Februar 2016❤️

Da masa jeg på St.Olav i dag og fikk beskjed om at 20 av de 39 eggene var befruktet. 2 er allerede fryst og 12 dyrkes videre til blastocyst onsdag. Regner da med å få noen blastocyster på frys:-D Var nervøs for at ingen skulle utvikle seg pga den store mengden, men nå er jeg veldig positiv. Spennt på hvor mange som klarer seg til onsdag.
 
Da masa jeg på St.Olav i dag og fikk beskjed om at 20 av de 39 eggene var befruktet. 2 er allerede fryst og 12 dyrkes videre til blastocyst onsdag. Regner da med å få noen blastocyster på frys:-D Var nervøs for at ingen skulle utvikle seg pga den store mengden, men nå er jeg veldig positiv. Spennt på hvor mange som klarer seg til onsdag.
Ah, da fikk jeg jo svaret her. Så utrolig bra!! :D Da er det absolutt gode sjanser for en liten gjeng med blastocyster, ja :) Herlig!
 
Jeg har et spørsmål til dere kloke damer ;-) jeg har ikke brukt crinone før, og har fått et lite problem. Når jeg skrur av den biten som skal av så tyter det ut noe av gelen. Er det noen som har et tips til å unngå det? Eller er det vanlig? Gjorde ikke det de første gangene, men nå har jeg hatt to på rad som gjør det samme. Er så redd for å få for lite progesteron....
Tror ikke det er noe problem altså, er nok beregnet at det går litt til spille uten at det gjør noe med resultatet:)
 
Da er jeg ruger, håper det er gullegget:) av 15 egg ble 4 befruktet, ett perfekt satt inn, så dyrker de to videre til onsdag for å se om de kan bli frys:) spennende dager fremover:) testdato 7 mars:)
 
1178f019fbffd9837a662ea9603bcb5f
min første positive test noen sinne. Sist tok jeg bare blodprøve :-D
Gratulerer sååå mye Escarina:) hurra for positiv test!:)
 
Da masa jeg på St.Olav i dag og fikk beskjed om at 20 av de 39 eggene var befruktet. 2 er allerede fryst og 12 dyrkes videre til blastocyst onsdag. Regner da med å få noen blastocyster på frys:-D Var nervøs for at ingen skulle utvikle seg pga den store mengden, men nå er jeg veldig positiv. Spennt på hvor mange som klarer seg til onsdag.
Så utrolig gode resultater da!:) her ble veldig få befruktet så blir nok ICSI neste gang om det ikke går denne gangen. Dette lover jo virkelig bra for dere:) når får du satt inn de på frys?
 
Så utrolig gode resultater da!:) her ble veldig få befruktet så blir nok ICSI neste gang om det ikke går denne gangen. Dette lover jo virkelig bra for dere:) når får du satt inn de på frys?
Ja, jeg er godt fornøyd med resultatene så langt. Innsett planlagt i april, og selv om det var kipt å ikke få sette inn nå er jeg igrunn glad for å slippe risiko for overstimuleringssyndrom. Har allerede en del vann i eggstokkene og er ganske øm og antar jeg ville blitt ganske syk om jeg ble gravid nå. Jeg hater allerede eggløsningssprøytene med hcg (etter bruk sammen med pergotime) og er glad jeg slipper de bivirkningene påntoppen av overstimuleringen.
 
Sitter her og vurderer om jeg skal spørre klinikken om jeg kan ta mer pregnyl. Har så lyst at det skal klaffe denne gangen. Er det noen av dere som har fått det etter innsetting? Jeg tok 0,3 ml på fredag og søndag, som avtalt med klinikken. Men har en pakke til i kjøleskapet, er for galt å ikke bruke den hvis det kan hjelpe. Hva tror dere? Bare droppe det, og tenke at de har kontroll? Hadde innsetting på torsdag...
 
Ruge dag 6...tia går sååå sakte :clock..klør veldig i teste fingran:playful: e d ikke sånn at man kan få tidligere positive test ved blastocyst ?:angelic::angelic:
 
Ruge dag 6...tia går sååå sakte :clock..klør veldig i teste fingran:playful: e d ikke sånn at man kan få tidligere positive test ved blastocyst ?:angelic::angelic:
Det vil jeg tro... Lå det i fem dager? Når fikk du beskjed om å teste? :) skjønner godt du er ivrig! ;-)
 
Det vil jeg tro... Lå det i fem dager? Når fikk du beskjed om å teste? :) skjønner godt du er ivrig! ;-)
Ja 5 dager ja :)..fikk beskjed om 14 dager så 3.3. Får prøve å vente litt te..sist gang fikk jeg svak positiv på dag 8 allerede mn var vanlig 2-3 dagers.. har litt symptomer mensen murring og kvalme..de kom ganske tidlig sist gang også..så krysse fingrene :)
 
Ja 5 dager ja :)..fikk beskjed om 14 dager så 3.3. Får prøve å vente litt te..sist gang fikk jeg svak positiv på dag 8 allerede mn var vanlig 2-3 dagers.. har litt symptomer mensen murring og kvalme..de kom ganske tidlig sist gang også..så krysse fingrene :)
Såvidt jeg har forstått, regner man dpo ved å legge sammen antall dager egget har delt seg og antall rugedager, så det vil vel si 11 DPO for deg? Og da snakker vi jo absolutt mulig å få positiv test :D
 
Såvidt jeg har forstått, regner man dpo ved å legge sammen antall dager egget har delt seg og antall rugedager, så det vil vel si 11 DPO for deg? Og da snakker vi jo absolutt mulig å få positiv test :D
Åå d visst ikke æ...men det tar vell like lang tid før det feste seg? Klare vell ikke vente bli vell test utover et eller morgen tidlig :)
 
Åå d visst ikke æ...men det tar vell like lang tid før det feste seg? Klare vell ikke vente bli vell test utover et eller morgen tidlig :)
Det vet jeg ikke helt, men tror kanskje ikke det. Eller.. At når det en blasto, så er den såpass utviklet allerede at den produserer kjappere HCG hvis den fester seg, kanskje? Jeg er ikke sikker jeg, men jeg vet i alle fall hva jeg ville gjort med tanke på testing :)) O:) Lykke til :D
 
Når er det dere har tenkt å teste? Har blitt fortalt at eggløsningsprøyta og lutinus kan gi falsk positivt... Venter dere til dere er ferdig med lutinus?
 
Når er det dere har tenkt å teste? Har blitt fortalt at eggløsningsprøyta og lutinus kan gi falsk positivt... Venter dere til dere er ferdig med lutinus?
Er ett fryse forsøk til meg og fikk beskjed at utrogestan ikke kun gi falsk positive så tenke vell å bynn så smått å teste i ettermiddag eller morgen tidlig ..er den helt negative så vente æ non daga te :)
 
Oii...no klare æ hvertfall ikke å vente til i morgen :)
 
Back
Topp