Strikker og hekler for holde det men så veldig fint ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er heldig som kan det daStrikker og hekler for holde det men så veldig fint ut![]()
Bøkene? Hvilke har du ?JaVi bruker både blyanter og tusjer
Har pakket ned bøkene i fødebagen, så bilder får komme en annen dag
![]()
Så gøyhar du den samme boken som meg? Har du drevet på lenge?
![]()
Tror det er perfekt for gravideHar anamorphia, den hemmelige hagen, og kreativfargelegging!startet i begynnelsen av graviditeten for å glemme alt av stress med å være gravid igjen!
![]()
Bruker båse tusjer, og blyanter! ☺
Mine farge blyanter er fra europrisHar samme boka, brukt fargeblyantene til unga, men syns ikke de er noe særlig.. Hvilke tusjer og fargeblyanter anbefaler dere?![]()
Det var det jeg skrev at jeg kan finne ut av det en annen dag. De er pakket ned.Bøkene? Hvilke har du ?![]()
Hva liker du best? Blyant eller Tusj ?![]()
Åh hehe trodde du mente bilder jegDet var det jeg skrev at jeg kan finne ut av det en annen dag. De er pakket ned.
Det kommer helt ann på hva jeg skal fargelegge. Det er lettere å fargelegge små detaljer med tusj, mens når jeg skal fargelegge større ting og der farger skal gå mer i ett fra hverandre så liker jeg å bruke blyanter.
Nei si detStilig å se!
Men tror ikke det er noe for meg, hva gjør man med tegningene etterpå?
Sã stiligJeg prøver meg litt på det.
Vis vedlegget 132080
Er helt enig med degJeg fargelegger ikke. Men syns det er mye finere med fargeblyanter!
Mulig jeg var litt uklarÅh hehe trodde du mente bilder jeg![]()
Ja jeg bruker å tysj på de minste nå å farger på de større![]()
Eller jeg bare trøttMulig jeg var litt uklar
OkGanske likt da
![]()
Du er heldig som kan det da![]()
Uff daVeldig gøy og avslappende, men mini krever utrolig mye oppmerksomhet og vil sove med meg så går tregt for tiden....
Tror det er perfekt for gravide![]()
![]()
Hvilken av bøkene er du mest fornøyd med?![]()