Fargelegger du?

Så gøy :D har du den samme boken som meg? Har du drevet på lenge? :)

Har anamorphia, den hemmelige hagen, og kreativfargelegging! :D startet i begynnelsen av graviditeten for å glemme alt av stress med å være gravid igjen! :D

Bruker båse tusjer, og blyanter! ☺

Har anamorphia, den hemmelige hagen, og kreativfargelegging! :D startet i begynnelsen av graviditeten for å glemme alt av stress med å være gravid igjen! :D

Bruker båse tusjer, og blyanter! ☺
Tror det er perfekt for gravide :p :D
Hvilken av bøkene er du mest fornøyd med? :)

Har samme boka, brukt fargeblyantene til unga, men syns ikke de er noe særlig.. Hvilke tusjer og fargeblyanter anbefaler dere? :)
Mine farge blyanter er fra europris :p syntes ikke se er så veldig gode :/ men de funker :)

Tusjene mine derimot er kjøpt hos bokhandler . Staedtler heter de :) 0,3 mm tupp :)
Koster 200 kr for 20 stk :)
De er verdt det :D :D

Bøkene? Hvilke har du ? :)

Hva liker du best? Blyant eller Tusj ? :)
Det var det jeg skrev at jeg kan finne ut av det en annen dag. De er pakket ned.
Det kommer helt ann på hva jeg skal fargelegge. Det er lettere å fargelegge små detaljer med tusj, mens når jeg skal fargelegge større ting og der farger skal gå mer i ett fra hverandre så liker jeg å bruke blyanter.

Stilig å se!
Men tror ikke det er noe for meg, hva gjør man med tegningene etterpå?

Det var det jeg skrev at jeg kan finne ut av det en annen dag. De er pakket ned.
Det kommer helt ann på hva jeg skal fargelegge. Det er lettere å fargelegge små detaljer med tusj, mens når jeg skal fargelegge større ting og der farger skal gå mer i ett fra hverandre så liker jeg å bruke blyanter.
Åh hehe trodde du mente bilder jeg :)

Ja jeg bruker å tysj på de minste nå å farger på de større :)

Tror det er perfekt for gravide :p :D
Hvilken av bøkene er du mest fornøyd med? :)

Anamorphia uten tvil! Så mange kule bilder og detaljer!
28243069db762797cebc3fb3ba59321e

Back
Topp