egg sist og bare 2 som var brukbare...så håper det blir flere fine egg som kan fryses denne gangen![]()
Riksen ringte nå med resultatet fra i går. 12 av 13 egg har blitt befruktet de ville vente med innsetting til søndag for da hadde cellene delt seg mer. Jeg hadde 10 av 15 egg sist og bare 2 som var brukbare...så håper det blir flere fine egg som kan fryses denne gangen![]()
Du får bare tenke deg at det er bedre å gå en dag mer på medisiner enn å få bare umodne/tvangsmodna egg ut og potensielt avbryte hele forsøket [emoji257] man må nesten bare ta det som det kommer i dette gamet. Ingen av oss vet hvordan kroppen reagerer fra gang til gang og noen gangen responderer man kjempegodt og andre ganger ikke.Tak takkJeg tror jeg rett og slett blir så grinete fordi det hadde vært så mye lettere å ha en dato å forholde meg til...
Onsdag, torsdag, fredag - samma det, bare ha det fastsatt... Men da blir det ny UL mandag 7.45...
Du får bare tenke deg at det er bedre å gå en dag mer på medisiner enn å få bare umodne/tvangsmodna egg ut og potensielt avbryte hele forsøket [emoji257] man må nesten bare ta det som det kommer i dette gamet. Ingen av oss vet hvordan kroppen reagerer fra gang til gang og noen gangen responderer man kjempegodt og andre ganger ikke.
Sender over en stooooor klem!
Takk for gode ord!
Er mye å lære, både om prosessen og om seg selv her, altså... 
Mange som går ei lang helg i venteDet værste med hele karusellen er jo ventinga, og da uforutsigbarheten!! Man får liksom aldri planlagt noe, alt må styres ut fra hvordan kroppen responderer...å det vet man jo aldri
men det viktigste er jo tross alt modne, gode egg og god befruktning! Håper at mange lykkes her utover, virker veldig lovende!
De ringte fra klinikken. Av de 6 eggene (ikke 5 som jeg først fikk høre) som ble riktig befruktet er alle 6 fortsatt i gang! Utrolig bra å høreMEN må jo regne med frafall i helga, får bare virkelig håpe at minst en overlever til blasto og innsett på mandag <3
Så utrolig gode nyheter! Lover veldig godt for blasto det altså
Her er ikke følelsen noe god i dag 9 dpo heller. Mindre ømme pupper, slik som vanlige sykler og akkurat som sist da det ble kjemisk. Håper jo at kroppen skal motbevise de dårlige tegnene, men sliter med å tro det akkurat nå. Så blir en lang helg her også.
Jeg krysser alt jeg har for gode tilbakemld på mandag også!
Jeg håper du tar feil...jeg krysser alt jeg har for at kroppen og hodet ditt bare tuller med deg! Nå er det din tur til å lykkes <3 Når tenker du å teste?
Liker generelt ikke å ta feil, men akkurat nå kunne jeg gjerne tenkt meg detVet ikke helt med testingen. Tok en i morges for å dobbeltsjekke at ovitrelle er ute, så blir det enten hver dag videre eller prøve å vente til søndag kanskje. Får se bare, ingen klar plan her, for gidder ikke bli irritert for å ikke klare å holde meg til en plan hehe.
Krysser alt jeg har!Mange som går ei lang helg i venteDet værste med hele karusellen er jo ventinga, og da uforutsigbarheten!! Man får liksom aldri planlagt noe, alt må styres ut fra hvordan kroppen responderer...å det vet man jo aldri
men det viktigste er jo tross alt modne, gode egg og god befruktning! Håper at mange lykkes her utover, virker veldig lovende!
De ringte fra klinikken. Av de 6 eggene (ikke 5 som jeg først fikk høre) som ble riktig befruktet er alle 6 fortsatt i gang! Utrolig bra å høreMEN må jo regne med frafall i helga, får bare virkelig håpe at minst en overlever til blasto og innsett på mandag <3

Ja, denne gangen håper vi at du tar feil! Kjenner meg igjen, like greit bare ta en dag av gangen...å ta test når man føler forJeg har teset positivt 2 ganger, første gangen på 13 dpo og andre på 15 dpo så er jo egentlig helt latterlig dumt av meg å starte testingen tidlig
Alikebel starter jeg tidlig hver gang, og blir super skuffa.
Sånn er det bare, vi klarer ikke alltid å gjøre det som egentlig er best for oss selvSist fikk jeg jo skygge 10 dpo og svak 11, så det er nok ikke til å komme unna at hvis jeg tester da og ikke ser noe blir jeg skuffet. Vet jo at ting kan være forskjellig fra gang til gang også, men logikken klarer ikke helt å styre i disse tider. Vi får nå bare se hva som skjer!
Jeg har hvertfall full tro på at hvis mine "dårlige" egg klarer seg til blasto så klarer hvertfall dine det!![]()
Krysser alt jeg har!![]()
Ruger på gullegget, forhåpentligvisTråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som stimulerer, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.
Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned
VENTER PÅ OPPSTART
Frk79, innsett uke 7
Andunge, fryseforsøk
Prøver21, fryseforsøk, søskenforsøk
STIMULERER
MammaForAndreGang, #1 ICSI, barn nummer 2, Porsgrunn
Evlina, #2 ICSI/TESA, Riksen
Pingu88, #1 ICSI (#2 forsøk), Porsgrunn
Mator, #3 ICSI Porsgrunn
VictoriaH, #2 IVF, første barnet, Porsgrunn
Bruker95kr, Porsgrunn
Ønsketerstort<3, Porsgrunn
LillyBE, andre barnet, Fertilitetssenteret
Lilje83, #2 IVF
Trønderjente27, #1 IVF
RUGER PÅ GULLEGGET
WCE, FER blastocyst, søskenforsøk, Porsgrunn
Giraffen, #5 ICSI blastocyst, Fertilitetssenteret, første barnet
Arytai, FER blastocyst
lissm86, St. Olavs
Anonym92, #2 IVF, Haugesund
Krinoline, Porsgrunn, første barnet
TANTA KOM...![]()
JIPPI - VI KLARTE DET![]()
IKKE OPPDATERT
Oppdatert 9. februar
Ruger på gullegget, forhåpentligvisTD er 22 februar
Fikk til og med resten av søskenflokken på frys, har har 4 bonusrunder igjen [emoji173]