Februar 2016❤️

Du er 2+5 på innsettsdagen ved blastocyst.

En blastocyst er jo dyrket i 5 dager såvidt jeg vet.

Synes uansett du har veldig høy HCG! Jeg fikk 3+ på clearblue digital da jeg var 4 + 4, og jeg venter tvillinger ;)

En blastocyst er jo dyrket i 5 dager såvidt jeg vet.

Synes uansett du har veldig høy HCG! Jeg fikk 3+ på clearblue digital da jeg var 4 + 4, og jeg venter tvillinger ;)
Oi gratulerer :) ja var 5 daga ja.. test dato egentlig torsdag. Mn ja usikker på kor langt på vei det blir...

Oi gratulerer :) ja var 5 daga ja.. test dato egentlig torsdag. Mn ja usikker på kor langt på vei det blir...
Du kan jo høre med klinikken når du ringer inn resultatet :)

Men er ikke 5 daga forseint te å bli det? Har ikke peiling på sånt så æ spør nå...:)
Når jeg googler finner jeg at deling til eneggede tvillinger skjer alt fra etter 3 til 8 dager.

Nå er jeg spent :-) krysser fingrene for at den blir sterkere, rugedag 11 i dag :-)
Rugedag 12, håper dette går bra :-) Er litt bekymret, veksler mellom Rød/rosa og brunt annen hver gang etter do besøk. Måtte den klore seg fast, :-)

Vedlegg

• 1456846972305.jpg
    1456846972305.jpg
    30,5 KB · Visninger: 85
Rugedag 12, håper dette går bra :-) Er litt bekymret, veksler mellom Rød/rosa og brunt annen hver gang etter do besøk. Måtte den klore seg fast, :-)
Krysser fingrene for deg og hvisker gratulerer:)

Back
Topp