Februar 2016❤️

Æsj, bare to av de syv befruktede eggene hadde delt seg riktig og blitt fryst ned i dag. Men de hadde tre til som de skulle se om kom seg over natta. De ringer i morgen hvis det blir noen flere på frys. Jaja.. Vi skal jo bare ha to barn da :))
Krysser fingrene her også!:)

Jeg har hatt 1 uttak av egg. 1 gullegg inn som resulterte i barn, 5 på frys. Nå er det søskenforsøk, 1 egg tint og satt inn. Nå vet jeg jo ikke ennå hvordan det har gått, men det kan være nok med to embryo for 2 barn ja :-) krysser fingrene for deg
Tusen takk for det :D ❤ Ja, tiner de som de skal og sånn, er jo to sjanser helt supert!

Kan være det et to gullegg ;-) krysser fingrene for deg!!!
Vi får håpe det :D Hvis ikke er jeg veldig fornøyd bare det er ett gullegg blant de også, jeg altså :)) Takk for at du krysser ❤

Lykkeliten_86 delte dette i en annen post her på BV og jeg tror det stemmer:)

http://legeforeningen.no/Fagmed/Nor...elser-i-den-alminnelige-svangerskapsomsorgen/

Håndtering av svangerskap etter assistert befruktning

Ved svangerskap der nøyaktig konsepsjonstidspunkt er kjent, for eksempel ved bruk av assistert befruktning, bestemmes svangerskapsalderen utfra konsepsjonsdagen forutsatt at denne blir bekreftet av en ultralydundersøkelse i 1. trimester. Dagen for oocyttaspirasjon settes som dag 14, mens dagen for tilbakeføring av kryoembryo settes som dag 16 i svangerskapet.
Aha, da ble jeg litt klokere:) thank u Tankbilfrue;)

Hei! Lurer og tenker... sikkert alt for mye Nå sitter jeg her med 2 mislykkede ivf forsøk bak meg - det 3 er nå i gang bare å vente på resultatet om en uke Det jeg lurer litt på er etter ovitrelle har gått ut av kroppen... Hadde dere som testet positivt blenda hvite tester og så testet dere positivt?

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1455875687.585659.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1455875687.585659.jpg
    88,3 KB · Visninger: 103
Last edited:
Da ble det hentet ut 39!!!! egg i dag og fullfrys. Så da flytter jeg meg over til april gruppa mens jeg venter i spenning på om noen av eggene var av god nok kvalitet for frys.
Som min gynekolog sa til meg; "du er jo rene eggmaskinen!!!" Hihi! Gratulerer så mye med så mange egg!! Du må holde oss oppdatert på hvor mange du får fryst ned før du flytter til april! :D

Da ble det hentet ut 39!!!! egg i dag og fullfrys. Så da flytter jeg meg over til april gruppa mens jeg venter i spenning på om noen av eggene var av god nok kvalitet for frys.
Wow!!:-D Det var mange! Lykke til med ruging i April!:)

Hurra! egguttak gikk strålende. 15 egg ut, og en ypperlig prøve fra mannen. Nå blir det innsett på mandag og forhåpentligvis noen på frys også:)

Spikersnuppa da lurer jeg på om det var dere som var like før oss idag:)

Det kan jo godt tenkes;-)

Hvis det stemmer gikk drt jo supert for dere og insett mandag? Hørte i alle fall det med dem som kom inn i hvilerommet etter oss:-)
Ja det gikk over all forventning. innsett mandag om befruktningen går bra. Håper på noen på frys også:) vi var jo akkurat i grenseland mtp at de ikke setter inn når det er mer enn 15 egg, så flaks. hvordan har du det nå? Dårlig form pga overstimuleringen?

Lykke til alle sammen :) uff...tia går så sinsykt sakte...

Ja det gikk over all forventning. innsett mandag om befruktningen går bra. Håper på noen på frys også:) vi var jo akkurat i grenseland mtp at de ikke setter inn når det er mer enn 15 egg, så flaks. hvordan har du det nå? Dårlig form pga overstimuleringen?
Jeg har ikke gått over i overstimuleringssyndrom, det aktiveres jo ofte av hcg og jeg fikk en eggløsningssprlyte uten hcg. Jeg var betydelig lettere i går etter uttak, men har en god del smerter og er ganske sliten fysisk som jo ikke er så rart med tanke på hvordan kroppen har jobba.

Du får sende noen gode tanker inn til mine egg og når du skal inn på mandag da;-) Lykke til

Jeg har ikke gått over i overstimuleringssyndrom, det aktiveres jo ofte av hcg og jeg fikk en eggløsningssprlyte uten hcg. Jeg var betydelig lettere i går etter uttak, men har en god del smerter og er ganske sliten fysisk som jo ikke er så rart med tanke på hvordan kroppen har jobba.

Du får sende noen gode tanker inn til mine egg og når du skal inn på mandag da;-) Lykke til
Så godt å høre at det ikke er så altfor ille! Har jo hørt skrekkhistoriene også. Men selvfølgelig er du sliten, ikke veldig rart nei! 39 egg er jo helt sprøtt! Dere måååå jo bare få mange på frys:) skal sende masse gode tanker inn til eggene dine, håper det blir supert resultat:) må du vente lenge med innsett nå da?

Jeg har et spørsmål til dere kloke damer ;-) jeg har ikke brukt crinone før, og har fått et lite problem. Når jeg skrur av den biten som skal av så tyter det ut noe av gelen. Er det noen som har et tips til å unngå det? Eller er det vanlig? Gjorde ikke det de første gangene, men nå har jeg hatt to på rad som gjør det samme. Er så redd for å få for lite progesteron....

Back
Topp