Hvor langt er du på vei nå?Om æ satt in to? Nei var ett ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei nå?Om æ satt in to? Nei var ett ja![]()
Ruge dag 11..var blastocyst som ble satt inn..usikker koss man regne termin på det..Hvor langt er du på vei nå?![]()
2+5? Hvis regne fra siste mens så blir det 4+5 derfor bli litt forvirraDu er 2+5 på innsettsdagen ved blastocyst.
Oi gratulererEn blastocyst er jo dyrket i 5 dager såvidt jeg vet.
Synes uansett du har veldig høy HCG! Jeg fikk 3+ på clearblue digital da jeg var 4 + 4, og jeg venter tvillinger![]()
Du kan jo høre med klinikken når du ringer inn resultatetOi gratulererja var 5 daga ja.. test dato egentlig torsdag. Mn ja usikker på kor langt på vei det blir...
Ja må nesten detDu kan jo høre med klinikken når du ringer inn resultatet![]()
Ja må nesten det![]()
Takk takk. Fikk 4+2 på denhttp://www.ivfconnections.com/forum...-transfer-retrieval-ovulation-or-insemination
Her er en terminkalkulator hvor en kan taste inn dato for innsett av blasto![]()
Mn går det an å få tvillinger av blastocyst som er dyrka i 5 daga?http://www.ivfconnections.com/forum...-transfer-retrieval-ovulation-or-insemination
Her er en terminkalkulator hvor en kan taste inn dato for innsett av blasto![]()
Vil tro det ja, eneggede tvillingerMn går det an å få tvillinger av blastocyst som er dyrka i 5 daga?
Men er ikke 5 daga forseint te å bli det? Har ikke peiling på sånt så æ spør nå...Vil tro det ja, eneggede tvillinger
Når jeg googler finner jeg at deling til eneggede tvillinger skjer alt fra etter 3 til 8 dager.Men er ikke 5 daga forseint te å bli det? Har ikke peiling på sånt så æ spør nå...![]()
Gratulerer med positiv testNå er jeg spentkrysser fingrene for at den blir sterkere, rugedag 11 i dag
![]()
TakkGratulerer med positiv test![]()
Rugedag 12, håper dette går braNå er jeg spentkrysser fingrene for at den blir sterkere, rugedag 11 i dag
![]()
Krysser fingrene for deg og hvisker gratulererRugedag 12, håper dette går braEr litt bekymret, veksler mellom Rød/rosa og brunt annen hver gang etter do besøk. Måtte den klore seg fast,
![]()
Rugedag 12, håper dette går braEr litt bekymret, veksler mellom Rød/rosa og brunt annen hver gang etter do besøk. Måtte den klore seg fast,
![]()