Februar 2017

Hei!

Helt vanvittig, men er så fryktelig trøtt at når jeg kan, åpner jeg ikke øyne før kl. 10-11... :dead: Bortsett fra å spraye kl. 8... :shy: Teller ned dager til sprøytestart nå! :) 20 dager...

Samme her - venter TR ca. 20/1, jeg og. ;) Masse lykke til! :angel7
Artig:) lykke til!

Siden forsøket i januar ble avbrutt pga en folikkel som utviklet seg, melder jeg meg her. Mens og progynovastart er ventet 28 januar (håper syklus er stabil etter siste sa) med insett i uke 7

Tråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017 :) Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som sprayer, hvem som holder på med sprøyter, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.

:dummy: Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned :dummy1:

VENTER PÅ OPPSTART
WCE, fryseforsøk i naturlig syklus, søskenforsøk, Porsgrunn
LillyBE, kort protokoll fra uke 4, andre barnet
Mator, spray fra 18.1, #3 ICSI
VictoriaH, #2 IVF, oppstart spray 19. januar, første barnet, Porsgrunn
1pluss1erlik3, #1 ICSI, oppstart spray uke 8
Bruker95kr, spray 23.1, Porsgrunn
Xa-88, rundt uke 6/7, første barnet
Arytai, fryseforsøk
Frk79, innsett uke 7

STIMULERER
MammaForAndreGang, spray fra 4.1, #1 IVF, barn nummer 2, Porsgrunn
Evlina, spray fra 9.1, #2 ICSI/TESA, Riksen

RUGER PÅ GULLEGGET

TANTA KOM... :(

JIPPI - VI KLARTE DET :D

IKKE OPPDATERT

Oppdatert 12. januar 22:30

starta på synarela igår utak uka 13 feb om alt går etter planen =)

Siden forsøket i januar ble avbrutt pga en folikkel som utviklet seg, melder jeg meg her. Mens og progynovastart er ventet 28 januar (håper syklus er stabil etter siste sa) med insett i uke 7
Innsett i samme uke vi da :) Spennende!

Ul fredag neste uke og deretter skal jeg teste etter el. Blir innsett i naturlig syklus:)

Dag 13 på spray, og begynner å kjenne litt nå. Trøtt som bare det, hormonell og sur, hodepine og en evigvarende mens (virker det som, men har vart i 6 dager) med tilhørende menssmerter. Argh! 4 dager til sprøytestart! Er det flere som er underveis med forsøkene nå?

Dag 13 på spray, og begynner å kjenne litt nå. Trøtt som bare det, hormonell og sur, hodepine og en evigvarende mens (virker det som, men har vart i 6 dager) med tilhørende menssmerter. Argh! 4 dager til sprøytestart! Er det flere som er underveis med forsøkene nå?

Jeg er i gang med spray :) Oversikt første innlegget over hvem som stimulerer

Dag 5 på spray i dag og jeg har møtt veggen.. Dro meg ut på den faste langkjøringen med venninna mi. Fikk en fin driv inne i skogen og knakk helt sammen når jeg kom hjem. Har liggi på sofaen siden, og hakket nøtter til granola, men orker ikke tanken på å gjøre noe annet nå. Sambo spiller kamp og forventer at jeg kommer, men jeg aner
Ja håper alt går etter planen denne gangen og at tiden raser avsted;)
Veldig enig! :D

Kan skrive opp meg også:)

Er i gang med stimulering med lang protokoll, uttak uke 5, #5 ICSI, Fertilitetssenteret, første barn

Har ikke hengt her inne så mye de siste forsøkene (bare oppdatert dagboken min innimellom), men tenkte å stikke innom her litt nå og da;)

Er på spray, jeg og. Dag 20 i dag. :-)

Jeg venter på TR. Det blir forhåpentligvis innsett av en opptint liten gærning i naturlig syklus i februar :D
Venter på TR, jeg og. Skulle vært her i dag... :shifty:

Hei :)
Ny på dette forumet, vært prøver i snart tre år. SA februar 2015. Utredning privat ved Medicus i Trondheim høst 2016, henvist til St.Olavs i november. Oppstart med ICSI, kort protokoll, med første sprøytedag 27. eller 28. jan (forhåpentligvis). Skal gå på Puregon og Orgalutran. Første barn.

Kjenner jeg grugleder meg- mest til sprøyter. Til oss har alt gått veldig fort, ingen ventetid. Kunne startet i des, men valgte å ikke gjøre det pga julen. Noen som har erfaringer med St.Olavs? Hørt mye bra, men stresser meg at alt av info har kommet over telefon og e-resepter.. ikke noe oppmøte før ultralyd!

Last edited:
Hei :)
Ny på dette forumet, vært prøver i snart tre år. SA februar 2015. Utredning privat ved Medicus i Trondheim høst 2016, henvist til St.Olavs i november. Oppstart med ICSI, kort protokoll, med første sprøytedag 27. eller 28. jan (forhåpentligvis). Skal gå på Puregon og Orgalutran. Første barn.

Kjenner jeg grugleder meg- mest til sprøyter. Til oss har alt gått veldig fort, ingen ventetid. Kunne startet i des, men valgte å ikke gjøre det pga julen. Noen som har erfaringer med St.Olavs? Hørt mye bra, men stresser meg at alt av info har kommet over telefon og e-resepter.. ikke noe oppmøte før ultralyd!

Så spennende :) da er vi ca likt i løypa. Sprøytestart ble utsatt så jeg tar fleste sprøyte i kveld!! Er det mere bestemt hvilken dag du starter?

Jeg tilhører ikke St.olavs, men har hørt veldig mye positivt om dem. Å så utrolig fantastisk at de ikke har ventelister!!

Back
Topp