Februar 2016❤️

Æsj, jeg henger littegranne her inne fortsatt, jeg, selv om det ikke blir innsett nå. Hører jo liksom litt til her allikevel :P

Fikk telefon i dag om 7 egg befruktet. Veldig fornøyd :D :D De ringer i morgen og forteller om hvor mange som er av god nok kvalitet for frys. Dette er så nervepirrende :P
Så spennende! Lykke til!

åå fikk telefon at det hadd gått bra:) så bare non tima te så bli det insett . ska prøv å ta igjen litt søvn, var altfor nervøs til å sove i natt.

Da e det ruge tid :)

Vet dere hvor mange uker man regnes når man tester positivt etter ivf forresten?:)

Lykkeliten_86 delte dette i en annen post her på BV og jeg tror det stemmer:)

http://legeforeningen.no/Fagmed/Nor...elser-i-den-alminnelige-svangerskapsomsorgen/

Håndtering av svangerskap etter assistert befruktning

Ved svangerskap der nøyaktig konsepsjonstidspunkt er kjent, for eksempel ved bruk av assistert befruktning, bestemmes svangerskapsalderen utfra konsepsjonsdagen forutsatt at denne blir bekreftet av en ultralydundersøkelse i 1. trimester. Dagen for oocyttaspirasjon settes som dag 14, mens dagen for tilbakeføring av kryoembryo settes som dag 16 i svangerskapet.

Æsj, bare to av de syv befruktede eggene hadde delt seg riktig og blitt fryst ned i dag. Men de hadde tre til som de skulle se om kom seg over natta. De ringer i morgen hvis det blir noen flere på frys. Jaja.. Vi skal jo bare ha to barn da :))

Æsj, bare to av de syv befruktede eggene hadde delt seg riktig og blitt fryst ned i dag. Men de hadde tre til som de skulle se om kom seg over natta. De ringer i morgen hvis det blir noen flere på frys. Jaja.. Vi skal jo bare ha to barn da :))
Jeg har hatt 1 uttak av egg. 1 gullegg inn som resulterte i barn, 5 på frys. Nå er det søskenforsøk, 1 egg tint og satt inn. Nå vet jeg jo ikke ennå hvordan det har gått, men det kan være nok med to embryo for 2 barn ja :-) krysser fingrene for deg

Kan være det et to gullegg ;-) krysser fingrene for deg!!!

Back
Topp