Februar 2017

Så spennende :) da er vi ca likt i løypa. Sprøytestart ble utsatt så jeg tar fleste sprøyte i kveld!! Er det mere bestemt hvilken dag du starter?

Jeg tilhører ikke St.olavs, men har hørt veldig mye positivt om dem. Å så utrolig fantastisk at de ikke har ventelister!!

TR kom idag, så sprøytestart imorra! Ultralyd torsdag neste uke, så er bare å krysse fingrene. Skal du begynne med flere sprøyter på først dag?

Ble satt ut selv når jeg fant ut at det ikke var ventelister på St.Olavs. Tok utredning privat fordi vi trodde det var lange lister, men valgte å bli henvist til St.Olavs når det viste seg at vi måtte ha behandling pga prisene i det private. De ringte to dager etter henvisningen var sendt, og innen en uke var løpet lagt og all info hadde kommer i posten! Hvor tilhører du?

TR kom idag, så sprøytestart imorra! Ultralyd torsdag neste uke, så er bare å krysse fingrene. Skal du begynne med flere sprøyter på først dag?

Ble satt ut selv når jeg fant ut at det ikke var ventelister på St.Olavs. Tok utredning privat fordi vi trodde det var lange lister, men valgte å bli henvist til St.Olavs når det viste seg at vi måtte ha behandling pga prisene i det private. De ringte to dager etter henvisningen var sendt, og innen en uke var løpet lagt og all info hadde kommer i posten! Hvor tilhører du?

Så gøy!!! Da er vi jo veldig likt :) kun Menopur nå i starten, inn på UL mandag så da får vi se.

Så fantastisk altså. Sånne tilstander er det ikke i Oslo...så derfor går vi privat!

Så gøy!!! Da er vi jo veldig likt :) kun Menopur nå i starten, inn på UL mandag så da får vi se.

Så fantastisk altså. Sånne tilstander er det ikke i Oslo...så derfor går vi privat!

Det er vi jaggu :) Tatt første sprøyte med Puregon idag, gikk overraskende bra! Er en sånn penn som ser ut som en insulinpenn egentlig, ikke like skummel som de ordentlige sprøytene som kommer til uka :nailbiting::nailbiting:

Så bra!!! Da er du straks i gang :)

Første dose Menopur satt her nå, tjoho!!
Ja, kjenner at jeg er veldig spent, men positivt spent før sprøytestart. Har en sånn tanke at når jeg setter inn første sprøyte, så går alt fort... :angel8:happy::shy::angelic: Krysser fingrene for deg! Da er du en uke foran meg cirka! :happy119 Jeg skal også gå på Menopur :-)

Det er vi jaggu :) Tatt første sprøyte med Puregon idag, gikk overraskende bra! Er en sånn penn som ser ut som en insulinpenn egentlig, ikke like skummel som de ordentlige sprøytene som kommer til uka :nailbiting::nailbiting:

Da er vi veldig likt, jeg setter sprøytene på kvelden Menopur (den jeg har iallfall) er sprøyter...men det går så fint at! Bare å få det gjort, hehe

Ja, kjenner at jeg er veldig spent, men positivt spent før sprøytestart. Har en sånn tanke at når jeg setter inn første sprøyte, så går alt fort... :angel8:happy::shy::angelic: Krysser fingrene for deg! Da er du en uke foran meg cirka! :happy119 Jeg skal også gå på Menopur :)

Ja, når man driver med stikkingen så skjer det liksom litt, hehe...ikke bare venting og venting! Moro at vi er flere som straks er i gang :)

Hei, jeg skal på første forsøk med ICSI i uke 6, har brukt spray siden 05/01 og sprøyte siden 25/01, etter planen skal jeg ha uttak og innsett i uke 6.
Da ligger vi likt i løypa virker det som [emoji5] hvor hører du til?

Så gøy, da er vi mange i gang likt her :) Menopur siden i går, og alt hatt første migreneanfall....Her blir vel også uttak og innsett ila uke 6

Så gøy, da er vi mange i gang likt her :) Menopur siden i går, og alt hatt første migreneanfall....Her blir vel også uttak og innsett ila uke 6

Spennende! Synd med migreneanfallet da, håper det gir seg kjapt!

Trådstarter her. Skal oppdatere og legge inn dere nye på listen etterpå når jeg har litt mer enn bare mobilen ;)

Back
Topp