Så nydeligAnamorphia uten tvil! Så mange kule bilder og detaljer!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydeligAnamorphia uten tvil! Så mange kule bilder og detaljer!![]()

Flink du erJeg fargelegger og, men blir ikke så ofte jeg får tid for tiden siden vi pusser opp. Har bare den hemmelige hagen, men har store planer om å skaffe meg noen flere, blir litt mye blomster og blader i lengdenHar bare fargeblyanter akkurat nå, hadde ganske mange igjen fra jeg var yngre og så kjøpte jeg et lite sett i tillegg, men vil gjerne prøve ut noe annet også.
Har bare de samme bildene jeg la ut på hobbyforumet, har ikke fullført noe mer etter det, men men...
Vis vedlegget 132257 Vis vedlegget 132258 Vis vedlegget 132259
Så flink du erJeg fargelegger og, men blir ikke så ofte jeg får tid for tiden siden vi pusser opp. Har bare den hemmelige hagen, men har store planer om å skaffe meg noen flere, blir litt mye blomster og blader i lengdenHar bare fargeblyanter akkurat nå, hadde ganske mange igjen fra jeg var yngre og så kjøpte jeg et lite sett i tillegg, men vil gjerne prøve ut noe annet også.
Har bare de samme bildene jeg la ut på hobbyforumet, har ikke fullført noe mer etter det, men men...
Vis vedlegget 132257 Vis vedlegget 132258 Vis vedlegget 132259
Så fin da
Nydelige fargerVis vedlegget 132557jeg holder på med denne farge bomben![]()
Den var stilig.Vis vedlegget 132557jeg holder på med denne farge bomben![]()
Jeg fjør det alene for mine har ikke tolmodighetEr det noe dere gjør med barna eller alene? Vesla mi elsker å nemlig å fargelegge små ruter.
TakkDen var stilig.
Hvilken bok er det?
Tusen takk.Så fin da![]()
ser spennende ut den boken å
![]()
Jeg gjør det alene som avslapning.Er det noe dere gjør med barna eller alene? Vesla mi elsker å nemlig å fargelegge små ruter.
Kanskje det kunne vært en fin ting å gjøre sammen nå som høsten kommer.Jeg fjør det alene for mine har ikke tolmodighet
Men hadde de hatt det så hadde det jo vert supert å gjort sammen å![]()
Da er det slettes ikke verstTusen takk.
Er ganske nybegynner enda, men ble ganske fornøyd.
Spesielt med bladene nederst.