Februar 2016❤️

Hei! :) Er det noen her som holder på med fryseforsøk i styrt syklus? Jeg tar 6 mg progynova per dag, og spesielt på kveldstid blir jeg så kvalm! Helt uvell og svimmel.. Flere som opplever eller har opplevd det?
Ikke svimmel, men kvalm og deprimert ihvertfall. Det hjalp å begynne med progestoron, det gjør du rett før innsett. Har skjønt at bivirkninger ikke er uvanlig med progynova dessverre.
 
Ikke svimmel, men kvalm og deprimert ihvertfall. Det hjalp å begynne med progestoron, det gjør du rett før innsett. Har skjønt at bivirkninger ikke er uvanlig med progynova dessverre.
Jeg har fått afipran (kvalmestillende) av fastlegen i dag.. Den værste kvalmen har gitt seg, og jeg kan fungere nogenlunde på jobb! Men fytti så trøtt...
 
Rugedag 8 :)
396340f2e89a21d91ef5251c1bc0e13a
 
Har ikke sakt det te mannen enda..offisiell testdato e bursdagen hans så tenkt å pakk in en test som gave. :)
 
Har ikke sakt det te mannen enda..offisiell testdato e bursdagen hans så tenkt å pakk in en test som gave. :)
Imponert over at du klarer!!

Når er testdatoen?
 
Imponert over at du klarer!!

Når er testdatoen?
Åå d e hardt alså vil jo bare rop ut til hele verden allerede men bursdagen hans e 3.3 :)
 
Rugedag 11
05d8cd26824d2ed9298f1ff3c618766c

Har ikke helt gått opp for meg :) mn så gla den ble sterker..
 
Mått bare ta en digital :) skal ta en til på torsdag og pakk den in som bursdagsgave te manne :d
f44aceff9b0bf6c3881df39b149a50b1
 
Kan jeg få bli med her? Fikk satt inn blastocyst mandag 22.02, og testet i dag svakt positivt. Skal egentlig ikke teste før fredag, og er så redd for at det bare er en kjemisk graviditet! Har mistet en gang tidligere (uke8), og hadde ikke mye ligamentsmerter. Men nå kjennes det ut som om mensen er rett rundt hjørnet! Vårt 7 forsøk, så håper spiren endelig klorer seg fast<3 Man blir jo helt sprø av dette her! Lykke til dere andre også<3
 
Kan jeg få bli med her? Fikk satt inn blastocyst mandag 22.02, og testet i dag svakt positivt. Skal egentlig ikke teste før fredag, og er så redd for at det bare er en kjemisk graviditet! Har mistet en gang tidligere (uke8), og hadde ikke mye ligamentsmerter. Men nå kjennes det ut som om mensen er rett rundt hjørnet! Vårt 7 forsøk, så håper spiren endelig klorer seg fast<3 Man blir jo helt sprø av dette her! Lykke til dere andre også<3
Åå skjønner frustrasjon ved venting. Men lykke till,krysse fingrene :)
 
Back
Topp