Hold utUff så nervøs...insett i mårra hvis overleve optining kl 13.15...timan før når man venter på telefon er verst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hold utUff så nervøs...insett i mårra hvis overleve optining kl 13.15...timan før når man venter på telefon er verst...
Takk takkMasse lykke til frøken! Dette går bra skal du se! Alle tanker til deg! <3
Så spennende! Lykke til!Æsj, jeg henger littegranne her inne fortsatt, jeg, selv om det ikke blir innsett nå. Hører jo liksom litt til her allikevel
Fikk telefon i dag om 7 egg befruktet. Veldig fornøyd![]()
De ringer i morgen og forteller om hvor mange som er av god nok kvalitet for frys. Dette er så nervepirrende
![]()
Tusen takkSå spennende! Lykke til!
Åh; så bra :-Dåå fikk telefon at det hadd gått braså bare non tima te så bli det insett . ska prøv å ta igjen litt søvn, var altfor nervøs til å sove i natt.
Lykke til8 av 11 egg ble befruktetbli innsett i morgen
nå krysser jeg alt som kan krysses for at spiren sitter
![]()
Lykke til8 av 11 egg ble befruktetbli innsett i morgen
nå krysser jeg alt som kan krysses for at spiren sitter
![]()
Gratulerer som ruger!:-DDa e det ruge tid![]()
Vet dere hvor mange uker man regnes når man tester positivt etter ivf forresten?![]()
Gratulerer som rugerDa e det ruge tid![]()
Jeg har hatt 1 uttak av egg. 1 gullegg inn som resulterte i barn, 5 på frys. Nå er det søskenforsøk, 1 egg tint og satt inn. Nå vet jeg jo ikke ennå hvordan det har gått, men det kan være nok med to embryo for 2 barn jaÆsj, bare to av de syv befruktede eggene hadde delt seg riktig og blitt fryst ned i dag. Men de hadde tre til som de skulle se om kom seg over natta. De ringer i morgen hvis det blir noen flere på frys. Jaja.. Vi skal jo bare ha to barn da)
Kan være det et to gullegg ;-) krysser fingrene for deg!!!Æsj, bare to av de syv befruktede eggene hadde delt seg riktig og blitt fryst ned i dag. Men de hadde tre til som de skulle se om kom seg over natta. De ringer i morgen hvis det blir noen flere på frys. Jaja.. Vi skal jo bare ha to barn da)